1-15 januari 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Heel erg bijzonder hahah blijf maar huilen van geluk als ik er aan denk
    Alles gaat nu zo anders worden vind het zo spannend :D

2. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ik woon ook in Duitsland en ik heb mijn eerste echo al gehad.
    Ik had dan ook een ''uberweisung'' van de huisarts meegekregen voor de frauenartz.

3. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Ik ben egt een zuipschuit normaal hihi als ik opstap ga dan kom ik op zn kop thuis haha

Deze keer trapte iedereen er in (behalve mn schoonzus dan maar die wist dat mn nod er aan zat te komen en dat ik het gevoel had dat het raak was hun zijn ook met kinderen besig dus we praten er veel over)
    Heb gezegt dat ik een verwaarloosde blaasontsteking heb die over is geslagen op mn nieren endcat ik daardoor zwaardere antibiotica heb voor een week waar ik dus geen alcohol bij mag, als het dan niet 100% over is zijn mn nieren te erg aangetast en moet ik nog 2 weken (heb goed gegoogled) als ze vragenw at voor medicijn je hebt zeg je gewoon iets wat eindigt op iene, want al die soorten antibiotica eindigen op iene hahahaha

Maar het moeilijkste komt nog we gaan komend weekend een weekend weg met de vriendengroep daar zijn de meeste alle dagen dronken (ik normaal dus ook)
    Dus ben mn beste vriendenecr al op aant voorbereiden wat ik heb en die geloven het dus al en de rest geloofd het dan ook wel ;)

Hahaha heb ook net de moeilijkste maand getroffen ooit gaan we maanden niet op stap hahah

4. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Mama :)
    Z-holland
    Heel voorzichtig kom ik mij ook aanmelden voor deze groep, kan het nog amper geloven maar gisteren een positest! Voor mn banner heb ik maar even een gok gedaan voor de uitgerekende datum:)

5. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Eveline1986: Ja gelukkig is de hoofdpijn langzaam maar wel weggezakt

6. Daan83

Daan83 Lid

8 mrt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mammz Nee inderdaad, ze was zo mega enthousiast de vorige keer dat ik meteen vanaf het begin mee kon doen.... daarom me meteen opgegeven :)
    Vorige keer helaas maar 3 weken mee kunnen doen ivm miskraam. Via de mail contact gehad en klaar, kreeg zelfs nog een kleine bon voor een bloemetje thuis gestuurd.
    En dat stiekem vervoeren van de flessen heeft ook wel weer wat ....... denk altijd dat iedereen van alles ziet hahaha. Aan huis veel te bang dat de buren wat zien, zij heeft ook mee gedaan met mvm.
    Collega zit in ivf traject en heb zelf voor mijn miskraam ook op het punt gestaan me door te laten sturen, voor mij de reden om (fanatiek ;)) mee te doen

7. chickenmomma

15 okt 2013
    61
    0
    0
    Ik heb meteen de frauenartz gebeld, zonder doorverwijzing. Maar ze zei dat als er geen medische reden is het niet door de verzekering wordt gedekt. Ze hebben wel alvast bloed afgenomen.

8. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Hmm raar, Ik ben eerst naar de huisarts geweest en hij heeft me gewoon zo een doorverwijzings brief meegegeven die ik dan bij een Frauenartz moest afgeven. :(

9. Vosje84

Vosje84 Actief lid

28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Ik kom me toch maar heel voorzichtig aanmelden.
    Het is allemaal nog zo pril en ik heb al eens meegemaakt dat het niet goed ging..
    Vinden jullie het ook zo onwerkelijk? In dec mijn mirena laten verwijderen en in de 2e officiële ronde zwanger...

Vosje84, 30 jaar, 2e kindje, vermoedelijke datum 7-1-2015

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Net thuis, kindjes op bed! Nog even opblijven voor de hond maar dan duik ik ook mijn mandje in! Lekker weekje vakantie nu! Hopelijk ook een beetje uitslapen!

11. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Welkom en gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren! Het gaat zo snel met alle reacties hier haha :D

Hier is mijn "onderrug" symptoom weg en heb er zere tepels en zuurbranden voor terug gekregen! Ik ga ook meedoen aan MvM. Mijn schoonzus is net begonnen met ivf na iui behandelingen. En zonder de zwangere vrouwen die hieraan meewerken was dit voor haar niet mogelijk geweest.
    Hoe gaat het met jullie en de symptomen?

12. Vosje84

Vosje84 Actief lid

28 mrt 2011
    415
    0
    16
    #412 Vosje84, 4 mei 2014
    Laatst bewerkt: 4 mei 2014
    Net een heel stuk terug gelezen, zie dat jullie je wat uitgebreider voorstellen...
    30 jaar dus, getrouwd in augustus 2013, dochter van augustus 2012, 2 katten, ehm iemand nog vragen?😜

O afspraken, 1e echo 10-6 en 11-6 de intake.

13. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    @mvm, wil dolgraag meedoen. Ben zelf blij om zwanger te mogen zijn en daar wil ik graag aan meewerken om het voor anderen mogelijk te maken. (Maar ik heb natuurlijk nog geen ervaring met de combi stinkende flessen en misselijkheid....) Ik wil wel eerst voorbij de 5 weken zijn, voor ik me aanmeld. De vrouw van mvm was de vorige keer wel heel lief, maar eerst maar eens die onzekere week voorbij.

@kwaaltjes, misselijk!!!!!!!!!! Vanavond gingen we bij de mac eten. (Ml zit al een paar weken bijna te kwijlen bij de reclame van de mac.) En als toetje had ik een chocolade milkshake genomen. Op de terugweg op de fiets werd ik een tikje emotioneel. Ik moest bijna huilen omdat ik geen chocolade milshake meer wilde. Ik was er zo misselijk van geworden, maar de gedachte dat ik ze een tijdje niet kon drinken zorgde bijna voor tranen. Echt zo stom!
    Maar als iemand tips heeft tegen misselijkheid, graag! Ik weet niet hoe ik zo van de week moet werken, want dit is echt geen doen.

14. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Ik heb niet terug gelezenwxand dat waren nogal wat pagina's hahah er was al flink geklets maar ik zie dat iedereen zichzelf wat beter voorstelt maar ik ben nogal huiverig voor bekende dusd at doe ik wel als ik de 8 weken echo heb gehad en het iedereen verteld heb ;) mochten jullie meer willen weten dan de info op de lijst mag je altijd alles vragen hoor maar ben er nog een beetje huiverig voor

Heb vanacht skecht geslapen zie het komend weekend dat ik tegen iedereen moet liegen echt niet zitten maar ja heb geen keus

Hebmeteen het idee dat iedereen me door heeft hebben jullie hier ook kast van. ?
    Na dit weekend zal het minder zijn en kan ik er eindelijk lekker van gaan genieten

15. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Voorstellen: ik ben Pamela (klemtoon op de laatste e), 33 jr, mama van 3 kindjes. De oudste 2 zijn uit mijn eerdere relatie, samen met huidige partner nog een zoontje. Ik werk in de thuiszorg voor 20 uur, hebben een hond van 10 mnd (kruising mops/stafford).
    Geslacht: ik denk heel sterk een meisje, geen idee waarom.

16. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Hoi dames,
    Mag ik ook met jullie mee kletsen?
    Ik ben Chanti, 23 jr en heb een dochtertje van 17 maanden. Ik zie dat iedereen huisdieren noemt? Hihi.. Wij hebben 2 kittens!
    18 maart ben ik met 7 weken geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hierbij is mijn rechter eileider verwijderd. Na de eerstvolgende menstruatie meteen weer zwanger geraakt, wat ik nooit had durven dromen.
    Inmiddels met 4,5 week een echo gehad en het zit nu goed. 20 mei weer een echo en nu hopen we op een kloppend hartje..
    Uhmm nog meer weten?

17. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik kom straks uitgebreider reageren, zit nu op m'n werk. Net vk gebeld maar zij denkt dat er nog niks aan de hand is. Vandaag nog geen bloed gehad maar wel buikpijn, een zeurende pijn aan 1 kant. Vk bestempeld dat als bandenpijn.. Ik heb t nog nooit zo vroeg gehad in de zwangerschap en eigenlijk van de vorige zwangerschappen weet ik njet meer hoe dat echt voelde.

18. Zyra

Zyra Lid

30 apr 2014
    47
    0
    0
    Nijverdal
    Ooh hard duimen voor bandenpijn!!!

Pfff ben brak vannacht tot 2.00 uur gewerkt en moet zo om 12 uur weer. . Brakheid :)

Ik durf de vk nog niet te bellen. Maar een week wachten duurt ook nog zolang :(

19. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0

Ik heb het nu ook echt veel heftiger dan mijn vorige zwangerschap. Misschien omdat alles nog wat gevoeliger is?

20. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    Welkom @chanti 1990 gefeliciteerd!! 😁😁

@zyra pittig!! Van alleen het lezen van je werktijden word ik al moe hihi. Hoop dat je snel wat kan bijtanken.

@pamela1203 zou wel erg leuk zijn een jongen en meid van je huidige partner!

Ik denk zelf dat ik nog een jongetje krijg! Ik vind het beiden geweldig! Nog een mini kopie van mijn zoontje lijkt me heerlijk, maar ik ben ook wel erg benieuwd naar een vrouwelijke versie. En een beetje vrouwelijke versterking in huis later is mooi meegenomen haha.

Deel Deze Pagina