@ Elita, ja al veeg ik vanaf zondag wel een aantal keer per dag roze en rood af vooral in de middag. Deze middag was t pas bruin, klein beetje een sliertje en daarna niks meer gehad. Dus hoop dat dat het laatste was, misschien nog een schoonmaakje vd BM. Als dit een miskraam was zou ik dat wel vreemd vinden aangezien ik geen maandverband nodig heb gehad. Ben ook geen stolsels verloren of extreem veel bloed bij afvegen. Maar wie weet kom het roze/rood mij morgen middag wel weer gedag zeggen Kan in ieder geval niet wachten tot de echo, ga denk ik toch vragen of ik m met 7 weken mag hebben ipv 8 weken. Hoe gaat het nu bij jou?
Haha, nou ben ik bij fabien ook maar 4 kilo aangekomen de gehele zwangerschap. Ik zat dus na de bevalling meteen onder mijn gewicht. Heb bij haar tot 22 weken boven de pot gehangen + zat niet lekker in mijn vel. Denk dat dat de voornaamste reden is geweest dat het daardoor meteen weer plat was.
@joyofliving. Hier goed. Zondag ds nog 2 druppels bij afvegen gehad vermengd met slijm en daarna niet meer. Al met al dus wel heel weinig bloed verloren (totaal 5x paar druppels/sliertjes vermengd in afscheiding). En duurde totaal zon 36 uur. Nu dus al weer 36 uur bloed vrij maar goed duimen dat het goed blijft gaan. Voor jou ook spannend zeg! De tijd gaat echt leren welke kant het op gaat. Ik heb vorige miskraam dus 5 a 6 weken met dagelijks een beetje bloed bij afvegen (of max 2 euro munt in maandverband gelopen). Maar het vruchtzakje liet maar niet los dus toen uiteindelijk curettage. Hoop dat we morgenavond nog steeds beide zulke berichten hier kunnen delen. Bloed maakt je onzeker! Mooie kinderen Belliebel!
Leuk al die foto's. Mooie kindjes! Wish: ik heb ook nog geen buikje. Heel soms is ie savonds wat opgezet maar vaak ook niet. Meiden: fijn dat het bloeden minder is
Wat een mooie foto's @belliebel En zie al mooie buikjes voorbij komen. Heb zelf ook al een klein bolletje Maar is denk ik vooral een darmenbuikje op dit moment!
@ Bellie, haha ja ik was bij de jongste ook maar 8 kilo aangekomen. Was ook een beetje een stress zwangerschap, na de bevalling ook alle kilo's kwijt maar toch had ik nog een buik alsof ik 20 weken zwanger was hahaha... @ Elita, er is nu toch nog niks van te zeggen he. Kijk als het bloed eruit stroomt en je moet om de zoveel uur maandverbanden verwisselen dan kun je wel bijna zeker weten dat het is misgegaan maar nu is het gewoon echt afwachten tot de eerste echo jammer genoeg. Ach ik probeer het maar wat los te laten en dan zijn hopelijk de weken snel voorbij
Wat een mooie foto's allemaal Ik meet iedere week mn buik op vrijdag is het weer zover ben heel benieuwt heb wel een beetje een gezwolle buik maar denk dat dat meer is omdat mn lichaam natuurlijk van slag is Maar zit hier weg te smelten met jullie foto's hahah hoop dat ik ook zoon mooie buik tegemoet mag zien Vandaga mijn vaders en vrouw verteld ze vonden het heelmaal geweldig ben zo blij dat ik het al aant vertellen ben komt zoon rust over me heen en begin er nu eindelijk een beetje van te genieten Moet het ook snel opt werk vertellen want heb lichamelijk extreem zwaar werk, vertel jullie na het weekend wat meer over mezelf want heb het idee dat er mensen mee gluren Fijne avond nog ik ga lekker naar bed 5 uur gaat de wekker weer
♥ 1-15 januari 2015 mama's ♥ 1. gelre1981, 32 jaar, 2e kindje Riette89, 24 jaar, 1e kindje Elita, 30 jaar, 1e kindje 2. belliebel, 27 jaar, 3e kindje wish01, 25 jaar, 1e kindje Eveline1986, 27 jaar, 2e kindje 3. miepje1983, 31 jaar, 2e kindje Nouralayn, 24 jaar, 1e kindje Bloempje34, 34 jaar, 1e kindje Mart, 31 jaar, 1e kindje chickenmomma, 27 jaar, 2e kindje chanti1990, 24 jaar, 2e kindje 4. girlwithredhair, 34 jaar, 3e kindje IngeM, 28 jaar, 2e kindje Beertje4387, 27 jaar, 1e kindje Sieza03, 26 jaar, 1e kindje 5. Daan83, 30 jaar, 1e kindje Maminoti, 33 jaar, 3e kindje JoyofLiving, 27 jaar, 3e kindje Zyra, 31 jaar, 3e kindje Noux, 26 jaar, 1e kindje 6. 7. Vosje84, 30 jaar, 2e kindje Louloulo, 24 jaar, 1e kindje 8. Cosy, 28 jaar, 1e kindje Pandorabeads, ? jaar, 2e kindje 9. Noralie87, 26 jaar, 1e kindje Mammz, 28 jaar, 2e kindje Elfenprinses, 34 jaar, 1e kindje ks2011, 24 jaar, 2e kindje 10. Mireille, bijna 40 jaar, 4e kindje 11. 12. MamavanDaisy, 25 jaar, 3e kindje MvanL, 25 jaar, 1e kindje 13. Mamatje89, ? jaar, 2e kindje 14. 15. pamela1203, 33 jaar, 4e kindje onbekende datum Missnova, ? jaar, 2e kindje ________________________________________ Afspraken: 08 mei - Noux - intake MvM 12 mei - Riette89 - tweede echo 13 mei - Wish01 - eerste echo 15 mei - belliebel - eerste echo 15 mei - Noralie87 - eerste echo 19 mei - Elita - eerste echo 22 mei - Nouralayn - intake vk 22 mei - Sieza03 - eerste echo 26 mei - Louloulo - eerste echo 26 mei - Noux - eerste echo 27 mei - belliebel - tweede echo en intake vk 27 mei - Beertje4387 - eerste echo en intake vk 28 mei - JoyofLiving - eerste echo 06 juni - Bloempje34 - eerste echo 10 juni - Vosje84 - eerste echo 10 juni - chickenmomma - eerste echo 10 juni - MvanL - eerste echo en intake vk 11 juni - Sieza03 - echo en intake vk 11 juni - Vosje84 - intake vk 11 juni - Nouralayn - eerste echo 12 juni - Eveline1986 - eerste echo 13 juni - Bloempje34 - intake vk 17 juni - Eveline1986 - intake vk ƸӜƷVlindertjesƸӜƷ mamalicious Mandy3
@belliebel, wat een mooie foto's! Wat een schatjes van kinderen en wat een echte buiken! Je loopt zeker al in positiekleding? @ dames die bloeden, ben hard aan het duimen dat het gewoon een onschuldig bloedinkje is. @ pandorabeads, gefeliciteerd! Hopelijk voor jou ditmaal een zwangerschap met alleen een hele lichte misselijkheid. (Zo'n misselijkheid dat je wel weet dat je zwanger bent, maar waar je verder geen last van hebt. @ hier, moe moe moe! Ik heb de hele dag geslapen. Ik heb maar wel even eerlijk aan mijn leidinggevende op mijn werk verteld wat er aan de hand is. Ze kon het begrijpen. Nu nog uitvinden wat het beste werkt voor die misselijkheid. (En voor de obstipatie, want dat is ook niet grappig) Ga morgen maar eens ml op pad sturen op zoek naar dat okugest, seabands (alhoewel ik hier niet in geloof, maar wie weet werkt het.) en gemberthee. Cola met suiker werkt een beetje, maar is best wel smerig. Gelukkig nog niet overgegeven, maar zit er dicht tegen aan... Maar ook zo blij! Er groeit iets bijzonders in mijn buik, wow! Verder boeit niets. Mijn leven gaat opeens in een veel rustiger tempo en dat is best bijzonder.
Hier stress, lijntje lijkt lichter te worden. Wilde vanmorgen ook eigenlijk niet testen dus eerste plasje weggespoeld, na half uur toch maar gedaan. Pffff!
Geen paniek, je hcg niveau in je urine na een half uur kan niet zo hoog zijn als een plas na 2uur. Als dat maar een tikkeltje lichter is zal hij normaal wel donkerder zijn.
Ik heb nu ook geen testen meer, ga ze denk ik ook maar niet meer halen. Temp is vanmorgen weer flink omhoog gegaan en ben mij toch misselijk vanmorgen. Vertrouwen op mijn lijf!
♥ 1-15 januari 2015 mama's ♥ 1. gelre1981, 32 jaar, 2e kindje Riette89, 24 jaar, 1e kindje Elita, 30 jaar, 1e kindje 2. belliebel, 27 jaar, 3e kindje wish01, 25 jaar, 1e kindje Eveline1986, 27 jaar, 2e kindje 3. miepje1983, 31 jaar, 2e kindje Nouralayn, 24 jaar, 1e kindje Bloempje34, 34 jaar, 1e kindje Mart, 31 jaar, 1e kindje chickenmomma, 27 jaar, 2e kindje chanti1990, 24 jaar, 2e kindje 4. girlwithredhair, 34 jaar, 3e kindje IngeM, 28 jaar, 2e kindje Beertje4387, 27 jaar, 1e kindje Sieza03, 26 jaar, 1e kindje 5. Daan83, 30 jaar, 1e kindje Maminoti, 33 jaar, 3e kindje JoyofLiving, 27 jaar, 3e kindje Zyra, 31 jaar, 3e kindje Noux, 26 jaar, 1e kindje 6. 7. Vosje84, 30 jaar, 2e kindje Louloulo, 24 jaar, 1e kindje 8. Cosy, 28 jaar, 1e kindje Pandorabeads, ? jaar, 2e kindje 9. Noralie87, 26 jaar, 1e kindje Mammz, 28 jaar, 2e kindje Elfenprinses, 34 jaar, 1e kindje ks2011, 24 jaar, 2e kindje 10. Mireille, bijna 40 jaar, 4e kindje 11. 12. MamavanDaisy, 25 jaar, 3e kindje MvanL, 25 jaar, 1e kindje 13. Mamatje89, ? jaar, 2e kindje 14. 15. pamela1203, 33 jaar, 4e kindje onbekende datum Missnova, ? jaar, 2e kindje ________________________________________ Afspraken: 08 mei - Noux - intake MvM 12 mei - Riette89 - tweede echo 13 mei - Wish01 - eerste echo 15 mei - belliebel - eerste echo 15 mei - Noralie87 - eerste echo 19 mei - Elita - eerste echo 20 mei - girlwithredhair - eerste echo 22 mei - Nouralayn - intake vk 22 mei - Sieza03 - eerste echo 26 mei - Louloulo - eerste echo 26 mei - Noux - eerste echo 27 mei - belliebel - tweede echo en intake vk 27 mei - Beertje4387 - eerste echo en intake vk 28 mei - JoyofLiving - eerste echo 06 juni - Bloempje34 - eerste echo 10 juni - Vosje84 - eerste echo 10 juni - chickenmomma - eerste echo 10 juni - MvanL - eerste echo en intake vk 11 juni - Sieza03 - echo en intake vk 11 juni - Vosje84 - intake vk 11 juni - Nouralayn - eerste echo 12 juni - Eveline1986 - eerste echo 13 juni - Bloempje34 - intake vk 17 juni - Eveline1986 - intake vk ƸӜƷVlindertjesƸӜƷ mamalicious Mandy3
Elfenprinses, nope nog geen positiekleding hoor. Ik draag voornamelijk heupbroeken, dus doe nu mijn riem wat minder strak. Heb ook niets meer qua positie kleding, dus tegen die tijd mag ik weer shoppen
wil deze nog even delen had t idee dat de testen niet opliepen en vandaag dan de laatste gedaan...daarna mag ik nie meer van mezelf en ga ik gewoon afwachten geloof dat ik me om niks heb druk gemaakt!!!
@belliebel : Wat een schatjes van kindjes!! En leuk al die buikfoto's! Zelf heb ik nog totaal geen buikje,maar dat zal vanzelf nog wel komen
Het is allemaal nog onzeker meiden en tja testen kan je een goed gevoel geven of juist nog onzekerder maken. Hier na gister middag geen bloed maar maar goed eens kijken of het vanmiddag toch weer komt aangezien ik het de laatste dagen steeds in de middag heb haha