Waarom hij hem gedraaid heeft geen idee! Idd al een bolletje, stom dat je lijf al meteen zo reageert.
@ pamela, denk dat je beter voor iets wijds kunt gaan haha! Echt respect trouwens om te kiezen voor een zwangerschap met 3 kids!
Pfff, ik ben vandaag zo vreselijk moe. Ik loop alleen maar te gapen, ben kortaf. Belde mijn moeder op, die begon ik ook af te snauwen. Zegt ze: Je moet zeker ongesteld worden? Eeeeeuhm *grinnek*. Kids liggen al 3 kwartier plat, snel een stofzuiger en een dweil door het huis heen gehaald, en nu met een bakkie koffie op de bank en ik doe lekker he-le-maal niets meer! Zal eens even kijken voor buikfoto's van mijn vorige zwangerschappen...
Fijn dat je zo'n duidelijke test hebt joy! Dat stelt je toch wel even gerust. Hier vandaag nog 1 veegje oudroze/lichtbruine afscheiding gehad, bijna niets. Als het zo blijft ga ik morgen vragen om een vroege echo.. dit maakt me zo onzeker!
De vermoeidheid valt hier nog mee maar oke heb gister de hele middag geslapen en vandaag was ik ook vrij haha dus alles lekker op t gemakje Kids liggen nu ook op bed en ml en ik gaan vanavond het hele huis schoonmaken pff daar zie ik dan wel tegenop. Morgen komt de fotograaf voor ons huis. Gaat de verkoop in deze week, spannend. Ik begin wel met de dag misselijker te worden, als ik eet zakt het weg dus ik eet nu een stuk meer haha..
Ja ik snap als de beste dat je dat onzeker maakt Ik heb echt een abo op de toilet de laatste dagen. Nu weer niks meer hier.. Het gekke was dat het gister ook alleen in de middag was...
Dinand zijn zwangerschap: (helaas op dit moment geen foto van op het eind) 1e 5 weken, 2e ruim 26 weken
Wat een mooie buiken allemaal zeg! Bij mij zie je nog niets. Wel linkt m'n legging de laatste 2 dagen strakker te zitten alleen sluit die op m'n bovenbuik dus dat lijkt me niet duidelijk van de zwangerschap haha. Nouralyn en joyoflife. Ik het hetzelfde abbo als jullie. Iedere keer zoo nieuwsgierig als ik naar de wc ga. Als je eerst helder rood bloed had en daarna oud roze/bruin lijkt me dat enigsins logisch toch? Je bloed ergens uit een bloedvaten , de restjes drogen op en komen eruit?
Oke oke, de laatste, inieminie fabien <3. Het idee dat ik het straks hopelijk nog een keer mag meemaken.
Ooooh wat een liefjes, kan me nog niet voorstellen dat ik over 8 maanden ook zo'n kleintje in mijn armen heb....
Ze schelen nu wel wat van elkaar hoor. Dinand is qua haarkleur mijn kant aan het opgaan. Beetje rossig met donkerbruine ogen, en Fabiënne is echt een blondie met helblauwe ogen. Dinand lijkt ook echt op papa, Fabiën lijkt op mij. En excuses voor de vinger in de neus whaha
Leuk om mee te kletsen in dit forum! Want ook ik mag me hier melden... Enorm blij mee natuurlijk! Ik zit nu ongeveer op 4,5 weken... In mijn vorige zwangerschap had ik last van overmatig braken (hyperemesis gravidarum), hiervoor ben ik ook drie keer opgenomen in het ziekenhuis voor infuus en sondevoeding. Vanochtend contact opgenomen met de huisarts, volgens haar is het gewoon afwachten... Gelukkig heb ik nog nergens last van, maar gevoelsmatig zit ik op het wachtbankje... Van een aantal van jullie begrijp ik dat jullie al last hebben van misselijkheid (en braken)? Een aantal heeft zich zelf al ziek moeten melden? Hopelijk kan iedereen een beetje genieten van haar prille zwangerschap!
Wat een leuke foto's. Vind alleen apart om te zien dat er al meiden Zijn Met Een Buik Dat Heb Ik Dus Absoluut Nog Niet.