Kelly; welkom in dit clubje. Leuk dat je nog even aansluit. Noralie; wat schrikken zeg; wat zeiden ze vandaag? namen zijn we al uit. Vriendlief heeft veel afgekraakt; maar we waren geboortekaartjes aan het gluren (ideeën opdoen) en daar stond dé naam tussen haha. Kamer wordt bij ons creme met een heel leuk fotobehang op 1 muur. Meubels wit met grijs.
Namen, wat een gedoe. Telkens vind of ik of ml het niet mooi. Maar toevallig noemde hij gisteren een naam waarvan ik niet direct een afkeer heb, dus misschien gaan we de goede kant op . Laten jullie wat weten dames die een echo hebben?
Ik moet altijd met de voorstellen afkomen. Op mijn lijstje staat momenteel nog: Marthe, Paulien, Marie en kamie. Paulien en Marie zijn vrienden van ons dus die zijn eigenlijk ook al bijna zo goed als geschrapt. Marthe is eigenlijk mijn favoriet.
Qua namen zijn we er redelijk uit. Ik ben alleen bang dat de naam misschien net iets te "apart" is. Het is een redelijk gangbare naam maar toch hou ik nog even mijn opties open. Naam weten? Stuur even een pb. Er leest af en toe iemand mee en ik hou het toch liever geheim ben wel benieuwd naar jullie mening. Hoe zijn de echo's vandaag gegaan?
Ben doorverwezen voor een vruchtwaterpunctie die krijg ik aankomende dinsdag. Bovenbeentje (en nu blijkbaar ook bovenarmpje) zijn niet meegegroeid zoals zou moeten en ze waren al te kort. Kan ook komen door het vele roken toen ik het nog niet wist (inmiddels overigens geminderd naar 4/5 per dag, waren er 35, nog niet volledig gestopt maar gezien de huidige mate van stress vind ik dit nog wel even acceptabel) en ik maak sowieso al geen heel grote kinderen, maar reden genoeg voor een punctie. Met andere woorden; geen steek verder... Zometeen de verloskundige bellen met de bevindingen.
He bah wat vervelend Mynemesis, nu weet je nog niet of het goed is of niet. Hoe snel kan zo'n punctie plaatsvinden? Of moet je nu weer een tijd wachten? Sterkte weer!
Nou meiden ben net pas weer terug uit het ziekenhuis. Ze heeft inderdaad een ernstige hartafwijking. Tetralogie van Fallot heet het. Daarbij gaan we met 33 wk een vruchtwaterpunctie laten doen om te testen of ze het downsyndroom heeft of een ander syndroom dat vaker voorkomt bij deze hartafwijking. Het is een hele schok en moeten alles even laten bezinken. Fijn dat jullie zo meeleven met mij/ons.
O Noralie, dat is niet wat je wil horen! Kennissen van mij hebben twee kinderen met die afwijking. De eerste tijd was het erg spannend maar nu zijn het gezonde jongens. Zonder downsyndroom. Heel veel sterkte
Sterkte Noralie en mynemesis wat vreselijk dat je je zo'n zorgen moet maken in plaats van te genieten, wat je natuurlijk eigenlijk zou willen. Hopelijk voor jullie beiden over een tijdje goed (of beter) nieuws. Hier ook gisteren de 20-weken echo gehad. Alles was goed.
Jeetje Noralie en Nemesis, wat vreselijk voor jullie die onzekerheid. Ik vind het echt heel erg dat jullie niet heerlijk ontspannen en met een rustig gevoel kunnen gaan genieten. Kan me heel goed voorstellen dat het een schok is. Hoop zo dat voor jullie op goed nieuws en dat het allemaal goed te behandelen is! Denk aan jullie!