Ik ben geslaagd met de test woensdag of donderdag begin ik, mag met 5,5 week tegenwoordig. Nu gauw naar het werk
Super daan.83! Hebben jullie jezelf aangemeld? Ik kan me herinneren dat ik bij mn dochter benaderd werd door moeders voor moeders nadat ik een afspraak bij de vk had gmaakt
Missnova, ik teste 6 dagen voor nod al positief en op nod zelf ook heel donker en dik streepje. Lijkt me leuk een 2ling maar weet niet of ik dat aan kan hihi
♥ Januari mama's 2015 ♥ 1. gelre1981, 32 jaar, 2e kindje Riette89, 24 jaar, 1e kindje 2. belliebel, 27 jaar, 3e kindje wish01, 25 jaar, 1e kindje Eveline1986, 27 jaar, 2e kindje 3. miepje1983, 31 jaar, 2e kindje Nouralayn, 24 jaar, 1e kindje Bloempje34, 34 jaar, 1e kindje Mart, 31 jaar, 1e kindje chickenmomma, 27 jaar, 2e kindje chanti1990, 24 jaar, 2e kindje 4. girlwithredhair, 34 jaar, 3e kindje IngeM, 28 jaar, 2e kindje Beertje4387, 27 jaar, 1e kindje Sieza03, 26 jaar, 1e kindje 5. Daan83, 30 jaar, 1e kindje Maminoti, 33 jaar, 3e kindje JoyofLiving, 27 jaar, 3e kindje Zyra, 31 jaar, 3e kindje Noux, 26 jaar, 1e kindje 6. 7. Vosje84, 30 jaar, 2e kindje 8. Cosy, 28 jaar, 1e kindje 9. Noralie87, 26 jaar, 1e kindje Mammz, 28 jaar, 2e kindje Elfenprinses, 34 jaar, 1e kindje ks2011, 24 jaar, 2e kindje 10. Mireille, bijna 40 jaar, 4e kindje 11. 12. MamavanDaisy, 25 jaar, 3e kindje MvanL, 25 jaar, 1e kindje 13. Mamatje89, ? jaar, 2e kindje 14. 15. pamela1203, 33 jaar, 4e kindje onbekende datum Missnova, ? jaar, 2e kindje ________________________________________ Afspraken: 06 mei - girlwithredhair -intake MvM 13 mei - Wish01 - echo 15 mei - belliebel - echo 15 mei - Noralie87 - echo 22 mei - Nouralayn - intake vk 22 mei - Sieza03 - echo 27 mei - belliebel - echo en intake vk 27 mei - Beertje4387 - echo en intake vk 28 mei - JoyofLiving - echo 06 juni - Bloempje34 - echo 10 juni - Vosje84 - echo 10 juni - chickenmomma - echo 11 juni - Sieza03 - echo en intake vk 11 juni - Vosje84 - intake vk 11 juni - Nouralayn - echo 13 juni - Bloempje34 - Intake vk ƸӜƷVlindertjesƸӜƷ mamalicious Mandy3
Haha lijkt mij ook super zwaar!! Helemaal in combi met m'n zoontje die dan nog geen 1,5 is. Had je wel altijd een regelmatige cyclus? Miss is je ei eerder gesprongen? 6 dagen voor nod is best snel toch.
Wat een gezellig lijstje!! Begint lekker gevuld te raken! Ik zie nu pas van de 2 vlindertjes 😞 sterkte mamalicious en mandy3! Ik hoop op een snel volgende zwangerschap voor jullie!
Kan iemand mijn echo bij het lijstje zetten: 11 juni Ik loop een beetje achter met lezen zie ik. Joy wat een opluchting dat het bloeden niet heeft doorgezet! Heb je verder nog last van kwaaltjes? Hier maken mijn borsten me toch zo onzeker.. sinds vanmorgen doen ze geen pijn meer. Ik zit mezelf toch echt gek te maken denk ik En heel wat nieuwe zwangeren erbij zie ik! Gefeliciteerd en welkom allemaal
Nee, kan niet eerder, ik heb mijn ei gevoeld. Is inderdaad wel vroeg maar hoop wel op 1. Dat lijkt me voor jou inderdaad wel helemaal zwaar!
Ik heb je d'r bij gezet chanti, was je ff vergeten. Ik wil het lijstje bij gaan houden. Werk alleen 32 u. en ben nu erg moe na het werken. Dus weet niet of iedere dag gaat lukken.
Stelletje kletsers, ik hou jullie niet bij haha! Straks als de Kids op bed liggen maar even alles bijlezen. Hier heerlijk dagje in de tuin. Even een tuintegels met een slijptol op maat gemaakt. Ventje wist niet wat hij hoorde toen ik het hem vertelde. Hij was trots op me. Kwaaltjes: bandenpijn, Borsten die zeer doen en zo nu en dan een vlaag misselijkheid. Kan niet wachten tot volgendeweek donderdag, dan heb ik de eerste echo. En zoals de meeste ben ik er nu al zenuwachtig voor.
Mijn borsten beginnen nu ook zwaarder/pijnlijker te worden.. Bh's zitten ook iets strakker, en er komen grote blauwe aders tevoorschijn.. Ook bij vlagen misselijk, vooral als ik denk aan warm eten, of het ruik..Al smaakt het mij wel goed! Rare hormonen.. Dat kortademige herken ik ook wel.. vanmiddag boodschappen gehaald en helemaal buiten adem van 't door de winkel lopen..!
Welkom en gefeliciteerd nieuwe zwangeren! Is er nog geen vrijwilliger voor 6 januari Ik heb ook niet alles onthouden, maar wel gelezen. Joy: heb jij nog last gehad? Of is het weer rustig bij je? Sieza: absoluut nog niks zeggen. Na je proeftijd of pas bij 12 weken, maar je mag het nog later zeggen. Zwangerschap mag geen reden voor ontslag zijn maar dan verzinnen ze wel een andere zogenaamde reden Wordt er gek van de honger. Heb voornamelijk zin in hartig. Wilde graag een haring. Ben bij 2 visboeren geweest alle twee dicht. Grrr
Hier vanaf vandaag ook gestart met het opvangen van plasjes. Vrouw vertelde dat je er tientallen vrouwen mee kan helpen dat is toch fantastisch (niet in de zin dat er tientallen zwanger worden maar meer gericht op het maken van geneesmiddelen). Nog een leuke attentie gekregen omdat ik mee doe. En het is echt zo laagdrempelig, wat ik wel erg fijn vind! Een keer een dag of paar dagen geen urine opvangen omdat je hoofd er ff niet naar staat ofzo is geen probleem. En stoppen mag ook ieder moment dus klinkt gewoon goed te doen. Bekijk bijlage 392840
mijn echo afspraak mag er ook bij net gebelt 10 juni echo en intake fijn dat dat hier allemaal onder 1 dak zit en door de zelfde persoon gedaan word vind het zoooooo spannend moeders voor moeders zal ik me deze week eens in gaan verdiepen en als ik dat wil zal ik volgende week eens gaan bellen maar daar twijfel ik nog over heb eigelijk nog een vragen voor de dames die al kinderen hebben ik twijfel heel erg om het onze ouders al te vertellen (als de echo 10 juni goed is gaan we het zo ie zo meteen iedereen vertellen) maar ik heb ooit een burn out gehad en ben bang als het eindigt in een mk dat ik mijn ouders heel hart nodig heb, en om nou aan te komen mam ik heb een mk gehad en heb je steun nodig vind ik ook nogal erg dus wij twijfelen heel erg of we het niet gewoon nu al onze ouders vertellen die houden het verder wel stil heeft iemand daar advies voor ? of een mening?
He wat vervelend van de burn out. Gaat alles nu weer helemaal goed? 10-6 heb ik ook mijn eerste echo. Het lijkt nog zo ver weg... Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap in eerste instantie niet verteld. Die eindigde in een miskraam en dat heb ik toen wel verteld. Ik vond het fijn dat ik het er met iemand over kon hebben. Bij mijn dochter heb ik het gewoon meteen verteld aan mijn familie en gevraagd om het nog even stil te houden. Dat ben ik nu ook weer van plan. Omdat mijn man zwangerschapstesten en ovulatietesten ging kopen waar mijn moeder bij was (zooo slim..) verwacht ze het toch al. Woensdag is ze jarig en dan krijgt onze dame een shirt aan met grote zus er op. Ze komt er toch wel achter omdat ik normaal wel een wijntje drink dan maar op een leuke manier toch? Doe waar jij je goed bij voelt.