1-15 januari 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Uh, heb maar 1 buikfoto van de laatste zwangerschap! Staat ergens op een cd!Normaal maat 34 in mijn broek! Zwangerschapskleding van de H&M zit mij heerlijk!

2. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    ikenmijnkind.nl (goedkope en goeie zwangerschapskleding)
    *broeken vanaf soms maar een tientje!
    ook baby en kinderkleding etc :D

3. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum

H&M had hier weinig en waar ik heen ga verhuizen is geen h&m lol mja dan maar x naar leeuwarden of groningen, of toch online shoppen.
    Ik vond het vorige zwangerschap heel moeilijk om aan zwangerschapskleding te komen in mijn maatje. Normaal pas ik idd net mt 34 of maat 25. en shirtjes ook xs. Dus droeg veel lage broekjes, joggingsbroek thuis, jurkjes leggings tuniekjes etc...

4. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Vorige zwangerschap had ik ook al snel een buik maar woog ik ook 8 kilo zwaarder dan nu aan t begin vd zwangerschap...

Hier geen bloedverlies meer en geen buikpijn dus ik heb nog hoop!

Deze foto is van m'n vorige zwangerschap op de dag van mijn bevalling hihi m'n vliezen waren hier al gebroken.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,1 KB
      Weergaven:
      8
  5. Nouralayn

Nouralayn Actief lid

28 apr 2014
    372
    1
    18
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal. Hier gelukkig geen roze of bruin verlies meer gehad en ook de symptomen zijn nog volop aanwezig. Ik maak me al wat minder zorgen... mocht het nog terug komen dan neem ik contact op met de verloskundige.

6. Nouralayn

Nouralayn Actief lid

28 apr 2014
    372
    1
    18
    Noord-Brabant
    Wauw, wat een mooie buikfoto's @joy en mamavandaisy! ♡

7. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Nee dat wil dus nog helemaal niks zeggen, maar had wel een voorgevoel vanaf het bloeden, dit zit mis. Daarna dus nog bijna 3 weken in onzekerheid gezeten. Hoop dat niet nog eens te hoeven meemaken.
    Maar we zijn positief! Nog 9 dagen en dan 1e echo, hoop dat we een hartje kunnen zien :D

8. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Mooie buikjes zie ik al zeg!!!

Hier ook al een zwangerschapsbroek. Heb erge last van mijn darmen en een enorm opgeblazen gevoel. Net als bij m'n vorige zwangerschap. Knoop gaat echt niet meer dicht....
    Had nog 2 broeken van vorige keer dus die heb ik nu aan, wat zitten ze toch heerlijk :)

9. girlwithredhair

girlwithredhair Actief lid

9 mrt 2013
    260
    0
    0
    013
    Ha meiden!

Net de intake van Moeders voor Moeders gehad, en vanaf het weekend mag ik gaan inzamelen. :)
    Mooie test erbij voor de verzameling! ;) En een mooie wikkeldeken als cadeau gehad, altijd leuk.

Ook met het ziekenhuis gebeld, en ik heb 20 mei de 1e echo en afspraak bij de gynaecoloog!

Gisterenavond was ik in de kroeg, bandjes kijken. 2 vriendinnen zagen me aan de Spa Rood, en zonder sigaret... Dus die hadden het meteen door! Zaterdag weer een feestje, benieuwd wie het dan ook doorhebben! :D

In het weekend wel alvast mijn positiekleding van afgelopen keren erbij gezocht. Was nog best veel, nog wat jurkjes en leggings erbij en ik ben klaar!

Bijgevoegde bestanden:

10. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Mooie buike dames hopelijk krijgen we allemaal een prachtige buik!

11. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Noralie hopelijk vliegt de tijd hier nog 7 dagen.

12. Daan83

Daan83 Lid

8 mrt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ JoyofLiving
    Het zwarte stipje heb ik ook op de echo gehad, dat was dan de vruchtzak.
    4 dagen later was er inderdaad een mooie vruchtzak te zien. Echo later ook een mooi foetusje. Helaas alsnog mis gegaan. Ze hebben mij wel elke keer terug gezet. 5 weken is jouw eigen berekening?

We zullen geduld moeten hebben. Met Hcg testen en bloedverlies kan het alsnog alle kanten op gaan

13. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ja 5 weken was mijn eigen berekening. En volgens haar klopte dat ook met het beeld op de echo maar echt de precieze termijn op de dagen af kon ze nog niet zien natuurlijk. Ik weet het ook niet precies. Kon ergens tussen 4w3d zijn of 5wkn maar sowieso niet verder... Ik moet ergens tussen 14-18 april een ei hebben gehad gezien mijn cyclus altijd tussen 25-28 dagen was

14. Daan83

Daan83 Lid

8 mrt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt allemaal positief en hetzelfde als hoe het te verwachten was. Wanneer heb je de volgende echo?

15. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Even een ego berichtje.
    Word zo onzeker van die kwaaltjes met vlagen.
    Dan heb ik pijnlijke borsten en zo zijn ze weg en dan komen ze weer en nu zijn ze weer weg.
    Laat de week maar gauw voorbij zijn!

16. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ja alleen je het lichtroze/rood weer begonnen maar gelukkig geen pijn. Zou ik nu gewoon iedere middag ofzo bloed krijgen haha... Gister was t ook in de middag begonnen en sochtends niks en savonds niks. Pff ik kan hier echt zo niet tegen he ;) Heb pas 28 mei de volgende echo.

@ Wish, ik snap je onzekerheid maar kwaaltjes zeggen echt niks meid.

17. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier ook wisselende kwaaltjes! Ondanks dat dit 4e zwangerschap is toch weer erg onzeker! Ik voel wel dat er binnen vanalles aan de gang is! Pijn bij de liezen, soms wat buikpijn!

18. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Toch nog maar een test gedaan..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,4 KB
      Weergaven:
      3
  19. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant

Spannend weer he. Ben gelukkig niet de enige met wisselden kwalen.

20. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Mooie test hoor!

Deel Deze Pagina