tnx voor de tip!! ik wist ook niet dat je dichte pakken gewoon kon ruilen ik ga voor flesvoeding heb geen andere keus, heb een te heftige borstverkleining gehad waardoor ik geen gevoel heb in mn borsten en waardoor aanraking daarmee ook een zeer vervelende ervaring is en vind als je voor borstvoeding gaat moet je dat wel doen voor de fijne ervaring die je wil tussen jou en je kind en dat kan het bij mij nooit zijn en daarbij is de kans maar 5% dat het zou gaan lukken dus ik heb de flessen al ingeslagen
ik ga proberen borstvoeding te geven. Als het niet lukt kan ik altijd nog over. Heb nog geen enkele ervaring, dus vind wel dat ik het eerst moet proberen.
Hier ook borstverkleining gehad dus flesvoeding! Gebruikte bij joëlle ongeveer 1 pak nutrilon per week. Zou daar niet teveel van inslaan want soms moet je switchen van normaal naar speciale (ik had ivm krampjes en spugen een andere) luiers heb ik maar 1 pak 1 gebruikt en zat toen al op 2, zaten prettiger bij ons dikkertje
Ja idd was een tip wish, maar ik wil eerst de babykamer klaar hebben totdat ik alles ga inslaan. Heb ook nog een kortingsbon voor pampers, die is tot 31-12 geldig. @borstvoeding: ik wil heeeel graag borstvoeding gaan geven. Heb van mezelf cupmaat E, nu ik zwanger ben wel F of H. Vind ze echt veeelste groot en gewoon niet mooi en het idee dat die dingen toch nog ergens goed voor zijn wil ik minimaal 6 mnd borstvoeding geven. Als het lukt tenminste, maar ben een doorzetter dus denk dat dat wel goed gaat komen.... Ga ook geen poeder en flesjes in huis halen, die kan mijn man altijd nog kopen mocht het echt niet lukken! @naam, wij noemen d'r Mini, vind ik zelf erg leuk
Huh hoezo dan? Mijn schoonmoeder is ook kraamverzorgster en wel voorstander van bv. Het kan ook heel mooi zijn! Zelf wil ik het wel graag weer geven. Tuurlijk is flesvoeding ook prima maar ben wel van mening dat bv beter is. Zitten geen kunstmatige stoffen in enzo Maar vind dat iedereen dat voor zichzelf moet bepalen, je moet je er wel fijn bij voelen. .
Hier ook borstvoeding.. In elk geval tijdens t verlof. Daarna kijken of ik wil gaan kolven, of dat het lukt bv te geven als ik thuis ben en overdag de fles.. Zoiets.. Ik wil liever niet op t werk moeten kolven. Ik noem de baby gewoon baby of beeb praat wel altijd in een hij vorm over hem Luiers.. Eerst maar eens zien welk merk ik fijn vind. Dan ga ik daarna wel inslaan
Na 3 keer de fles te hebben gegeven wil ik nu graag borstvoeding gaan proberen! Met de jongste veel problemen met flesvoeding gehad. Ik zou zeker geen groot aantal pakken inslaan, hier in de kraamweek al moeten overstappen op andere voeding.
Bv bij de eerste kwam het niet opgang dus haal wel flessen en fv in huis want als het niet lukt altijd handig om in huis te hebben
Ik wil graag bv proberen, vooral omdat vriend astmatisch is, dus vaak benauwd, en hij heeft soms last van eczeem.. hoop d.m.v borstvoeding te geven, dit bij ons kleintje zo veel mogelijk te voorkomen..
Ik heb ff iets raars Mn verloskundige die ik met de 12 weken echo had zei datk 8 januari uitgerekend maar lees net mn zwangerschaps verklaring en bloeduitslag en al die papieren door en daar staat overal 10 januari in dus toch 2 daagjes langer wachten voor mij haha maar niet erg ik ben weer verder van de feestdagen af hahah