Decemberzegels zijn volgens mij vaak nog te gebruiken tot half januari. En geboortezegels, zijn die geen vaste prijs?
Alle postzegels zijn met een 1 erop gewoon te gebruiken ook al zijn ze 2 jaar oud. Wij hebben 2 jaar terug 500 zegels gekocht omdat ze ieder jaar duurder worden. Die gaan we gebruiken voor op de geboortekaartjes. Dus als ik jou was MvanL zou ik al gaan inslaan met geboortezegels scheelt weer als ze in jan. weer duurder worden.
Ik heb bij postnl geinformeerd maar stel hij word in december geboren is een deember zegel goedkoper als een geboorte zegel De december zegel is tot en met 31 dec geldig daarna moet je een oaar cent bij plakken Geboorte zegels of welke andere zegel dan ook die in 2014 gekocht is (staat er schijnbaar altijd ergens op) dient ook bijgeplakt te worden als de zegels duurder zijn geworden Dit is wat postnl me vertelde dus ik zal maar niet masaal inslaan wand als je moet bijgaan liggen plakken word je ook niet vrolijk van haha
Goedemorgen, gisteravond al voor 22 uur in slaap gevallen. Imre werd wakker vannacht met een verstopte neus en voelde warm aan. Zijn neusje gesprayd en wat toco tholin op zijn onderhemd gedaan! Helaas wilde hij daarna niet echt slapen en is hij tussen ons in komen liggen! Helaas slaapt mama dan altijd slecht! Hij ligt nu nog te slapen en mama zit aan een kopje koffie! Hopelijk vannacht een betere nacht! Hier geen plannen voor het weekend. Vriend is vandaag werken en morgen weer voetballen. Jullie wel plannen?
Een heerlijke nacht dus! Je kan wel lekker relaxen als je geen plannen hebt. Mijn planning was om uit te slapen vandaag, dat lukt me eigenlijk nooit. Toch om 7 uur even een piesje plegen. En ik denk hoor ik dat nou goed? Stonden er al voor 7 uur buren te schuren in huis!! Hun sporen sowieso niet, zijn drugsverslaafd. Verder altijd wel vriendelijk hoor overigen. Dus mijn vriend erheen, maar daar trokken ze zich niks van aan, toen maar politie gebeld. Verder wordt het een rustig weekend. Alleen even wat boodschapjes doen en met de webshop verder. Oja en nog leuke dingen bedenken voor een goodiebag, altijd lastig! Fijn weekend allemaal!
Uitslapen kan ik al jaren niet meer! Ik mag nu blij zijn als ik 6.30 uur haal en niet alleen doordat de kids wel eens vroeg wakker zijn. Mannetje is vanmorgen gelukkig wel goed te pas! Fijne dag!
Hey meiden, Voelen jullie je soms ook zo onzeker als je de kleine een tijdje niet voelt? Ik heb dat namelijk nu wel.. Meestal is ze 's ochtends heel druk, maar nu is er geen beweging in te krijgen zou zo fijn zijn als ze even een paar kickjes doet.. Wil ook niet meteen bij de vk aan de telefoon hangen natuurlijk. Heb volgende week vrijdag weer controle.. Nou ja, nog maar even afwachten Moest het ff kwijt
Ja, ik heb dat ook wel eens! Ik por dan wel eens in mijn buik of ga even rustig liggen. Meestal komt dan wel reactie!
Nee gelukkig geen last van, ik heb echt een heel druk kindje in m'n buik. Die de laatste week mijn blaas gevonden heeft, dus ben blij als ze de halve dag ligt te slapen haha
Von: dat heb ik ook wel eens. Bij vlagen is ons kleintje heel actief of heel rustig. Als ik ga liggen en goed door mijn buik adem dan wordt ie altijd wakker en voel ik de baby weer. Volgens mij komt dat omdat je dan je buik/baarmoeder ontspant. Misschien kun je dat eens proberen.
Ik heb het ook. Soms is de kleine rustig en zo gedraaid dat je het minder of even niet voelt. Ik heb een angelsound geleend van een vriendin. Als ik me onzeker voel luister ik naar het hartje en dan ben ik gerust gesteld. Dat werkt goed.
Heb ik ook. Slapen de kindjes rond deze periode niet heel veel ivm groeispurt? Sinds gisteravond gelukkig weer wat meer drukte in mn buik. Maar ik word er ook heel onzeker van
Ze slapen 18-20 uur per dag, dus dat is best heeel veeel!!! Het is nu ook al zo'n 3 uur rustig in m'n buik. Lekker aan het groeien
Bedankt allemaal. Ondertussen heeft ze weer bewogen gelukkig Had al geprobeerd om haar wakker te krijgen, maar daar reageerde ze niet op. Nu weer helemaal happy
Hier ook soms een paar uur geen beweging. Meestal in de nacht is meneer flink actief.. word er soms echt wakker van en na het eten is hij ook goed wakker hihi.
Nu ik thuis zit van het werk is die van ons juist hyper actief haha een nadeel hij ligt nog steeds in stuit En zit nut huis omdat mn bandenpijn niet te houden is en door de stuit ligging trapt hij heel fijn tegen mijn banden aan En hard ook nog eens hahaha Maar toch geniet ik er wel van Denk dat ik dit heel erg ga missen als hij er eenmaal is Mijn man kon hem pas afgelopen week voelen omdat mn placenta half voor ligt maar hu trapt hij er net langs Mn man glunderde van oor tot oor haha en nu vraagt ie iedere avond mag ik ff voelen haha egt te schattig
Maar ze draaien nu toch nog alle kamten op? Mijn vk zei dat ze nu de ligging nog niet kunnen bepalen, omdat ze nog iets te klein zijn, en dat ze toch nog elke keer anders liggen, soms dwars, soms rechtop..
Dat zei mijn verloskundige ook Noux. Hij is in ieder geval heel erg druk de hele tijd. Zo fijn om te voelen!