Duizelig: heb ik ook sneller. Moet echt rekening houden dat ik niet te snel op sta want anders gaat het mis. M Rinkeltje: leuk een jongen! Wij hebben de pretecho ook met ouders gedaan. Ze vonden het fantastisch. Alleen mijn moeder had het eerder gezien en de rest niet. Bellie: ik heb de guo ook daar. Vind het toch wel een beetje spannend hoor. Moet wachten tot ik 21.2 ben. Eerder hadden ze geen plek. Duurt echt lang. Werken: ik ga 3 lange dagen werken en een paar uur tussendoor thuis en mijn man gaat ook minder werken. (30 en 32 uur wordt het) Concreet ben ik dan 2 dagen vrij, mijn man 1 en beide ouders gaan een dag oppassen. En het weekend werken wij beide niet. Dus wij nemen geen kinderopvang. Ben erg benieuwd hoe dat gaat bevallen.
Jongensnamen bij Kaylee: Aiden/Ayden Avery Bradley Brandon Brian/Bryan Bruce Calvin Colin/Collin Damian Dani Dave/Davy Dean Delano Devin Devon Diego Duncan Dwayne Dylan Dylano Elroy Finley Finn Flynn Fynn Giovanni Glenn Ian Jace Jaden Jaeden Jaeghen James Jamie Jarno Jason Jay Jayce Jaycen Jayden Jaylano Jaylen Jayron Jayson Jeremy Joël Jordan Justin Kiano/Kyano Levay Levi/Levy Liam/Lyam Logan Lorenzo Luca Mason Mike Milan/Mylan Nathan Neal Nick Noah Owen Quinn Quinten Roan Ryan Sem Senna Shane Silvano/Sylvano Tayler Taylor Tristan Tristen Tycho Vince Wesley Xavi
Wish, ik zie dat je vandaag de 20 weken echo hebt. Je bent de eerste van ons geloof ik? Succes! !! Hopelijk alles goed!
Hihi, dat is een hele lijst. Inspiratie Noralie? Ik hoorde al meer voorbijkomen dat meiden namen hebben. Wij zijn er nog helemaal niet mee bezig. Ben ik nu laat?
Spannend NookY en Wish! Ik zit de dagen ook af te tellen tot de 20 weken echo, hopelijk kunnen we dan ook het geslacht zien. Daarna over namen brainstormen...
Ja heb vanmiddag de 20 weken echo. Toch wel spannend. Volgens mij ben ik inderdaad de eerste. Laat straks wat weten.
Veel plezier wish, toch weer leuk ff spieken. @zeilboot, ik heb een namentic, heb meer dan 15.000 namen op mijn pc staan, dus vandaar die hele lijst
Succes nooky en wish! ik vind meisjesnamen zooo lastig! Heb er wel een paar maar nog niet het wow effect zegmaar. Leuk dat jullie er al uit zijn noralie
Succes bij de 20 weken echo....Spannend! Wij moeten nog tot 21 augustus wachten, morgen avond wel controle bij de VK....
@mart.. Wij willen het het zelfde doen! Man lief werkt zo ie zo maar 4 dagen maar wel 4x 11 uur dus 44 uur En ik ga dan 3 dagen van 9 uur maken en donderdag avond 3 uurtjes dus tog nog 30 mn stiefmoeder en mn schoonmoeder passen beide een dag op en dan zou het opgelost moeten zijn Hoop alleen dat mijn baas dit plan ook goed gaat keuren
Hier de controle gehad bij vk alles goed geen bord ding meer te zien ukkie was wel zo gaan liggen dat niet duidelijk werd wat het was de 20weken echo afwachten op 25augustus weten we dus meer
Fijn dat de echo goed was Nooky! Jammer dat je het geslacht niet kon zien. . Wij hebben over 8 dagen de 20 weken echo. Spannend 😊
Hier wel aan t nadenken over namen. Maar oohh wat is het moeilijk!! We hebben er nog niet 1 gevonden waar we het beiden over eens worden. Als dit zo doorgaat blijft ons kind naamloos
Fijn Wish! Wij zijn al uit de namen! We waren dan ook al 2jaar bezig om zwanger te worden, dus dan heb je t er al vaak over..
Leuk een meisje, Wish! En natuurlijk fijn dat ze goed gekeurd is... Mijn man wil nog niet nadenken over een naam. Hij wil eerst het geslacht weten... Heb wel een aantal namen in mijn hoofd maar niet het 'wow'gevoel voor een meisje. De jongensnaam is nog intact van mijn eerste zwangerschap ;P