Ik kon onze kruimel daarnet heel goed voelen, bleef zelfs bezig toen ik mijn hand erop legde! Snel de hand van vriend neer gelegd maar helaas kon hij het niet voelen ondanks dat kruimel wel bewoog! Oh, wat was dat even heerlijk!
Noralie wat lief van je vriendinnen! Probeer er dan ook wel echt van te genieten tegen die tijd, hoe moeilijk dat ook is. Hoe gaat het nu verder voor je? Controle bij de gyn neem ik aan, hoevaak moet je komen? Pamela carpaal tunnel syndroom.. ai.. Dat schijnt enorm pijnlijk te zijn. Veel beterschap! Beetje kunnen genieten van het weekend zonder kids? Jas: welke jas is zo dun? Mijn zusje heeft de jas die ik heb besteld ook geleend van een vriendin en vond hem heerlijk warm. We gaan het zien MvL ik hoop niet dat je mannetje lijkt op mn neefje.. Die was ruim 57cm Klinkt pijnlijk dat gestamp onderin. Ik vind het ook een vervelend gevoel als de beeb heel ver naar onder ligt.. daar is toch wat minder ruimte Mynemesis slim om dingen te leen te vragen. Veel mensen hebben nog veel spulletjes staan. Alvast veel succes voor dinsdag. Vruchtwaterpunctie lijkt me vreselijk eng, los van de reden waarom je het krijgt. En zolang je eigen kleding nog past heb je ook echt geen nieuw nodig. De jas is hier ook wat vroeg besteld, maar ik las ergens dat je positie jassen van H&M snel uitverkocht zijn. Better safe than sorry Hier gaat het ietsje beter met de pijn in mn bekken. Waarschijnlijk toch onbewust de spanning voor de echo. Het zit er nog wel maar het is nu 'te doen' Verlof, inderdaad over 13 weken al! Maar ik heb nog 2 weken vakantie tussendoor, dus ik hoef na mijn vakantie nog maar 9 weken te werken! Wow! Onze beeb heeft inmiddels een ritme gevonden geloof ik. En het slaapt 's nachts! Zou fijn zijn als dit ritme na de geboorte aanhoudt Komende woensdag ga ik babyspulletjes uitzoeken bij mn zusje. De box krijgen we alvast mee, en ze heeft nog wat neutrale kleertje. Leuk leuk! Helaas is mijn energie niveau nog steeds erg laag.. Gister avond een verjaardag gehad, hele avond buiten gezeten. We waren om 1 uur thuis, niet eens zo heel laat. Maar ik had vandaag de kater Hele middag geslapen. Jammer hoor.. Ik heb vanavond wel onze vakantie geboekt. We gaan een midweekje naar Domburg, lekker met de hond het strand op. En vooral genieten van elkaar en het feit dat we niks hoeven te doen *doet nog even een 21 weken dansje op de valreep*
http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/433315-thuistest-geslachtstest-urine-zout-30.html Ik kwam deze net tegen Leuk! Denk dat ik hem ga doen morgen
Staat bij dat je hem moet doen als je nog geen 2 maandsn zwanger bent hahahah die zen we toch al wir ff voorbij
Moet ff mijn verhaal kwijt na naar 4,5 uur slaap! Gisteravond tegen half 12 klopt ons onderbuurjongen bij ons op de deur met de mededeling dat er is ingebroken in onze auto. Gelukkig dankzij 2 oplettende buren tegenover de flat hebben ze het soort auto gezien en de politie gebeld. Maar echt de hele auto is leeggeroofd, zelfs de antislipmatjes voor de sleutels Zat zo vol adrenaline en boosheid dat ik van ellende pas om half 4 in slaap viel en nu al weer wakker ben. Mijn vriend zijn rijbewijs en alle autopapieren zijn ook weg, daar balen we nog het meeste van. Gelukkig deel 3 gewoon in huis, maar je hebt rompslomp voor niks. Blijf gewoon net je fikken van andermans spullen af, wij werken er ook hard voor!
Ohh ik begreep dat als je nog geen 2 maand bent je met ochtendurine moet doen, en anders kan t elk moment van de dag..verkeerd gelezen dan
Pff jeetje das ellende zeg! Je snapt toch nooit waarom mensen zulke dingen doen. Bah! Moet je vandaag werken? Veel succes met alles regelen
Pff Sieza, wat een gedoe zeg. Waarom doen mensen dat toch, nu moet je weer van alles regelen enzo... Succes!
Pamela: fijn he dat voelen. Mijn man kan het inmiddels ook al goed voelen. Hij legt nu steeds zijn hand op mijn buik en geeft mijn buik kusjes. Lief he! Sieza: gatver. Dan nemen ze voor een paar euro dingen mee en jij hebt zo voor honderden of duizenden euro's schade en vooral veel gedoe! Niet leuk! Snap dat je er niet van kan slapen. Hopelijk gaat het vanavond weer wat beter. Linoo: die jas van h&m is best dun en valt ruim. Dat dunne komt vooral omdat ik op de fiets naar werk moet, dus een wat dikkere nodig heb. Hier: mijn buikje lijkt een groeispurt te maken. Kan hem nu niet meer verbergen terwijl dat tot vorige week prima ging. Onze 20 weken echo was trouwens goed. Ze heeft overal erg uitgebreid naar gekeken en wat ze kon zien was goed. Het duurde ruim 45 minuten! Ik maak me nog wel zorgen om wat andere dingen die in onze familie zitten maar die zijn sowieso niet op de echo te zien. We kregen ook nog wat 3D plaatjes mee, zo leuk!!
Jeetje Sieza, dat is niet leuk! Hier hebben ze ingebroken in huis terwijl wij in bed lagen. Hoop geregel etc. Zit je niet op te wachten idd!
Nee hou maar op! Nu eerst noodraam gekregen bij carglass en alles doorgegeven aan de verzekering wat in de auto lag. Dat bedrag liegt er niet om en is meer dan de hele auto waard is hahaha. Vriend is nog al van de muziekinstallaties en poetserij. Lag allemaal in de auto omdat hij de hele week al bezig was om auto in waxlagen te zetten. Hopelijk horen we snel het één en ander. Vanmiddag weer controle bij vk! Heerlijk weer hartje luisteren
Ik heb het geprobeert toen ik 6-7 weken was ongeveer zou een meisje moeten zijn maar is heeeeeel duidelijk een jongen haha
Wat is er het meest handig om verse groentepapjes te maken? De babycook, steamer, stomen in de microgolf of in de kookpotten? Stomen in de microgolf heb ik al gehoord dat er meer vitamines kapot zouden gaan. Babycook vind ik eigenlijk duur.
@LinOo, ik blijf voor mezelf onder controle bij de vk. Die voelt ook hoogte van bm en ligging en ze luistert hartje, die klinkt wel volkomen normaal overigens. De cardioloog wilt ons meisje weer zien met 28 weken dus over 6,5 week. Ben wel enorm blij dat ik woensdag gewoon weer naar de vk. mag. Die zal me begeleiden totdat de gyn dat gaat overnemen, maar zover is het nog niet, gelukkig!