Jaaa 22 weken!!! En van de week weer een echo gehad en die vrouw zij zeker weten een meisje! Zag ik zelf ook dus ik denk dat het toch echt een meisje is ipv jongetje! Toch nog maar even voorzichtig zijn met kleertjes enz en eerst de volgende 2 echos afwachten! Bij de vk was alles goed! Ben 3.5 kilo aangekomen. Wel veel gesnoept de laastste tijd! Oh en mijn ♡ tje kan dus roze worden!!
De eerste uitslag van de punctie is goed. Geen trisomie 13/18/21. Nu dus weer anderhalve week nagelbijten voor de uitslagen van het uitgebreide onderzoek... Maar dit stelt wel grotendeels gerust. Vanochtend wezen bloedprikken ivm CMV. Hier maak ik me niet zo bezorgd over, maar het is wel een factor die nagekeken moet worden. M'n vriend reageerde zoals verwacht bepaald niet opgelucht toen ik hem mededeelde dat de uitslag van de sneltest goed is... Vrijdag de 12e heb ik een afspraak bij de verloskundige trouwens.
Oh vraagje! Wat voor kleding kopen jullie voor je kleintjes. Shirt met lange mouwen of echt vestjes en truien? Vind het zo lastig!
wat fijn dat dat in ieder geval uitgesloten is! Wat een opluchting? Waar zijn de volgende uitslagen van? Wat rot dat je vriend zo reageerd! Duim voor je mee dat de volgende uitslagen ook goed zijn!
Voor mij is het inderdaad een opluchting maar ik voel me leeg... Dodelijk eenzaam. Zijn reactie was te verwachten, maar ja, een mens houdt toch hoop he. Deel twee van de uitslagen is een uitgebreider chromosoomonderzoek (array-onderzoek). Wat de afwijkingen nu zijn die ze daarin opsporen, dat wordt me eigenlijk niet duidelijk. Alleen dat ze dan "verder kijken naar kleineren chromosomale afwijkingen". Maar hoe groot de kans nu is dat ze daar wat vinden of wat die afwijkingen nu eigenlijk kunnen zijn, dat vind ik nergens terug. Ik ben nogal van de cijfertjes en wil altijd alles exact weten, dus dat ik hiermee in het duister grijp vind ik eng. Maar ja, meer dan afwachten zal ik klaarblijkelijk niet kunnen doen...
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST♥ ♥ chanti1990 (23 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 30 december 2014 ♥ wish01 (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 30 december 2014 ♥ Mammievan5 (29 jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Beertje4387 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Zyra (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Daan83 (30 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Chickenmomma (27 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ belliebel (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ IngeM (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ Von1987 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ MiekieLief (30 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ Bloempje34 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Mart (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Mop81 (32 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 januari 2015 ♥ Zeilbootje (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 januari 2015 ♥ linda83 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 5 januari 2015 ♥ Latiantey (28 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 5 januari 2015 ♥ Vlindertje81 (32 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ girlwithredhair (34 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Sieza03 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Eki (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ MyNemesis - Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ NELisabeth (? jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Noux (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Thammy (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Pandorabeads (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Noralie87 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 ♥ Nouralayn (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 ♥ Jolien91 (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 ♥ Elfenprinses (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ks2011 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ Vosje84 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ Mireille74 (40 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ NiHeJa (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ MvanL (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ Esther1983 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Snoepje11 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Louloulo (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ LinOo (29 jaar) 1e kindje uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥Kelly90 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Kristelo (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 12 januari 2015 ♥ Mamatje89 (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 januari 2015 ♥ pamela1203 (33 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 14 januari 2015 ♥ Rinkeltje (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ NookY (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ Droppie Drie(32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ MamavanDaisy (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 46 dames op de lijst: (16) jongen, (19) meisje, (10) verrassing ♥AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S ♥ 9 sept - Noralie87 - Groeiecho 15 sept - Noux - Controle vk 22 sept - NookY - Controle vk 24 sept - Pamela1203 - Controle vk 25 sept - Rinkeltje - Controle vk 1 okt - Noralie87 - Controle vk 16 okt - Noralie87 - Controle cardioloog Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ -mamalicious -Mandy3 -Mammz -Joyofliving -Ankie25 -Liz0104 -itakepictures -Eveline1986 -Elita -Cosy -Missmystique -Iris balk
Ik heb 8-9 weer een controle bij de vk. Opzich heb ik niet heel veel klachten. Behalve bekkenpijn. Gister mn fitness bl gekregen en gebruikt en dat geeft toch wel erg veel opluchting. En de vermoeidheid. Maar ja.. Wat ik daar aam moet doen? Ik weet ook welke cursus ik ga doen! Zwangerfit! Moderne variant van zwangerschapsgym en er komen ook ademhalings technieken naar voren. Fysio raadde het ook aan vanwege de bekkenpijn. Kleertjes.. Ik zou toch wel voor een vestje gaan en rompertjes met lange mouwen. Vestje kun je evt vervangen door een truitje.. Maar ik durf niet zo goed te gokken op weer een warme winter. Komende woensdag ga ik met mn moeder shoppen babypark in kesteren en daarna babydump in veenendaal (is niet in de buurt, ik woon in het oosten ) Mynemisis wat fijn dat alles goed lijkt. En de reactie van je vriend.. Tsja.. Ga je nu mensen vertellen dat je zwanger bent?
Tja, ik zal wel moeten... Er vormt zich zo langzamerhand ook een buikje dat niet echt meer te verbergen valt. Maar ik ben zo bang om het te vertellen... Vooral aan mijn moeder. Die gaat echt door het lint. Mijn band met mijn moeder is heel hecht, ik ben zelf enig kind en mijn ouders zijn gescheiden toen ik een baby was, dus het is altijd zij en ik geweest. Zij speelt ook een heel grote rol in het leven van mijn kinderen. En dit gaat ze gewoon niet trekken... Ben echt bang voor haar reactie. Heb ook geen achterban bij me als ik het ga vertellen natuurlijk, dat versterkt dat gevoel nog eens. Vreselijk vind ik dit.
Zo balen voor diegene die geen goede 20 weken echo hadden. Hopelijk valt het allemaal toch een beetje mee. Niet fijn al die onzekerheid. De Met mijn kleine gaat alles gelukkig goed, met mij gaat het alleen wat minder. Zit nu helemaal in de ziektewet. De vermoeidheid is gebleven en ik trek het geestelijk allemaal niet meer. Zo stom, dolgelukkig zijn met de kleine, maar verder zo ongelukkig voelen. Ze zeggen dat je het rustig aan moet doen en dat de afwas best kan wachten. Maar op een gegeven moment wordt je huis dan wel een chaos. Hoe doen jullie dat?
Elfenprinses, ik herken het wel. Mega gelukkig met de kleine, maar voel me vaak rot. Alles is ook best spannend. Zal het gewoon de hormonen zijn?
Mynemesis wat fijn dat de eerste uitslag goed is... wat ontzettend moeilijk dat je deze opluchting en spanning voor komende uitslag niet kan delen met je partner. Ik hoop dat je de steun die je nodig hebt toch bij je moeder kan vinden. Snap dat je het moeilijk vind en je kent je mama beter als geen ander... maar ik hoop echt dat het anders uitpakt voor je! Oef elfenprinses wat vervelend! Ook wel herkenbaar en gelukkig heb ik heel veel aan mijn vriend.... Hier is t gewoon af en toe samen Door het huishouden heen en echt dat scheelt zoveel! Eten koken doet ie ook als ik er echt geen puf voor heb. Dus mijn advies bespreek het samen en blijf communiceren. .. al zijn het kleine dingen waarbij je partner je kan helpen. Scheelt zoveel en geeft je al een heleboel rust in t koppie
Mynemesis, wat fijn dat de uitslag van vandaag goed was. Behoorlijk bot dat hij zo reageert. Jammer. Ieder kind is een geschenk en een gezond kind is toch het mooiste cadeau wat je kan krijgen. Ik hoop dat jij als je straks je moeder gesproken hebt lekker kan gaan genieten. Vermoeidheid, ik ben ook moe maar probeer 's middags een uurtje rust te pakken. Meestal kan ik er dan wel weer tegenaan. Traplopen valt me wel erg zwaar terwijl ik nog 3 keer per week naar de sportschool ga en daar gerust 15 min op de crosstrainer kan staan.. Ook hier versloft het huishouden wat. Ik zou wel meer willen doen maar de halve dag op handen en knieƫn achter een peuter aan kruipen met een poetsdoek is me momenteel toch wat te veel Mijn man begint nu wel wat taken over te nemen. Op welke dag gaan jullie naar de beurs? Ik probeer op vrijdag te gaan.
O en kleertjes. Wij hebben natuurlijk vrij veel maar voor de winter heb je echt wat dompertjes met lange mouwen nodig. In combinatie met een shirt met lange mouwen (niet te dun natuurlijk) is dat snel warm genoeg. Ik ga nog wel een paar truitjes kopen. En iets lekker warms voor buiten. Wij hebben de joolz met voetenzak. Die is heerlijk dik en past ook prima in de reiswieg.
Oh tussen de middag een uurtje plat lijkt me heerlijk! Gaat zo lastig als je fulltime werkt. Huishouden.. Ik doe elke keer een beetje.. Ik probeer alles opgeruimd te houden, dat scheelt al enorm. Verder hebben wij een robotstofzuiger gekocht een paar weken geleden. Dat was de beste aanschaf ooit! En verder.. Tsja.. Beneden heeft prio qua huishouden.. Boven komt toch niemand anders als wij
Dat is idd waar. Ik werk niet en onze dame heeft haar dutje eigenlijk nog wel nodig. Ik volg wel een hbo opleiding maar daar hoef ik niet voor van m'n stoel af. Het werken in het begin van mijn vorige zwangerschap viel me ook erg zwaar. Ik was ook echt gesloopt.
Hier ook gesloopt door het werk Er zijn nog 3 collega's met vakantie (van de 12) en 1 tje is er ziek en er is geen vervanging dus echt mega druk nu op het werk Aan het eind vd week zak ik echt door mijn benen, als slager sta ik heel de dag , zwaar tillen probeer ik te vermijden maar 10 kilo heb ik nog regelmatig in mn handen en het ergste dat bepaalde bestellingen voor de pauze de deur uit moeten dus ik ooit door moet werken in de pauze Ik werk 5 dagen van 7-16 uur en donderdag avond nog extra van 18-21 uur dus 43 uur werk en dat word me ben ik bang echt wat te veel 18 oktober mn contract verlening, of ik krijg nog 1 x een jaar of ik krijg en vast (of in het ergste geval word ik ontslagen) maar mn bazin zegt je werkt zo hard en doet zo je best we kunnen je echt niet missen Dus ik heb me voorgenomen dat ik zo ie zo tot ik een volgend contract hebgetekend vol moet houden endcaarna zien we wel weer verder maar tot 34 weken dit volhouden is geen optie dat is wel duidelijk Alweer 22 weken zwanger vandaag nog 12 weekjes werken en dan begint mijn verlof officieel
Mynemisis: Ik zou het proberen zo vlug mogelijk te vertellen aan je moeder, en hopen dat ze je steunt. Het zou kunnen dat ze enkel maar moeilijker gaat hebben als je nog langer wacht van het te vertellen. Ik hoop zeer hard dat de volgende uitslagen ook goed zijn. Ik heb al enkele voetenbroekjes, rompertjes met lange mouwen, en t-shirtjes gekregen van mijn zus. In huis hebben ze meestal genoeg met een romper en t-shirt met lange mouwen. Voor buiten te gaan ga ik geen jasje kopen denk ik, een extra truitje aan, slofjes aan en dan goed induffelen in de maxicosi/mand. 18 sept ook opnieuw controle (bij de gyn)