1-15 januari 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ja ben allang blij zo'n streep te zien.. Geeft toch nog een beetje hoop na bijna 3 dgn bloedverlies

2. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik heb afgelopen 2 cyclussen zoveel klachten gehad op het wachtbankje en deze keer eigenlijk niets! Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik niet zwanger was maar had al vanaf 6 dpo streepjes op de testen!

3. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik heb bij alle 3 de zwangerschappen bloedverlies gehad, bij de jongste heel erg zelfs. Toch waren het 3 goede zwangerschappen, er is ook nooit een verklaring gevonden waardoor ik vloei tijdens een zwangerschap. Hoort er bij mij schijnbaar bij. Ik hoop dat het mij deze keer bespaard blijft. De vk zei altijd, zolang je geen krampen erbij hebt is het goed.

4. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Geef weer even geruststelling.... Mooie test!

5. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Mooie test hoor joy!

Hier ook wisselend kwaaltjes, ook momenten nergens last van en borsten vooral in de avond last van. Maar goed dat is allemaal heeeel normaal dames! Nog even en we klagen hoe vaak we last hebben van al die kwaaltjes! Hele dagen min zijn is ook niet fijn!! ;)
    Het blijven nog wel even spannende tijden!
    Ik vind het ook nog dood eng en besef ook nog niet echt dat ik gewoon zwanger ben. Alles zit me dit jaar mee dus had verwacht dat er wel iets minder snel zo goed zou gaan! Dus eigenlijk verwacht dat het nog maanden zou duren dat het überhaupt raak zou zijn! Ik probeer er maar van te genieten dat het nu raak is! En het enige wat we kunnen doen is positieve energie bij ons houden om t ukkie stress te besparen, en duimen duimen duimen op allemaal plakbeebies hier!

Ik probeer mezelf voor te houden dat als het mis gaat het voor de beeb zo beter was geweest! Dat als we geen mk konden krijgen en alle beebs zouden blijven plakken het missch uiteindelijk nog veel erger zou zijn voor bepaalde beebs. Helpt misch niet altijd mee want natuurlijk het blijft zo ontzettend niet eerlijk! :(
    Maar houd missch wel weer dat beetje moed! Om verder te kunnen gaan en uiteindelijk zwanger te worden van een mooi gezond kindje!;)

6. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Getsie, heb al heel de middag buikpijn. Van die buikpijn die ik voordat ik zwanger ook wel eens had, gewoon buikpijn zeg maar. Maarja waar hoort ie nu bij...bij het zwanger zijn of is het de gewone huis/tuin/keuken buikpijn? En als ie bij het zwanger zijn hoort..maak ik me weer beetje zorgen...

7. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    hier zijn alle symptome zo erg aanwezig dat mijn moeder er heilig van overtuigd is dat het een tweeling is hahah gek mens
    :$

benauwet misselijk zeurdende buikpijn (anders als anders) opgezwolle buik en beetje prikkelbaren darmen

verloskundige zij zolang als het te houden is is het gewoon goed als het je echt te ver gaat even bellen want het is nog lang wachten tot mn eerste echo :$ nog een goeie maand pfff
    net mn beste vriendin verteld dat ik zwanger ben ze was heel blij maar moest het nog even laten bezinken
    vanavond mijn vader morgen mijn broer en donderdag mn schoonvader en dan vrijdag alles maar de wereld in gooien want ontkennen kan niet meer aangezien ik er belabbert aan toe ben en dit weekend dus geen alcohol ga drinken wat mensen we van me verwachten

moeders voor moeders ga ik volgende week contacten adviseerde de verloskundige mij ook omdat ik al zo misselijk wast moest ik wel veel hormoon aan maken zei ze

nja je kan me qua dat betreft wijs maken wat je wilt ik geloof het toch wel want ben nooit eerder zwanger geweest hahaha:p

8. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    omg wat word er veel gekletst!! kan het gewoon niet bij houden!!
    ik ben zo ontzettend misselijk... en zo moe... ik kan bijna niet eten en mijn buik is zo opgezet lijk wel 4 maanden zwanger zeg..
    mijn collegas zeiden ook al meteen woh ... jou buik en borsten!! ik kom me er maar net uitlullen dat mijn buik door al die medicatie van de wap is maar ja ik weet wel beter haha

morgen moeders voor moeders hoop dat die test dan mooi wat donkerder is want ik vind ze nog maar langzaam oplopen.. blijven beetje stil staan dus ben gestopt omdat ik er bang van werd

9. Beertje4387

19 apr 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben opeens zooooo blij!!!!! Er groeit gewoon iets in me! Zooo mooi!

10. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    :D heerlijk he?! Gevoel lekker vast houden!

11. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ik zou ook graag willen meekletsen.
    Elita, 30 jaar, eerste kindje, 1 e ronde na miskraam zwanger. Uitgerekend 1 jan 2015. Eerste echo 19 mei

Ik wilde me eigenlijk zaterdag al aanmelden bij jullie maar had toen ineens bloedverlies waar ik van schrok en me dus toch maar niet wilde aanmelden. Het was na et douchen, bij het afvegen ineens helder slijm met 4 of 5 helder rode stipjes en sliertjes erin. Daarna nog 3x gehad die dag (maar ook aantal keer helemaal niet). Was er erg van geschrokken omdat mijn vorige miskraam ook zo begon. Daarnaast was ik al kotsmisselijk 1 week voor m'n nod en leek dit ook ineens minder te zijn.
    Daarna zondag nog 2x dit gehad (waarvan het 1x maar een klein speldenknop groot puntje was helderrood). Sinds zondagavond geen bloedverlies meer gehad dus hoop toch maar dat het iets onschuldigs was. Ben toch ook nog duidelijk misselijk (wel minder dan vorige week) maar zwangerschapsklachten kunnen erg wisselen.

Een nieuwe zwangerschapstest begin ik niet aan. Vorige keer vanaf 5+5 dagelijks bloedverlies (ook maar kleine hoeveelheden en meestal alleen bij afvegen soms in maandverband). Uiteindelijk eerst 3 welen afgewacht. Daarna cytotec zonder effect en uiteindelijk 5 weken na start bloeden een curettage gehad. Had vanaf moment bloedverlies geen klachten meer gehad. Mijn zwangerschapstest 1 week nade curretage was nog heel duidelijk positief. Pas 3 weken na de curettage was hij Omo wit. Ofwel als de zwangerschapstest nu positief is zegt het me niets, negatief zal hij zo kort later nog niet zijn.
    Dus hoop maar op goede afloop. Als het bloeden opnieuw terugkomt vervroeg ik de afspraak bij de erloskundige anderstalige lijkt 7+4 me een mooie dag voor een eerste echo.

Hoop dat bij niemand het bloedverlies daadwerkelijk het begin van een miskraam is.

12. Zyra

Zyra Lid

30 apr 2014
    47
    0
    0
    Nijverdal
    Mooie test joy. Had er stiekem vanmiddag ook 1 gedaan van de kv beide streepjes kwamen tegelijk in beeld :)

13. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    ♥ 1-15 januari 2015 mama's ♥

1.
    gelre1981, 32 jaar, 2e kindje
    Riette89, 24 jaar, 1e kindje
    Elita, 30 jaar, 1e kindje

2.
    belliebel, 27 jaar, 3e kindje
    wish01, 25 jaar, 1e kindje
    Eveline1986, 27 jaar, 2e kindje

3.
    miepje1983, 31 jaar, 2e kindje
    Nouralayn, 24 jaar, 1e kindje
    Bloempje34, 34 jaar, 1e kindje
    Mart, 31 jaar, 1e kindje
    chickenmomma, 27 jaar, 2e kindje
    chanti1990, 24 jaar, 2e kindje

4.
    girlwithredhair, 34 jaar, 3e kindje
    IngeM, 28 jaar, 2e kindje
    Beertje4387, 27 jaar, 1e kindje
    Sieza03, 26 jaar, 1e kindje

5.
    Daan83, 30 jaar, 1e kindje
    Maminoti, 33 jaar, 3e kindje
    JoyofLiving, 27 jaar, 3e kindje
    Zyra, 31 jaar, 3e kindje
    Noux, 26 jaar, 1e kindje

6.

7.
    Vosje84, 30 jaar, 2e kindje
    Louloulo, 24 jaar, 1e kindje

8.
    Cosy, 28 jaar, 1e kindje

9.
    Noralie87, 26 jaar, 1e kindje
    Mammz, 28 jaar, 2e kindje
    Elfenprinses, 34 jaar, 1e kindje
    ks2011, 24 jaar, 2e kindje

10.
    Mireille, bijna 40 jaar, 4e kindje

11.

12.
    MamavanDaisy, 25 jaar, 3e kindje
    MvanL, 25 jaar, 1e kindje

13.
    Mamatje89, ? jaar, 2e kindje

14.

15.
    pamela1203, 33 jaar, 4e kindje

onbekende datum
    Missnova, ? jaar, 2e kindje

Afspraken:

08 mei - Noux - intake MvM
    12 mei - Riette89 - tweede echo
    13 mei - Wish01 - eerste echo
    15 mei - belliebel - eerste echo
    15 mei - Noralie87 - eerste echo
    19 mei - Elita - eerste echo
    22 mei - Nouralayn - intake vk
    22 mei - Sieza03 - eerste echo
    26 mei - Louloulo - eerste echo
    26 mei - Noux - eerste echo
    27 mei - belliebel - tweede echo en intake vk
    27 mei - Beertje4387 - eerste echo en intake vk
    28 mei - JoyofLiving - eerste echo

06 juni - Bloempje34 - eerste echo
    10 juni - Vosje84 - eerste echo
    10 juni - chickenmomma - eerste echo
    10 juni - MvanL - eerste echo en intake vk
    11 juni - Sieza03 - echo en intake vk
    11 juni - Vosje84 - intake vk
    11 juni - Nouralayn - eerste echo
    12 juni - Eveline1986 - eerste echo
    13 juni - Bloempje34 - intake vk
    17 juni - Eveline1986 - intake vk

ƸӜƷVlindertjesƸӜƷ
    mamalicious
    Mandy3

14. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    welkom elita, wat een slopende tijd weer voor je zeg! Hopelijk een pracht van een kindje over 8 maanden :D

15. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Hihi leuk is dat he... Deze niet hoor. Had ik wel verwacht want op de kv is dat dan meestal wel bij een knaller... Zag bij het doorlopen zelfs nog geen licht streepje dus ik dacht al gelijk... Oke ik heb een mk gehad en m'n test is nu negatief maar een paar seconde later begon ie toch zo donker te kleuren was weer een opluchting :D

16. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    @elita, welkom!
    @joyofliving, mooie test hoor!

@ kwaaltjes, het gaat hier ook af en aan met de kwaaltjes. Is ook niet gek, je lichaam is als een gek aan het werk! ;)

@ werk, merk wel dat ik steeds meer moe wordt, helemaal naar een paar uur staan pfieuw!

@ meiden met bloedverlies, hoop dat het hierbij mag blijven en dat jullie ook een plakbeeb hebben! :D

17. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Elita, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij dit clubje. Hopelijk gaat het deze keer gewoon goed.

@Hier, vanmiddag nog wat licht roze afgeveegd maar net was het bruinverlies geworden. Ik heb eigenlijk het idee dat het vandaag wel eens de laatste dag zou kunnen zijn. Het is eigenlijk alleen maar steeds minder vaak in de afgelopen dagen. Heb ook geen maandverband nodig gehad dus heb nog een beetje hoop. Gister op de echo was t nog goed dus hopen dat het zo blijft

18. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik merk hier vooral dat de vermoeidheid minder is maar ik heb vakantie dus ben ook niet zo actief als wanneer ik werk! Vanmorgen met die 3 naar de stad geweest voor schoenen te halen, merkte toen wel dat ik last kreeg van mijn buik! Nu in de avond is hij nog meer opgezet!

19. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Echt al een bolletje, die was vorige week nog plat!
    Pffff, zondag communie en ik heb een redelijk strakke jurk!
    Benieuwd of het mensen gaat opvallen.

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dat zal best lastig zijn geweest om op zijn kop een foto te maken:D:p. Mooi bolletje al!

Deel Deze Pagina