Welkom kelly hier ook resus c negatief ze zijn alleen niet erg duidelijk hier wT het precies kan inhouden ze zeggen steeds wacht eerst maar eens je bloed onderzoek van de 27 weken af en als dat goed is is het goed en anders gaan we verder onderzoeken, ze willen niet op de zaken vooruit lopen en hebben me geadviseerd om niet te gaan google omdat ze bang zijn dat ik me dan misschien ongerust ga maken zonder dst er iets aan de hand is dus dat is even afwachten allemaal ! Wat moet deze zwangerschap voor jou spannend zijn hoop dat je er toch een beetje van kan genieten en gecondoleerd met je andere kindje dat lijkt me heel heftig
Hier een mooi fotootje van ons meisje! Ze heeft echt het neusje van haar papa en is klein en fijn, loopt een weekje achter in groei...
Wat een plaatje. Wel even schrikken als je zoiets hoort bij je echo. Je houd er ergens wel rekening mee maar het is toch niet fijn als ze iets afwijkends zien. Succes morgen
Welkom. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat moet het erg zijn om je kindje te verliezen. Ik snap heel goed dat je zwangerschap ontzettend spannend is.
Welkom Kelly90,spannende tijden lijkt me. Mag ik vragen wat voor soort stofwisselingsziekte jullie dochtertje had? Hoe kwamen jullie daar achter? En Noralie, wat naar zeg,ik hoop van harte dat het allemaal meevalt en dat ze het verkeerd hebben gezien... De foto is trouwens wel heel schattig, zo'n klein wipneusje!
Noralie ook hier nogmaals veel sterkte. Hopelijk zag ze het gewoon verkeerd. Super lieve foto trouwens! Kelly welkom. Wat ongelooflijk spannend en emotioneel. Goed advies van je fysio! Veel sterkte
@mvanl klopt het is echt de eerste 27 weken afwachten, de meeste keren gaat het wel gewoon goed, maar met deze factor is er geloof ik nog geen spuitje voor zoals dat wel voor rhesus D negatief is. we moeten er maar vanuit gaan dat alles gewoon goed gaat, en zolang je je kindje goed blijft voelen zou ik me niet echt zorgen gaan maken. Het genieten is moeilijk maar dat dit kindje nu al zo veel beweegt geeft me een goed gevoel, Chayenne was een hele rustige baby en achteraf dat ik ging nadenken had ik ook elke keer het gevoel of er iets niet goed was dat ze nog in me buik zat en dat was dus ook zo.. en dat heb ik met dit kindje (nog) niet. @vosje84 dank je wel! het is zeker erg spannend! @zeilbootje dank je wel! ons dochtertje had een mitochondrielle stofwisselingsziekte of even makkelijk gezegd het energiefabriekje waarbij de eiwitten niet of niet voldoende werden afgebroken, welke ze precies had weten we nog niet. Deze zwangerschap kwam dan ook onverwachts door de pil heen als of het zo heeft moeten zijn.. overweging tot weg laten halen kon ik niet zonder dat er naar gezocht kon worden of dit kindje het wel of niet heeft. @noralie87 wat een naar bericht dat je kindje mogelijk een hartafwijking heeft, erg spannend morgen die echo! zal voor je duimen!
Noralie mn geluks kaársje heeft de hele avond voor je gebrand hopelijk helpt het en krijg je als nog goed nieuws! Ik heb een hele verwarrende avond had het al op de facebook gezet maar voor de gene die daar niet zitten nogeven hier Ik zat in de wachtkamer bij de verloskundige te wachtent tot. De gene voor me onderhand eens klaar was haha ( mn manzei nog zal welweer een nieuwe zijn dan loopt ze alt uit) "de nieuwe" herkennen wij hier aan een hele mooie zwitsal tas bomvol proefmonsters en reclame zooi Komt er eindelijk iemand die deur uit lopen (met zoontas) is het de broer van mn allerrrrrrrrr beste vriendinnetje hij schrok zich rot mja wat wil je in zoon iniemienie dorp waar iedereen elkaar kent daar kom je bekende tegen Hij vroeg (smeekte bijna) mn mond nog dicht te houden want als het hun lukte wilde ze het pas met 12 weken gaan vertellen Dus ik heb gezegt dat ik dat zeker wel doe maar vind dit wel heel erg zwaar hahah Mn vriendinneke en ik bellen iedere avond om 9 uur gwn 3/5 minuutjes hoewas je dag en zo Dus se vroeg net (Ps dit is voor de facebook lezers ook nieuw) En hoe was het bij de verloskundige Ja goed zei ik hartje gehoort nog wa uitleg gehad blabla bla Entoen kwam de 4 weekelijkse vraaghaha En nog bekende tegen gekomen Dus ik zei nee toevallig waren we dit keer meteen aan de beurt want er was niemand voor ons en na ons een vrouwke diek nie ken met een buik zo groot als een olifant haha Dus toen ging ze gelukkig door over die buik en had ze geen flauw benul hahah Normaal zienwe elkaar ieder weekend minimaal wel maar ze vertelde dat ze onverwachts een weekend weg gaat dus dat we niet kunnen lunche dit weekend wat ik (hoe lullig het ook klinkt) dit keer helemaaaaaal niet erg vind hahahaha Pff nu kom ik er pas qchter dat liegen echt niet in mijnaard zit endat ik er best veel moeite mee heb wanneer het om echte vrienden gaat Hebwel haar broer geappt dat als ze het haar vertellen hij moet zeggen dat ze me meteen opbelt hahahah Pff wat. Eenavnd Nou deze luieaard gaat naar bed truste allemaal en bedankt alvastdat ik mn gezever even kwijt kon hahaha zolang ik het so mooi tegen "vreemde" van me af kan praten gaat het misschien goed haha
Mvl: lastig hoor! Inderdaad gelijk bellen zodra het nieuws bekend is. Noralie: succes vandaag!! Ik ben al goed zenuwachtig voor de echo vanmiddag. Was het alvast maar zover!
Succes vandaag Noralie, Mart en Mynemesis (als ik het goed onthouden heb, hebben jullie vandaag allemaal een echo toch?). Hopelijk valt de GUO mee en is het goed met jullie meisjes, Noralie en Mynemesis!
succes noralie, hopelijk goed nieuws vandaag. @kinderkamer: Meubeltjes komen hier van de ikea allemaal wit, en groene lades onder het bedje. Vloer wordt een laminaat (zelfde als op de zolder). Er wordt gewoon vliesbehang gehangen aan de muur en schilderen zullen we nog zien of we er raken. Als we er raken zal het gewoon gebroken wit zijn. Schilderen zal misschien niet meer lukken omdat we besloten hebben om heel te 1ste verdieping onderhanden te nemen. Het vuil werk is dan allemaal gedaan. Hebben jullie ook zo een moeite om een naam te kiezen? Ik heb eigenlijk geen moeite maar vl vind overal iets niet goed aan. En geen idee waar hij sommige vergelijkingen haalt.
Thnx meiden, zenuwen nemen toe. Mijn man kan niet mee Nu gaat schoonmoeder mee, ook goed. Als ik maar niet alleen ben... Stel je voor dat het slecht nieuws is en je zit daar alleen...
Meisje heel veel sterkte en succes. Wat onwijs balen dat je man niet mee kan! Dikke knuffel! Hoelaat mag je? Namen: ML kraakt indd ook echt alles af.. En inderdaad.. sommige vergelijkingen.. Tsja..
Hier ook moeite met de naam! Ik heb al veel aangedragen maar tot nog toe alles afgekeurd door vriendlief!