He gats dames.. wat een spannenden en onzekere tijd voor jullie!! Hoop dat alles uiteindelijk toch 'goed' komt.. dikke knuffel voor jullie Noralie en Mynemeis!! Ik krijg ook last van mn rug/benen/bekken na een dag werken. Morgen ochtend naar de fysio..
Bedankt meiden... Noralie meisje onwijs veel sterkte wat een kl...nieuws. Ff kwijt wie het vroeg, maar heb de uitslag van de punctie dan volgende week vrijdag. Heb nog nooit eerder een punctie gehad, weet niet of dat normaal is? Los van dit medische stukje heb ik de grootste hel van m'n leven doorgemaakt met m'n vriend vandaag. Hij is gekomen hij was erbij. Maar wel de grootste heibel en ruzie in de wachtkamer. Helaas was daar ook alle tijd voor want de gynaecoloog liep ruim een uur uit. Zoveel verdriet zoveel pijn... Het is niet eerlijk. Niet tegenover mij niet tegenover onze dochter niet tegenover zijn zoon niet tegenover mijn andere kinderen... Ik begrijp niet dat de kleine dingetjes die ik van hem vraag (nog niet eens verwácht of éís) al teveel gevraagd zijn... Ik zal het nooit kunnen begrijpen...
He bah dames wT een slecht nieuws ik zou jullie zo graag een hele dikke knuffel geven dus vanuit hier maar een digitalen knuffel dan!!! De naam van ons menneke waren we met 12 weken al uit 😍 ik vind um super cool en mn man roept hem thuis de hele dag en praat steeds tegen mn buik hahaha dus dat komt helemaal goed!
Jeetje mynemesis, jij krijgt ook veel voor je kiezen! Heel veel sterkte meid! Gisteren een behandeling gehad bij de bekkenfysio en ik heb zo slecht geslapen van de pijn nu! Ze zei al dat de klachten nu iets verergeren door de behandeling. Zometeen nog een ochtend werken en dan stopt het werken in de zorg! Het is mij te zwaar en ik heb tijdens en daarna te veel pijn!
Meiden wat een slecht nieuws dag gister beiden heel erg veel sterkte voor de tijd die komen gaat! Onwijs dikke knuffel! Bekken.. Ik loop al sinds 14 weken bij de fysio hiervoor.. Ik had voor de zwangerschap al klachten en dat is niet beter geworden. Hoewel een groot deel van de klachten weg is sinds de echo woensdag.. Na een werkdag voel ik het nog wel.. Maar ik kan wels weer opstaan vanaf de bank! Mijn buik lijkt ook in 1x veel groter te zijn.. Toch onbewust teveel last gehad van de spanning?
Dat kan best hoor Linoo, hier groeit mijn buik ook ineens heel hard, na de 20weken echo! Heb er soms gewoon 'last' van. De banden die op rekken, en een jeukbuik!
Hier net terug van de 20weken-echo. Onze man is aan de grote kant en heel beweeglijk. En alles zit op de goede plek en is compleet, dus tot nu toe alles in orde, helemaal top! Het klopt dat ik m niet vaak voel, want m'n placenta zit aan de voorkant. Hij heeft net zulke stevige beentjes als beide ouders (en maar trappen op mn blaas), dat belooft wat de komende maanden! En nog steeds moet ik wennen aan het idee dat dat mensje in mijn buik groeit. Zo maf, afgelopen kerst besloten dat het 'toch wel een heel mooi kado zou zijn' voor mijn lief (ik heb zelf nooit een kinderwens gehad, hij wel) en een half jaar later ontzettend zwanger zijn! Maar ik vind het wel superbijzonder en vertrouw op de natuur; zodra het ventje geboren is, ben ik moeder, simpel als dat. @Noralie: heel veel sterkte met dit k*nieuws. Kleine troost is dat onze medici er raad mee weten. Makkelijker maakt dat het niet natuurlijk. Ik duim voor je, dat je kleine een gezonde toekomst kan genieten. @MyNemesis: Kies voor jezelf en je kinderen, wees geen slachtoffer, maar stop ook met vechten. Als iemand niet betrokken wil zijn, laat ze gaan. Als iemand je naar beneden trekt, laat ze gaan. Liefde is ook loslaten. Ik weet dat dit makkelijker klinkt dan het is, maar ik spreek uit ervaring. Opnieuw beginnen is zwaar, maar zo aan je verhaal te horen helemaal geen slecht idee. Alvast een goed weekend allemaal! Geniet van het lekkere nazomer-weertje (en de eenvoudige schoonheid van dingen)!
Poe meiden, wat een nieuws allemaal. Ben er nog een beetje beduusd van. Veel sterkte weer, al heb ik dat al vaak gezegd, weet ook niet zo goed wat ik verder moet zeggen... De buik is hier ook groot aan het worden. Het staat echt in geen verhouding tot de problemen van Noralie en Mynemesis, maar ik voel me echt een nijlpaard en daar word ik niet vrolijk van...
Hier is het de nacht na de fysio elke keer verschrikkelijk en heb ook nog niet echt baad bij de fysio. Hopelijk word het niet erger!
Jij ook veel sterkte MyNemesis, hopelijk valt de uitkomst mee van de vruchtwaterpunctie. Ik heb hem pas bij 32 of 33 weken dus dat duurt nog ff, maar ben wel blij dat ik dan zekerheid heb of ze niet ook nog iets anders heeft...
Bah, wat een nieuws Noralie en Mynemesis. Die onzekerheid lijkt me slopend... Heel veel sterkte en kracht in afwachting op de vruchtwaterpunctie. En hopelijk een geruststellende uitslag! Gisteren even flink geschrokken. Was met beide kids in het zwembad, in de stroomversnelling. Ze hebben nog geen diploma dus hingen met vleugeltjes elk aan een arm. Komt er een onverlaat onder water aanzwemmen die me keihard in mijn buik trapt. Echt heel hard, ook zonder zwangere buik zou ik dubbelklappen van de pijn. Ik schelden, janken, het deed echt zoveel pijn. Kids in het babybadje geparkeerd zodat ik ff rustig op een stoel kon bijkomen. Pas na een uur voelde ik het beebje bewegen. Wat een geruststelling! Nog wel langs de vk gereden voor extra controle. Hartje klopte gelukkig prima. Nu nog veel spierpijn, maar de opluchting overheerst. En dat was de laatste keer dat ik in het zwembad lag zonder mijn buik met 1 hand te kunnen beschermen!
Jeetje droppie drie, dat is schrikken! Gelukkig is alles goed met jullie kleintje! Hier mijn laatste dienst in de zorg gedraaid! Nu weer wachten op wat voor een aangepast werk ze mij gaan aanbieden!
He bah wat een nieuws allemaal. Zullen we het volgende week gewoon weer vrolijk houden dames? Zo jammer dat niet iedereen heerlijk kan genieten. Dat er teveel meespeelt. Ik wens hen allen veel sterkte de komende weken.
Hoe is het nu Droppie? Weer wat beter? Kan me de schrik voorstellen, bah! Hier alles eventjes in rustig vaarwater. Net een update geplaatst bij "Alleen en zwanger" voor wie het graag lezen wil. Rustig vaarwater is in principe positief maar tegelijkertijd is stilstand geen vooruitgang en ik voel me dus erg onrustig. Alsof ik in een zwart gat ben gevallen en maar blijf vallen en vallen... Aftellen naar dinsdag de punctie, dan aftellen naar vrijdag de uitslag... En daarna weten we pas waar we staan. Het lijkt een eeuwigheid en m'n strot wordt erdoor dichtgeknepen...
Vanmorgen heeft de middelste haar eerste bekerwedstrijd weer gespeeld! Ze hebben gewonnen met 0-15! Daarna de blije doos opgehaald bij prenatal! Leuk leuk! Daarna even gestreken en de tassen van de kids klaar gemaakt, ze gaan bij oma en vriend slapen! Wij zouden na de bekerwedstrijd van vriend een bbq hebben maar die gaat wegens omstandigheden niet door! De kids hadden zich al zo verheugd dat ze wel gewoon gaan slapen! Hebben wij een avond met ons tweeën! Morgen om 17 uur gaan wij eten bij mijn moeder en nemen de kids dan weer mee naar huis!
Wauw! Ons kleintje is heel fanatiek op t moment! Zie mn buik gewoon bewegen en uk schopt zo mn hand van de buik! *happymomentje*
Hier was vanmorgen de kleine erg actief! Ik werd wakker en moest plassen maar wilde nog even blijven liggen. Toch maar snel opgestaan aangezien de kleine lekker op de blaas aan het trappelen was! Jammer genoeg zie ik mijn buik nog niet bewegen zal vast komen door voorliggende placenta!