Leuk al die buikjes, bij mij gister de eerste striae gespot M'n hele buik zal wel onder komen te zitten net als bij m'n moeder. Helaas dezelfde huid
Hoe jonger je bent hoe sneller je ze krijgt. Heeft met de elasticiteit van de huis te maken! Bij de eerste (22 jr) tot ergens in de laatste weken geen gehad maar toen kwamen ze toch. Je zou kunnen smeren maar ze zeggen dat het niet helpt.
Heb laatst mee gedaan met de win-actie op zwangerschapspagina en heb dit pakketje twv 45,- gewonnen! Blij mee!! win normaal nooit wat..!
Wat leuk om te zien die foto's en wat leuk dat je zo'n pakket hebt gewonnen Noux! @striae: ik heb ze gelukkig (nog) niet, ben wel trouw aan het smeren elke keer na het douchen. Heb al toen ik 2 maanden zwanger was een heerlijke creme gekocht en die smeer ik nu dus elke dag op mijn buik. Ook al helpt het niet, het ruikt wel heerlijk .
Ik ben 27, dus ietsje ouder als bij jouw jongste. Maar had al striae op mijn heupen in mijn puberteit gekregen door het snelle groeien, dus had het wel verwacht.
Ik smeer 2 maal daags als het wil komen komt het toch maar het helpt wel voor de genezing naderhand ik ben namelijk ooit in een jaar tijd 30 kg aan gekomen en toen okk als een dolle gaan smeren op de binnekant van mn benen sloeg alleen altijd een plekje over daar zie je ze nu veel beter als waar ik gezmeerd heb dus ben trouw weer aant smeren! Haha WT die haren betreft heb ik idd ook erg veel last van hahAha maar ben al een aapje van mezelf, toen ik geboren werd was ik egt een kleine aap en mn man ook dus denk dat ons harrie ook een aap mensje word hahah Ik zei vorige week tegen de verloskundige toen ze het hartje wilde horen kijk uit da ge nie heel mn bondjas nat maakt he hahaha ze lag helemaal dubbel
Hier gelukkig nog geen striae maar ben ook bang dat dat nog gaat komen! Van mezelf al hele lichte striae (3 streepjes om precies te zijn) doordat ik in korte tijd veel was aangekomen en weer afgevallen. Ben ook elke dag aan het smeren (etos buikbalsem) en hoop maar dat het iets helpt.
Helemaal waar. Heb gesmeerd als een gek, bij m'n oudste ook al maar ik zit (zoals te zien op de foto ) echt ónder. Mijn moeder was in de 30 toen ze mij kreeg en had geen striemetje niks. Ik was 18 bij m'n oudste... Voor mij een simpele conclusie. Schijnt iets te maken te hebben met de eiwitstructuur in de huid naar gelang de leeftijd maar hoe het precies zit weet ik niet. Mooie kiekjes nouralayn!
Bij deze. Vandaag 20 weken. Bekijk bijlage 413384 Ik krijg hem niet fatsoenlijk gedraaid.., sorry. Het idee is duidelijk
Mooie foto's!!! Ik wil ooooook hihi maandag mogen wij! Hopelijk alles goed met ons meisje. Ik was 29 met mijn eerste en buik was zo enorm groot en straks dat ik ondanks het vele smeren toch striemen heb overgehouden. Ze verschenen bij mij pas na de bevalling toen de huid weer slap werd. Boven mijn navel en onder mijn navel tot over mijn keizersnede heen. Ik heb wel het idee dat als ik niet gesmeerd had het nog erger zou zijn geweest.
Idd mooi buikje vosje! En een mooi t-shirtje. Ik moet hier dringend nog eens achter mijn naaimachine kruipen. Ik moet eigenlijk nog broekjes afwerken voor mijn zus maar die zullen denk ik al wat aan de kleine kant zijn. Ik moet nog altijd beginnen aan een tafeltent, heb t-shirts voor mezelf nodig en heb nog longsleeves beloofd aan mijn schoonzus voor haar 2 zonen. Die longsleeves zijn niet veel werk. Maar voor mezelf zal ik nog wat werk hebben om mijn patroon aan te passen naar zwangerschapskledij. Gelukkig starten binnenkort terug de naailessen. Dat is voor mij eigenlijk gewoon 3u kunnen doorwerken zonder gestoort te worden. En in 3uur kan je veel doen.