Fijn dat de meeste echo's allemaal goed zijn! Volgens mij staat de stad jongen/meisje nog steeds zo goed als gelijk. Zag ook de kruiken in de folder van kruidvat, is echt niet duur!
Hier was de 20 weken echo ook goed Meneer ging er zelfs erg charmant bij liggen zodat zijn geslachtdelen maar terug bleven komen in beeld steeds als ze zijn beentje wilde meten was ie daar weer hahahaha We denken dat ie er erg trots op is of zo hahaha Gekukkig wilde we weten wat het is (we wisten het toch al) anders had de mevrouw van de echo een orobleem ze lachten er zelf ook om dat hij het maar bleef laten zien hahaha egt zo van zie je wel mam en pap ik ben egt een jongetje Toen alles goed was mochten we hem nog even goed van top tot teen bewegend en wel bekijken en ging hij heerlijk liggen duimen Vanaf dat moment begon ik te huilen en hield pas op toen manlief me eer bi j het werk afzetten hahah Vond het zo mooi Voel me ineens ook zoveel beter hoop dat dat aanhouden endcat ik wat meer energie krijg, nog lekker even 20,5 week genietenvxan ons prulleke Mn placenta ligt aan de voorkant dus de schopjes die ik af en toe voel zijn geluks treffers nog even zei ze endcan voel je pas echt hoe druk hij is hahah wavt hij lag geen seconde stil
Heerlijk toch MvL, Ben ook zoooo benieuwd naar ons kleine mini meisje, nog 8 nachtjes en dan mogen we ook weer naar haar kijken, kan niet wachten
wij doen dat ook (ben ook van belgië) en heb ongeveer een 2 per stuk inclusief de boontjes. Maak wel alles zelf, heb de poppetjes gekocht die we gaan gebruiken, maar ben in de ava geweest voor doosjes en ga binnenkort daar ook de boontjes kopen. als je gewoon doosjes gebruikt met een leuk lintje enzo rond, kom je denk ik maar op 1/stuk maar wij hebben pericles poppetjes via internet gekocht, en er waren er bij die al bijna 1,90/ stuk kostte, en sommige net geen 1 , dus met bonen en alles komen wij op 250 voor 120 stuks
Fijn, al die goede berichten! Wij zijn morgenochtend aan de beurt. Ben zo benieuwd of dit kleine droppie ook helemaal gezond is. En of het een jongen / meisje is... Daarna ga ik los met shoppen! MyNemesis, nog niet gerust gesteld? Wat hebben ze nog niet kunnen checken wat volgende week donderdag wel kan? Balen dat je zo lang moet wachten. Maar in ieder geval niets ernstigs!
Fijn al die goede echo's! Morgenochtend mogen wij ook! Hoe laat mogen jullie Droppie? Wij om 9.10 uur. Mooi op tijd! Ben zo benieuwd! Wij willen het geslacht niet weten..hoop dus ook dat onze kleine niet gaat doen als die van MvL..
Hahaha MvanL; wat leuk ik moet wel zeggen als de onze zo pontificaal in beeld aanwezig is vind ik het niet zo erg om te weten wat het wordt. Alleen als we de keuze hebben hoef ik het niet te weten Gelukkig is het verloop van de echo's allemaal goed. We zitten al op de helft, het dringt nog niet tot me door.
De echo was helemaal goed! Alles zat er op en eraan en tot zover de echoscopiste kon zien geen afwijkingen! Omdat er misschien meelezers zijn laat ik het hier nog niet weten wat het wordt. Maar wil je het weten dan mag je me pb-en Ook mijn placenta ligt naar voren en ze zei dat de baby heel krachtig was omdat ik mijn buik al 2 keer heb zien bewegen en het al zo goed voel.
Ik lees goede berichten over echo's, gefeliciteerd! Nee niet gerustgesteld. Maagje en maaginhoud waren niet te beoordelen en bijna alle skeletmetingen kwamen uit op een gemiddelde van 18+3 weken ipv 20+0 (met zelfs een uitschieter naar onderen naar 17+4) ondanks dat er niks afwijkends aan te zien was. Hoofdje en buikje lagen wel "keurig" op de 19+zoveel weken dus dat is wél "meegegroeid". Vorige week met de echo, de dag dat ik erachter kwam dat ik zwanger ben, is alles gemeten op 19+0 met uitzondering van het bovenbeentje. Maar ze kan toch niet gekrompen zijn?! De gynaecoloog zag er geen probleem in ("het zal een klein fijn meisje zijn") maar het zit me gewoon niet lekker. Uitgerekende datum blijft wel staan op 6 januari. Ga morgen hier de verloskundige ook over bellen, desnoods laat ik me doorsturen voor een second opinion want een kind kan gewoon niet krimpen, punt.
Dan zou ik idd ook niet egt gerust zijn want krimpen lijkt me idd ook onmogelijk, wel hoor ik de laatste tijd veel verloskundige met verkeerde metingen dus misschien dat die er best wel langs heeft gezeten, maar zou idd gwn meer onderzoeken vragen tot je gerust bent
Om er natuurlijk een termijn op te plakken als je al zover bent is volgend mij ook niet makkelijk hoor. Vanaf een bepaald aantal weken is er geen standaard groei meer. En eens een streepjes miszetten op de echo is rap gebeurt. De vorige keer zat de hoofdomtrek achter op het dijbeen. Nu zit het dijbeen achter op de hoofd omtrek. Meten ze 3x de hoofdomtrek en verschilt het 3x Toen wij binnen kwamen stonden ook de gegevens nog op het scherm van de vorige patient, ze was 38weken de meeste metingen stonden tussen de 34 en de 36 weken. Ik zou mij niet te heel druk maken erin. En miss idd als je het niet vertrouwd eens een 2de opinie vragen.
Mynemesis, als je zelf nog niet gerust bent sowieso even sec opinion vragen!! Niks mis mee! Gaat wel om je kindje! En het is belangrijk dat jij je zwangerschap zo goed mogelijk door gaat komen met zo min mogelijk stress... probeer daarnaast te genieten van het feit dat er niks ernstigs te zien was! Hoop dat ze je gauw gerust kunnen stellen! Gisteravond hebben mijn vriend en ik in bed half uur lang mogen genieten van ons kereltje die lekker druk was. Buik bleef ma bewegen en soms waren er hele krachtige schopjes bij.. wauw! ♡ ik merk dat mijn buik goed aan het groeien is, ook aan mn benen.. gisteren met lopen heel zwaar gevoel en lichte kramp, nu o zooo'n spierpijn! Haha Mja vind juist wel fijn want heb nog zo niet het besef dat we al bijna op de helft zijn! Ik probeer er maar zoveel mogelijk van te genieten want vanaf nu zal het super snel gaan, ook met de drukke maanden op komst. Beide vorige zwangerschappen rond zelfde periode gehad dus weet t ma al te goed! Mn oudste is van 13 februari en haar zusje van 31 jan... en dan te bedenken dat deze beeb nog net iets eerder komt.... Haha oef we gaan het nog druk krijgen. Ik wil dus eigenlijk rond de herfstvakantie het kamertje helemaal af hebben. Dan nog lekker genieten van de gezellige maanden voordat alle chaos hier gaat beginnen Vrijdag ga ik het hele weekend naar mn beste vriendin kraamschudden en ook even een fotoreportage maken van de beeb en hun! Zoo zin in! Mn oudste gaat mee en gaan er een leuk weekendje van maken! Dan dinsdag alweer de 20wk echo! Ow wat kijk ik er naar uit!! Spannend tegelijk natuurlijk maar gelukkig eerst mooi wat afleiding
Hee dames, Alweer even geleden dat ik hier was, maar wilde jullie wel laten weten dat er een gezond meisje in mijn buik groeit! Helemaal compleet, alles erop en eraan voor zover ze dat kunnen zien natuurlijk. Ik hoop snel weer meer mee te kunnen kletsen, maar dat is er de laatste tijd echt niet van gekomen. Heb gelukkig geen last meer van kwaaltjes, en kunnen genieten van een heerlijke (kampeer)vakantie. Nu deze week nog rustig aan, maandag weer aan 't werk. Bizar dat dat ruim 3 maanden later m'n verlof alweer begint!
Heb even een vraag wat betreft kraampakket. Als het meezit wil ik graag in het ziekenhuis bevallen, maar heb je dan ook een kraampakket nodig? Of kan ik dan de losse items halen die nodig zijn voor na de bevalling? Weet ook niet zo goed wat je allemaal nodig bent. Help! Hahaha
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST♥ ♥ chanti1990 (23 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 30 december 2014 ♥ wish01 (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 30 december 2014 ♥ Mammievan5 (29 jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Beertje4387 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Zyra (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Daan83 (30 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Chickenmomma (27 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ belliebel (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ IngeM (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ Von1987 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ MiekieLief (30 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ Bloempje34 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Mart (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Mop81 (32 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 januari 2015 ♥ Zeilbootje (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 januari 2015 ♥ linda83 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 5 januari 2015 ♥ Latiantey (28 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 5 januari 2015 ♥ Vlindertje81 (32 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ girlwithredhair (34 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Sieza03 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Eki (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ MyNemesis - Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ NELisabeth (? jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Noux (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Thammy (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Pandorabeads (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Noralie87 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 ♥ Nouralayn (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 ♥ Jolien91 (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 ♥ Elfenprinses (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ ks2011 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ Vosje84 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ Mireille74 (40 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ NiHeJa (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ MvanL (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ Esther1983 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Snoepje11 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Louloulo (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ LinOo (29 jaar) 1e kindje uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Kristelo (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 12 januari 2015 ♥ Mamatje89 (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 januari 2015 ♥ pamela1203 (33 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 14 januari 2015 ♥ Rinkeltje (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ NookY (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ Droppie Drie(32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ MamavanDaisy (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 46 dames op de lijst: (12) jongen, (17) meisje, (9) verrassing ♥AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S ♥ 21 aug - pamela1203 - 20 weken echo 21 aug - Thammy - 20 weken echo 21 aug - Mamatje89 - 20 weken echo 25 aug - NiHeJa - 20 weken echo 25 aug - Vosje84 - 20 weken echo 25 aug - NookY - 20 weken echo 26 aug - zeilbootje - 20 weken echo 26 aug - MamavanDaisy - 20 weken echo [/FONT]27 aug - Eki - 20 weken echo 27 aug - LinOo - 20 weken echo 27 aug - Noralie87 - 20 weken echo 28 aug - Mart - 20 weken echo 29 aug - Rinkeltje - 20 weken echo 29 aug - belliebel - controle vk 3 sept - Noralie87 - controle vk Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ -mamalicious -Mandy3 -Mammz -Joyofliving -Ankie25 -Liz0104 -itakepictures -Eveline1986 -Elita -Cosy -Missmystique -Iris balk
Wat fijn al dat goede en mooie nieuws van de echo's. Heerlijk hoor meiden! We zijn gewoon op de helft nu, gaat echt heel erg opschieten nu. Alle meiden die nog 20 weken echo moeten krijgen, succes en geniet ervan!!! Hier vandaag babyspulletjes opgehaald bij mijn zus. Ze had heel veel bewaard dus we gingen met een busje vol terug naar huis, super blij met alles!