Ks20 11 had ik ook heel erg vaak bij eerste, liep toen eigenl ook hele dagen. (Horeca) Goed masseren voor t slapen gaan of onder de douche even met koud en warm water afwisselen! Succes ... niks aan! Fotoshoot... leuk! Ik doe ze zelf zo leuk om te doen! Van mezelf van zwanger zijn nog wel eens gepuzzel ma komt vast goed. En van de kleine... kijk er nu al naar uit!
Had ook last van kramp in 1 been, vk adviseerde magnesium tabletten! Dit kan je tekort komen in je lichaam door zwangerschap. Straks om 11 uur weer naar de dokter. Vanmacht zo ziek geweest bah bah. Denk dat het veelal stress is wat ik er nu bij heb ivm werk. Maak me toch zorgen qua inkomen enz. Vannacht tijdens het braken en megasteek onder in mijn rug/zij ter hoogte van mijn nieren. Dus toch maar even een bezoekje aan de HA om 11 uur. Ben er ook wel klaar mee nu! Wat leuk van de shoot! Buikfoto's gaat mijn vriend zelf maken, maar newborn shoot gaan we wel laten doen. Gister nog even naar kleertjes gesnuffeld, oei veel te veel leuks! Ga deze maand nog even de stad in voor de kleine en daarna moet alles in de spaarpot voor het nieuwe huis.
Laatste nieuwtje: Ik heb me ziekgemeld. Voelt heel dubbel, maar zag het echt niet zitten om te gaan. Huilen en buikpijn, alles gespannen. Het is wat het is. Even geen roze wolken of wat dan ook. Gewoon even knap klote. Gaat allemaal wel weer goedkomen, mijn bodem is diep, maar ik kom altijd weer boven. Nu kies ik voor rust en de kleine in mijn buik. Heb straks een afspraak met de VK om dit alles even te bespreken.
Jeetje meiden wat een ellende qua werk komt er voorbij Sieza laat je nog even weten hoe het is gegaan? Rinkeltje ik geef je groot gelijk. Het is nu even een klap.. Je hebt tijd nodig om dat te verwerken en dat duurt nou eenmaal wat langer als je zwanger bent. Dikke knuffel en pas goed op jezelf. Loulouo wat een bescheiden buikje! Mooi hoor. Mijn buik lijkt te zijn gekrompen? Heel raar maar t kindje zal wel verder naar achter liggen ofzo. Verder heb ik lekker vakantie. Pff wat ben ik moe! Ml en ik zeiden al tegen elkaar, dit jaar hebben we iets te lang doorgewerkt. Volgende week lekker een paar dagen naar zeeland. Kunnen we beiden tot rudt komen. Heerlijk! Ik kijk er enorm naar uit
Ik kan ook ziekgemeld blijven voorlopig. Het zijn echt rugklachten en waarschijnlijk door de zwangerschap. Zitten is niet goed, maar lopen en staan ook niet. Doordat ik al klachten heb met mijn si gewrichten, komt dit nu extra naar voren door belasting. Het beste voor mij nu is rustig aan en in symetrie te bewegen zoals fietsen en zwemmen. HA raadde mij aan dat als ze geen passend werk voor mij hebben om ziek gemeld te blijven. Nou ja, doe winkelwerk en passend werk kan ik daar nu niet bij bedenken. Maar de HA legde ook nog even de nadruk op, je bent er nog maar een maand en geef je lichaam maar rust. Oftewel, ze staat er achter als ik ziekgemeld blijf tot het beter gaat. Weet ook niet zo goed hoe ik dit moet vertellen aan mijn leidinggevende, zie er ook behoorlijk tegenop. @rinkeltje, je moet doen waar jij je goed bij voelt! Je bent zelf op dit moment echt veel belangrijker dan alles om je heen. @lino0, geniet van de heerlijke dagen die je nog weg gaat, beetje ontspanning is niet verkeerd! En wat betreft je buik, verschuilt zich idd waarschijnlijk richting je rug hihi
Sieza; lastig inderdaad om zoiets te melden, maar wel heel erg nodig voor jezelf. Je kunt neem ik aan altijd doorverwijzen naar je HA, mocht je werkgever vragen hebben. Wanneer ga je het melden? Succes alvast! MvanL; leuk dat je de shoots gepland hebt Dichtbij is altijd makkelijk. En die bellyprint is ook gaaf Noralie! We hebben officieel burenruzie. Nu hadden mn schoonouders de buren op de stoep, maar als ze alleen het verhaal al vertellen tril ik al op mn benen. Zwanger zijn doet rare dingen met je lijf hoor
Burenruzie en hormonen.. Ai.. Maar hebben ze ruzie met jullie of met je schoonouders? Of zijn je schoonoiders de buren?
Ons huis is in tweeën gesplitst zeg maar. Mn schoonouders wonen in het "grote" gedeelte en wij in de aanbouw (boerenerf, bedrijfswoning). De buren zijn bij mn schoonouders aan de deur geweest. Dus toen kwamen mn schoonouders weer (over de rooie) bij mij aan de deur. VL was toen niet thuis. Maar die buren zitten in financiële problemen.. en daarvan proberen ze de boel op ons af te reageren... ontzettend kinderachtig.. In hun vorige buurt hadden ze al oorlog en ook hier waren wij nog de enigen waar ze contact mee hadden. Dat is dan bij deze ook afgelopen.. BAH sommige mensen kunnen naar zijn.
Wat stom dat die buren dan niet beseffendat nu ze verhuisd zijn dat ze het misschien eens anders aan moeten pakkend at ze anders weer in het zelfde schuitje zitten :s Hier vraagt de buurvrouw steeds als ik haar zie hoe het gaat en zo, heel lief maar het vrouwtje is dement dus kan het ooit ook 5 x op een dag vrqgen als ik ze tegen kom endcan word je er wel moe van hahah maar tis wel een hele lieve vrouw gelukkig
Wat n gedoe overal zeg! Succes allemaal, met werkgevers, uitzendbureaus en buren.. Hier nog ff n buikfotootje van gister:
Pff fijn zulke buren. Snap dat je er klaar mee bent. Noux mooie foto! MvL dement is ook zwaar voor jou als buur. Gelukkig is ze vriendelijk. Ik ga vanavond voor het eerst naar aqua zwangerfit. Doordat ik teveel pijn heb en na 20 minuten lopen echt geen stap meer kan zetten werd de gewone zwangerfit afgeraden. Ben heel benieuwd!
Vervelend dat gedoe met die buren.... Hier ook achterbuurvrouw... heel erg aardig hoor maar ze komt steeds zo binnenvallen... en nee ben best spontaan enthousiast en open maar daar zit ik niet altijd op te wachten! Hier vandaag 23weken! jeeej! En trots pronk ik weer even met mn buikje! Vind m nu echt mooi! niet te huge nog maar wel echt zwanger! Hier verder snotverkouden en grieperig maar desondanks probeer ik er ma wat van te maken met dit mooie weer! Zat er aan te komen...ziek zijn... meestal in najaar als t weer even een weekje super mooi weer is... wordt ik altijd ziek...bleeh!! haha
He bah wat een gedoe met werk/buren allemaal meiden. Gelukkig hier weinig last van mijn werk en mijn buren . Zal ook even een buikfoto plaatsen, deze is van gisteren (24 weken en een beetje)
Mooie buiken allemaal zeg !!! Hier vandaag helaas naar huis moeten gaan vanaf het werk, rond 8 uur begon de banden pijn weer normaal trekt het na 15 mij wel weer weg maar na een uur toch maar de verloskundige gebelt Ze vertelde me dat mijn lichaam zo aangaf dst het egt rust nodig heeft dus nu thuis in bed met een kruik hopelijk kank ff slapen en ist snel over Heb me suf gehuild datk naar huis moes gelukkig snapte al mn collega's en baas het maar baal er egt van dat ik niet gewoon door kan werken, hopelijk snel weer aant werk
Hier iemand ervaring mee? Paar weken terug had ik al x aardig slijmverlies en daarna paar dagen roze en bruinverlies. Nu dus precies zo... laatst veel slijm verloren en nu al paar dagen bruin en roze verlies.... ga me nu toch afvragen of dit met slijmprop te maken kan hebben. Toch ma ff vk bellen?
Leuk al die mooie buik jes die hier passeren ben er stiekem wel wat jaloers op.. Hopelijk krijg ik ook nog een dikker buikje hoeveel zijn Julie al bijgekomen ? Hier ongeveer 2 kilo nog maar xx