♥ Januari mama's 2015 ♥[/FONT] 1. gelre1981, 32 jaar, 2e kindje Riette89, 24 jaar, 1e kindje 2. belliebel, 27 jaar, 3e kindje wish01, 25 jaar, 1e kindje Eveline1986, 27 jaar, 2e kindje 3. miepje1983, 31 jaar, 2e kindje Nouralayn, 24 jaar, 1e kindje Bloempje34, 34 jaar, 1e kindje Mart, 31 jaar, 1e kindje chickenmomma, 27 jaar, 2e kindje chanti1990, 24 jaar, 2e kindje 4. girlwithredhair, 34 jaar, 3e kindje IngeM, 28 jaar, 2e kindje Beertje4387, 27 jaar, 1e kindje Sieza03, 26 jaar, 1e kindje 5. Daan83, 30 jaar, 1e kindje Maminoti, 33 jaar, 3e kindje JoyofLiving, 27 jaar, 3e kindje Zyra, 31 jaar, 3e kindje Noux, 26 jaar, 1e kindje 6. 7. Vosje84, 30 jaar, 2e kindje Louloulo, 24 jaar, 1e kindje 8. Cosy, 28 jaar, 1e kindje 9. Noralie87, 26 jaar, 1e kindje Mammz, 28 jaar, 2e kindje Elfenprinses, 34 jaar, 1e kindje ks2011, 24 jaar, 2e kindje 10. Mireille, bijna 40 jaar, 4e kindje 11. 12. MamavanDaisy, 25 jaar, 3e kindje MvanL, 25 jaar, 1e kindje 13. Mamatje89, ? jaar, 2e kindje 14. 15. pamela1203, 33 jaar, 4e kindje onbekende datum Missnova, ? jaar, 2e kindje ________________________________________ Afspraken: 06 mei - girlwithredhair -intake MvM 08 mei - Noux - intake MvM 12 mei - Riette89 - tweede echo 13 mei - Wish01 - eerste echo 15 mei - belliebel - eerste echo 15 mei - Noralie87 - eerste echo 22 mei - Nouralayn - intake vk 22 mei - Sieza03 - eerste echo 26 mei - Louloulo - eerste echo 26 mei - Noux - eerste echo 27 mei - belliebel - tweede echo en intake vk 27 mei - Beertje4387 - eerste echo en intake vk 28 mei - JoyofLiving - eerste echo 06 juni - Bloempje34 - eerste echo 10 juni - Vosje84 - eerste echo 10 juni - chickenmomma - eerste echo 10 juni - MvanL - eerste echo en intake vk 11 juni - Sieza03 - echo en intake vk 11 juni - Vosje84 - intake vk 11 juni - Nouralayn - eerste echo 12 juni - Eveline1986 - eerste echo 13 juni - Bloempje34 - intake vk 17 juni - Eveline1986 - intake vk ƸӜƷVlindertjesƸӜƷ mamalicious Mandy3
@ MamavanDaisy, gelukkig dat je nu verder niets meer hebt gezien. Het blijft toch spannend he die eerste weken. Ik ben NOD nu al een week voorbij maarja hopelijk blijft het bloed nu verder weg @ Eveline, knap dat je het nog probeert dat hardlopen haha.. Ik word al moe als ik eraan denk @ Riette, pff dat had ik vanochtend dus met gebak. Collega was 5 jaar in dienst en dan trakteert het bedrijf dus gebak aan diegene en de naaste collega's van die persoon. Nou ik had 2 happen op en toen moest ik er echt mee stoppen anders had ik het daar zo uitgekotst denk ik. Ik had vandaag sowieso een hele misselijke dag, heb ook amper wat gegeten.
Nee ze zag alleen een zwart stipje zei ze.. Wat ze daar nu precies mee bedoelde weet ik niet maar volgens haar hoort dat zo. Ik vind het wel veel, maarja ik vind ook dat bloed niet hoort bij een zwangerschap. Gister was het 1 keer (in de ochtend) een donkerrode klodder, maar daarna alleen steeds een veegje licht roze maar kon ook goed een paar uur niks afvegen zeg maar. Vanochtend had ik niks tot half 12 ongeveer. Toen kreeg ik dus die pijn aan de zijkant, maar kwam er nog niks aan bloed. Kwart over 1 had ik de echo en daarna weer bloed, dit keer rood en geen veegje meer maar ook niet dat heel mijn papiertje rood was. Daarna nu nog steeds iedere keer rood maar het word al weer minder en net nog maar 1 drupje. Het is dan ook gewoon 'droog' rood zeg maar, zonder slijm of wat dan ook. Dus ja, als iemand een idee heeft wat het kan zijn? Hoor ik het graag Maar ook als je het herkent als een miskraam dat misschien wat langzaam op gang komt.
Zo we zijn bij mijn schoonmoeder en haar man geweest en daarna bij mijn moeder en ze waren allemaal door het dolle heen, Had met mijn moeder een gesprek over stress waarom ik zoveel stress had En toen ik vertelde dat ik dit weekend een weekend weg ga met vrienden en iedereen zodra ik geen alcohol drink meteen doorheeft dat ik zwanger ben en toch niemand gaat geloven dat ik blaasontsteking heb advizeerde zij me om het dan maar gewoon te vertellen en ook gwn op facebook te gooien vant weekend Ze zei okal ben je dan pas 5 weken het kan altijd nog mis gaan ook later en als dat gebeurd zie je dan maar weer Maar in mijn geval is het gewoon 1 en 1 = 2 en het is gewoon overduidelijk dit weekend dat ik zwanger ben Ik drink geen alcohol Ga niet in gekke atracties als we naar het pretpark gaan Moet af en toe overgeven Heb heel de tijd steken Normaal: Sta ik vooraan bij de achtbanen Drink ik me eige lazerus Ben ik eigelijk nooit ziek Dus minn moeder zei als ze er dan toch achter komen vertel het ze dan gewoon dan kun je er teminste een feestje van maken Ik twijfel nog heel erg maar minn man is al helemaal om die wil het vrijdag al algemeen bekent maken pfff waarom kan ik nooit beslissingen nemen ben zoon twijfel kont zo bang dat mensen negatief reageren
Had je een inwendige echo Joy? Dat had ik namelijk bij mijn eerste zwangerschap en na dis echo heb ik ook wat gebloed. Waarschijnlijk had ze net wat geraakt.
@ joyofliving: Ja precies! Bahbah hormonen Maar net wat ik al zei,ik had een vreetbui tussen de middag, dus heb broodjes en van alles opgegeten en dan na een tijdje speelt het bij mij dan op, dat me lichaam echt zit te twijfelen tussen. Alles er uit gooien of toch er in laten
Ik wil je niet ongerust maken, maar mijn MA begon zo met 6w.3d. Eerst wat kleine beetjes helderrood, soms ook met wit slijm. Maar ook vaak roze en ook soms dagen niet. Met 7w.3d. nog een kloppend hartje en met 8w.5d. was het hartje gestopt. Dus ik vind bloed echt heeeel erg eng. Hopelijk is het bij jou onschuldig, sterkte!
Ja heb een inwendige echo gehad. Noralie, bedankt voor je eerlijke reactie. Dus ook al gaat het hartje nog kloppen wil dat nog niet alles zeggen. Wat een achtbaan moet dat voor jullie geweest zijn toen..
Hier afgelopen avond rond 11 uur een licht veegje roze/bruinig slijm verlies.. het heeft niet doorgezet en de zw symptomen zijn nog aanwezig. Ben wel flink geschrokken zeg hoop zo dat het niks is. Duik nu mijn bed in.. fijne nachtrust allemaal.
Net ziek gemeld op mijn werk, omdat ik zo misselijk ben. Het was eerst alleen 's avonds, daarna ook 's middags en nu dus ook 's ochtends. Gelukkig nog niet hoeven overgeven, maar ik zit er wel continue tegenaan. Iemand tips?
Ik vraag mij af vanaf wanneer ik zwangerschapskledijzal nodig hebben. Mijn ene jeans broek is aan vervanging toe, maar die nu nog kopen lijkt mij wat riskant. Ik kan nu toch nog geen zwangerschapsbroek kopen dat is toch veel te vroeg.
@ Noura, oh jee hopelijk is het verder niks. @ Elfen, bij mij hielp toen de Sea-band goed. Jammer dat ik er toen pas bij 10 weken achter kwam want het hielp meteen. Kun je bij de etos kopen. @ Loulou, je kunt de broeken kopen wanneer je dat wil hoor. Ik heb heel lang na mijn zwangerschap zelfs nog mijn zwangerschapsbroeken gedragen haha gewoon omdat ze zo fijn zitten
Na de eerste echo ga ik er dan miss halen. Een maand al ze het hopelijk wel nog uithouden. Ik ga zeker niet zolang wachten als mijn zus om er te kopen. haar broeken zagen er echt niet comfortabel meer uit. Kvrees dat mijn buik ook rapper zal groeien dan de hare, ik heb dan ook 0,0 buikspieren.
Ik geloof dat ik hier al vroeg aan de zwangerschapskleding mag! Broeken zitten nu al te strak maar heb dan ook een kleine maat en nu de 4e zwangerschap. Mijn lijf gaat meteen in zwangerschapsstand, heb al een bolletje. Hopelijk valt het nog niemand op! Bij de oudste na 20 weken pas kleding, bij de middelste rond de 12 weken en bij de jongste met 6 weken al!
Snap dat je geschrokken bent! Maar hoeft niets te betekenen hè. Heb je nog een beetje kunnen slapen en hoe gaat het nu?
hihi herkenbaar! hier ook zelf klein en kleine maat, bij mijn oudste ook al aardig gauw een buikje maar bij mijn vorige zwangerschap!? Niet normaal gewoon, dus ben erg benieuwd hoe dat nu gaat. haha heb jij nog fotos, ik was net wat terug aan t kijken en zie hier een paar eruit gevist. 7wk, 11wk,bijna24wk, en twee dagen voor de bevalling: o kan ma 2 uploaden dus die laatste twee komen in apart berichtje
@ dames met roze verlies, hoe gaat het nu? Bij iedereen gestopt? @ kleding, bij de eerste heb ik een briek gekocht op de beurs. Met 17 weken had ik hem nodig geloof ik. Ik heb in eerste instantie gewoon een elastiekje om de knoop gedaan. Momenteel is mijn buik erg opgezwollen. Mijn broek zit niet echt lekker meer. Ik hoop dat ik de positiekleding nog even in de kast kan laten liggen ik heb tijdens mijn vorig zwangerschap veel tuniekjes met leggings gedragen. Tip, de zwangerschaps spijkerbroek van de hema heeft een verschrikkelijke pasvorm en die vond ik echt niet lekker zitten.