Sieza, bloedirritant zo'n inbraak. Al dat geregel... Laat ze gewoon werken voor hun geld ipv aan andermans spulletjes te komen! Jas koop ik voorlopig niet, eerst maar eens zien of het wel gaat vriezen. Met zo'n kwakkelwinter als afgelopen jaar is het niet erg dat m'n onderste knopen niet meer dicht gaan! Ik ben aardig bijgekomen van de schrik na het buiktrap incident in het zwembad. Inmiddels geen pijn meer en de kleine trappelt er lustig op los. Hier ook een soort ritme ontdekt: de kleine man is vooral rond 23 uur en 5 uur erg actief. 's Avonds is dat heel gezellig, maar 's ochtends om 5 uur wakker getrapt worden terwijl de wekker om 6 uur gaat is iets minder fijn MyNemesis, succes bij de punctie, die is toch morgen? En dan nog 3 ellendige dagen wachten voor je meer weet... Sterkte!
Noralie, fijn dat je gewoon bij de vk kan blijven. En wat lief van je vriendinnen! Louloulo, je kan gewoon zoutloos koken en dan pureren met staafmixer. Maar de eerste hapjes geef je pas op z'n vroegst als de kleine 4 maanden is, dus je hebt nog ruimschoots de tijd om je te orienteren. Ik heb trouwens nog een tip: de bakjes van Avent zijn ideaal omdat ze met een hulpstukje onder de avent kolf passen, je kan er ideaal groenteprakjes in bewaren, en nu de kids naar school gaan doe ik er stukjes fruit in. We hebben er al heel lang lol van!
Inderdaad ik heb er zelf ook wat hapjes op gezet ik kookte 2 porties per keer en bewaarde die in een leeg olvarit potje. Die kun je ook invriezen. Mijn advies, geef ze producten waar zo op dat moment aan toe zijn en wees creatief. Van bonduelle heb je hele gezonde diepvriesgroentes zonder toevoegingen. Die lenen zich erg goed voor het maken van hapjes.
Wat ontzettend laf! Welke idioot doet er nou zoiets?! Ik hoop dat jullie snel weer over de schrik heen zijn en dat ze de daders snel vinden.
Ik vind het wel grappig dat jullie allemaal langzaamaan een ritme bij de baby beginnen te ontdekken qua bewegen die van mij is zo druk dat zodra ik ook maar stil sta zit of lig hij begint en zodra ik wil gaan slapen is het egt feest hahah iedere pauze opt werk of als ik thuis kom en even op de bank ga zitten, tijdens het eten en bij naar bed gaan en wakker worden hahaha Denk dat ik een hele erge druktemaker ga krijgen maar dat ben ik zelf ook dus dat komt wel goed hahaha vind het heerlijk dat getrappel (zolang hij zn beentjes er maar niet bij strekt dan zit ie tegen nn schaambot/banden haha)
Ik voel nog geen logisch ritme bij de baby. De laatste dagen voelde ik steeds overdags van alles en 's nachts niet, maar vannacht was het kleintje flink aan het spoken. Of misschien is het nu sterker en voelde ik het eerst gewoon nog niet als ik sliep? Kortom, geen idee . Mynemesis, sterkte vandaag met de punctie en het afwachten daarna!
Hier echt geen ritme te ondervinden. De ene keer is het 's avonds de andere keer 's middags dat ze zeer actief is.
Hier ook nog geen ritme te ontdekken hoor! Ik voel de kleine de ene dag meer als de andere dag! Gisteren wel voor het eerst dat de kleine bewoog toen ik de handen op mijn buik legde!
Hey dames! Ik heb een vraag. Ik zag bij een aantal al staan dat ze de blije doos hebben opgehaald. Ik heb me hier ook voor aangemeld, maar nog geen bericht gehad dat ik hem kan ophalen. Hoe krijg je dat bericht? Via de mail?
Blije doos krijg je per post bij 5 maanden zwangerschap werd mij medegedeeld toen ik hierover belde, heb namelijk ook nog niets
Belde net het LUMC mij, schrok me een hoedje! Gelukkig niks ernstigs vanuit de vorige keer. Maar ze willen me volgende week toch nog een keer extra zien voor nóg een echo. Deze is niet voor het hart maar voor de verdere ontwikkeling van ons meisje. Andere arts gaat daar nu naar kijken. Vind het prima, zo wordt ze wel goed in de gaten gehouden en kunnen we weer even naar haar kijken Krijg nu dus elke 4 weken een echo bij de kinderarts en dan om de zoveel weken ook nog eens bij de cardioloog. Ben blij dat ik een aanvullende verzekering heb, zal wat kosten allemaal!
Ritme? Wat is dat? Hahaha, zodra ik rustig zit of lig is meneer in de weer Wat fijn Noralie dat je zo goed in de gaten gehouden wordt, dat geeft je toch iets meer rust denk ik. Sterkte voor jou Mynemesis Ik kreeg vorige week een automatische mail van de blije doos. Je hoeft deze trouwens niet uit te printen, ze hebben alleen de code nodig die in de mail staat
Dit gaat uit je basisverzekering moet je nu ook in het ziekenhuis bevallen eigenlijk? Wel fijn die extra controle!
Ja zeker beval onder leiding van de gynaecoloog en kindercardioloog. Helaas niet door de vertrouwde verloskundigen thuis, ach ja er zijn ergere dingen.