1-15 januari 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje sieza.

2. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    Hihi, leuk dat je er zo positief over kunt zijn inmiddels. Wel een verschil met 5 weken geleden! :)
    Inmiddels iedereen op de hoogte gebracht? Hoe reageerden ze?

3. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Mijn contract loopt volgend jaar mei af en ik vermoed dat deze niet verlengd wordt. Zij moeten mij nu een vast contract aanbieden. Wij hebben eind van de maand een bijeenkomst over de toekomst van de thuiszorg. Benieuwd wat hier uitkomt en of ze het gaan afstoten.

De oudste heeft gisteravond kruimel voor de eerste keer gevoeld. Ze straalde helemaal! Heerlijk om te zien. Ook vriendlief heeft gisteravond een paar schopjes mogen voelen, hij had het wel al eerder gevoeld.

4. MyNemesis

MyNemesis Niet meer actief

M'n eigen directe omgeving inmiddels wel en m'n oudste weet dat ze een zusje krijgen. Moet nog even een paar mensen inlichten binnen het professionele circuit en daarna mag het "echt" de wijde wereld in, dan vertel ik het m'n andere kids ook en zal hun vader het dus ook te horen krijgen. Dat wordt lachen dat wordt de volgende bult oorlog... Maar de rest van mijn omgeving is in ieder geval lief en begripvol en positief en dat geeft mij ook een beetje vertrouwen.

5. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Werkgelegenheid is op dit moment echt een hel. Als ondernemer is het niet makkelijk, maar als je ziet hoe schofterig er soms naar medewerkers wordt gecommuniceerd.. pff onvoorstelbaar. Al zal de politieke situatie daar haar aandeel in hebben.

Vanochtend was ik een beetje naar. Ik zat aan de koffie bij mn schoonouders en ik begon te zweten terwijl ik het koud had. Het werd draaierig en ik kon de helft niet meer zien. Misselijkheidsgolven. Schoonmams heeft me op de bank gedirigeerd.. geen idee hoe ik daar naar toe gelopen ben. Na tijdje liggen ging het redelijk. VL heeft me toen op de bank bij ons gelegd. Gordijnen dichtgedaan want licht is te scherp. Op nu wat hoofdpijn na voel ik me weer ok, maar vond vanochtend geen fijne ervaring. Aangezien VL in de buurt aan het helpen is, komt schoonmams nu om het half uur binnen checken hoe 't met me gaat. Soms niet zo verkeerd om vlak naast ze te wonen :)

Komende vrijdag heb ik een bruiloft. Dat is van een meisje dat ooit de stempel vriendin had, maar sinds ze haar vent kent, keurt ze me geen blik meer waardig. Toen waren we 2 handen op 1 buik, nu hoor ik niets meer van dr. Heb het dr ook aangegeven, maar ze doet er weinig op uit. Ik "moet" van mezelf er heen vrijdag, maar ik sla het gemeentehuis + kerk al over. Dan kan ik iig de avond nog meemaken (een hele dag hou ik sowieso al niet vol en eten etc heeft zij niet voor haar gasten geregeld). Nu moet ik alleen nog een cadeautje. Ik kan echt niets verzinnen. Iemand nog wat suggesties? Gewoon iets simpels, waar nog nét niet van afstraalt dat ik niet achter het huwelijk sta?

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Is het geen migraine geweest niheja? Ik heb niet vaak migraine gelukkig, maar ik herken wel wat je zegt met vlekken voor je ogen, scherp licht en daarna hoofdpijn. Als je het niet vertrouwd even de vk bellen.

Mynemeis, dat heb ik even gemist dat je pas 5 weken weet dat je zwanger bent. Dat zal wel even schrikken zijn geweest gok ik. Ook zo spontaan zonder last te hebben gehad van het eerste trimester? Daar had ik voor getekend haha!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hierbij mijn bijdrage van vanmorgen^^

Bijgevoegde bestanden:

8. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Niheja, een diner bon? Geldboompje? Een envelopje gevuld met geld. Dat zijn vaak de standaard cadeaus waar elke bruidspaar wel blij mee is.
    Jammer dat ze zo is veranderd sinds ze een vriend heeft en na je aanspreken nog steeds niks ermee doet.

9. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Hier net weer terug van bedrijfsarts, blijf komende 6 weken ook max. 15 u. werken om vroeggeboorte te voorkomen. Teveel staan, lopen bukken etc. kunnen kans geven op harde buiken en weeën en dat kan nu juist voor ons meisje funest zijn als ze tussen de 26-30 weken komt heeft ze bijna geen overlevingskans. Schrok er wel een beetje van en wist dit niet. Dus blijf voorlopig maar rustig aan doen, niet tillen en ver lopen.

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Mijn buik van 22+6!

11. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    @belliebel; Migraine is echt met zure hoofdpijn waar je U tegen zegt. Nu was het meer gewoon niet fijn en lichte hoofdpijn. Dus ik denk niet dat het migraine was. Ik verwacht eerder een waarschuwing, omdat ik de afgelopen dagen misschien best wel eens iets teveel heb gedaan. Stilzitten is niet bekend in mijn eigenwijze woordenboekje. Heb dat vandaag maar even wel gedaan.

@Miekielief; een dinerbon zat ik inderdaad ook al aan te denken. 't Zal voor mij ook de laatste keer zijn dat ik iets van me laat horen. Ze vraagt nog niet eens hoe 't met mn zwangerschap gaat, dus ze hoeft ook absoluut geen kaartje te verwachten. Ik heb een zeer afsluitende fase op het moment; als mensen geen tijd in mij steken doe ik dat ook niet meer. Ik doe dat te vaak en ben altijd nog van een koude kermis thuisgekomen.

@buiken; wauw wat een "mini-toeters" komen er al voorbij. Nu gaat het wel hard he! Ik vind het wel lef hebben dat jullie je buik durven plaatsen :p Ik durf het niet :p

@Nouralie; oef dat is inderdaad even schrikken. Je kan maar beter luisteren dan! Is wel lastig, ik weet het. Hoe ga je 15u werken? is dat verdeeld over 3 dagen of over meer dagen?

12. Vosje84

Vosje84 Actief lid

28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Niheja, wat rot zeg!
    Ik ken het niet.
    Wat ik wel heb is spontaan gigantische buikpijn en overgeven. Als het er eenmaal uit is is het met 30 min weer over maar ik blijf dan de rest van de dag wat duf. (Als dit gebeurt heb ik overigens niets bijzonders gedaan, gegeten of gedronken)

13. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    @NiHeJa Is idd verdeeld over 3 dagen, best fijn zo. Want helemaal thuis zitten heb ik geen zin in, dan duren de dagen zo lang...
    Misschien dat ik na 30 weken weer iets meer mag gaan werken, maar dat zal dan voor 2 á 3 weken maar zijn, dus denk dat deze 15 u. tot mijn verlof blijven staan.

14. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Mynemesis ben blij zoon positief bericht van je te lezen! Volgens mij ben je egt een sterke vrouw ;) geniet van alle mooie momenten en hopelijk zijn er weinig niet zoon mooie momenten meer!!

15. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    whooo, wat een mooie buikjes, wordt er bijna nog onzeker van.
    klein buikje van mij haha :p

16. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Ik heb zojuist een zwangerschaps en newborn shoot gereserveerd heb er helemaal zin in :D een hele lieve vrouw met een studio op 3 minuten lopen hie vandaan dus vooral voor de newborn erg fijn en mocht er iets zijn met het kleintje waardoor we lievertxhuis blijven komt ze gewoon hier heen

Ben heel benieuwt rond de 36 weken gaan we de zwangerschaps shoot doen

17. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    @mynemesis wat fijn zo'n positief berichtje! :)
    @niheja ik hoop dat je je snel beter voelt!

Ahhhrggghhh hier vreselijke kramp in mijn kuit en enkel vannacht! Zo irritant! Had ik bij de eerste ook heel erg! Hebben meer er last van?

Vandaag gezellig met ons gezinnnetje naar het dolfinarium! Zo'n zin in! :D

Fijne dag iedereen!

18. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    leuk zeg! Wil ik ook nog graag plannen!

19. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Leuk MvanL. Ik zou ook graag een fotoshoot doen maar dan pas als ze al enkele maanden oud is.

Er passeren hier weer mooie buikfoto's. Ik probeer straks ook nog eens een te nemen.

20. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk!!

Deel Deze Pagina