Nou ik meld me ook maar Volgens internet rond 10 januari uitgerekend. Ik heb pas 17 juni de intake + eerste echo, jemig wat duurt dat lang meiden...
Dat is idd wel laat... wachten duurt lang he?! Ik heb nog niet gebeld, gaan verhuizen dus moet een andere vk zoeken. Denk dat ik eind vd week ga bellen.
Alleen even zwaaien! Ben druk, ga zo naar de dierentuin met dochter, lekker even erop uit. Alles gaat verder prima hier, niks geen kwaaltjes maar had ik in mijn eerste zwangerschap ook niet dus vertrouw er maar op dat alles goed gaat. Zal binnenkort eens foto's plaatsen van mijn buik einde vorige zwangerschap, ik was huge!!
Veel plezier Eveline1986! Hier vanmiddag met de Kids naar de bios. Zijn er nog nooit geweest, dus ben benieuwd hoe ze het gaan vinden ^^
Veel plezier Eveline1986! Ik heb sinds vanmorgen een nieuw symptoom erbij en het is alles behalve fijn. Voelt zich aan als spierpijn daar ''beneden'' Met lopen doet het gewoon zeer en ik heb al even op internet rondgesnuffeld en daar stond, dat het van de banden kan komen of bekkenbodem spieren. Volgende week maandag moet ik toch weer naar de, vrouwenarts dus dan kaart ik het gelijk even aan.
Hallo allemaal, Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Heb een beetje terug gelezen maar wil me hier ook graag melden. Ik heb maandag bij toeval positief getest. Ik heb steeds erg lange cyclussen en zat 5-5 op dag 47. Sinds 24-4 al het gevoel steeds dat ik ongesteld moest worden maar dat kwam maar niet. Had wel steeds beetje steekjes in mijn buik. Zondagnacht werd ik daar dus ook weer wakker van en moest nodig plassen steeds. Toen dacht ik maandag: ik ga nu de ha bellen. Ik wil gewoon weten of daar beneden alles goed zit (werd er echt beetje onzeker van) Zei tegen mijn man: ga nog even een test doen zodat ik kan laten zien dat ik niet zwanger ben. Dus een test gedaan.. toen lekker brood voor mijn man gesmeerd en tussendoor keek ik even op de test. Ik schrok me een hoedje.. gewoon 2 streepjes. (mijn man zag natuurlijk niks) wat moet ik zien dan? haha.. oohw ja dat lichte streepje zie ik ook wel ja, heb je dat nog niet eerder gehad dan? NEE!! en een streepje is een streepje.. (dus je bent nu zwanger?) JAA... helemaal hyper. 19-3 was mijn laatste ongi dat zou betekenen dat ik 24-12 uitgerekend ben maar omdat ik zo'n lange cyclus heb dacht de vk aan de telefoon ook dat het wel januari zou worden (precieze datum weet ik dus niet) heb 22 mei afspraak bij de vk, volgende week kan ik bellen voor een echo Gisteren is moeders voor moeders geweest, had weer een heel licht streepje dus zij zei ook dat het waarschijnlijk nog vroeg is in de zwangerschap dus ze dacht ook dat het januari zou worden
Toch nog even mn testje van maandagmiddag laten zien. Ik ben blij dat ze oplopen. Aan het eind van deze week ga ik nog een x testen in de hoop dat ik dan echt de knaller heb. Donderdag 22 mei heb ik een afspraak voor een echo bij de gyn. De eerste keer bij de gyn om te checken of het niet gaat om een bbz. Ik vind het wel wat laat, want dan ben ik waarschijnlijk inmiddels 6 1/2 week. Maar ja, me tot die tijd maar even rustig houden en blij zijn dat ik überhaupt voor een echo mag
Noraie87, je hebt het er maar druk mee 😉 Zou je mij op de lijst bij de afspraken willen zetten? 20 mei echo en 28 mei intake. En ik ben trouwens 23 ipv 24. Maar goed dat maakt niet opzich niet veel uit😜 Wat hebben jullie allemaal vroege echo's zeg. Ik heb nu een vroege ivm met mijn bbz in maart maar bij de 1e had ik de echo gewoon met 12 weken pas. Hebben jullie allemaal een voorgeschiedenis? Of zomaar een vroege echo?
gefeliciteerd Ankie! Hier mijn buikje, foto net genomen.... mijn oudste dochter roept af en toe al, mama lijkt soms net alsof er een baby in je buik zit... pff twijfel twijfel wanneer ik t haar ga vertellen!
dank je Ik ben trouwens 28. Wauw je hebt al echt een buikje ... nou hier is nog niks te zien hoor al voelt het soms wel zo hihi
Welkom Ankie25 en natuurlijk Van Harte Gefeliciteerd!! @Chanti1990: Ik heb geen voor geschiedenis, Ik ben de 28 April bij de huisarts geweest om het toen toch nog 100% zeker te weten, Toen heeft hij mij een doorverwijzing gegeven naar een Vrouwenarts/Gyn en daar heb ik toen opgebeld en kon de 30 April toen al langskomen voor een echo
Wachten duurt lang zeg en ben zo zenuwachtig. Weer zo'n buikje mooi hoor. Zie dat hier zo snel niet komen. Ben vrij lang en heb wel wat spek op me buikje. We zijn weer een dagje verder ben echt aan het aftellen.
Hallo dames, Als eerst van harte gefeliciteerd! Hier kom ik me ook melden Esther - 30 jaar - tweede kindje - via cryo terugplaatsing uit eerste IVF. Hebben reeds een dochter uit eerste IVF poging! 11 januari uitgerekend. Spannend weer! Ik heb 27 mei echo in het ziekenhuis!
Maar hoe zit dat dan? Want je verzekering vergoed alleen de 12 en 20 weken echo toch als je geen voorgeschiedenis hebt? En waarom zit je bij een gyn en niet bij een vk als ik vragen mag?
♥ 1-15 januari 2015 mama's ♥ 1. gelre1981, 32 jaar, 2e kindje Riette89, 24 jaar, 1e kindje Elita, 30 jaar, 1e kindje 2. belliebel, 27 jaar, 3e kindje wish01, 25 jaar, 1e kindje Eveline1986, 27 jaar, 2e kindje 3. miepje1983, 31 jaar, 2e kindje Nouralayn, 24 jaar, 1e kindje Bloempje34, 34 jaar, 1e kindje Mart, 31 jaar, 1e kindje chickenmomma, 27 jaar, 2e kindje chanti1990, 23 jaar, 2e kindje 4. girlwithredhair, 34 jaar, 3e kindje IngeM, 28 jaar, 2e kindje Beertje4387, 27 jaar, 1e kindje Sieza03, 26 jaar, 1e kindje 5. Daan83, 30 jaar, 1e kindje Maminoti, 33 jaar, 3e kindje JoyofLiving, 27 jaar, 3e kindje Zyra, 31 jaar, 3e kindje Noux, 26 jaar, 1e kindje 6. 7. Vosje84, 30 jaar, 2e kindje Louloulo, 24 jaar, 1e kindje NookY, ? jaar, 2e kindje 8. Cosy, 28 jaar, 1e kindje Pandorabeads, ? jaar, 2e kindje 9. Noralie87, 26 jaar, 1e kindje Mammz, 28 jaar, 2e kindje Elfenprinses, 34 jaar, 1e kindje ks2011, 24 jaar, 2e kindje 10. Mireille, bijna 40 jaar, 4e kindje itakepictures, 25 jaar, 1e kindje 11. Esther1983, 30 jaar, 2e kindje 12. MamavanDaisy, 25 jaar, 3e kindje MvanL, 25 jaar, 1e kindje 13. Mamatje89, ? jaar, 2e kindje 14. 15. pamela1203, 33 jaar, 4e kindje onbekende datum Missnova, ? jaar, 2e kindje Ankie25, 28 jaar, 1e kindje ________________________________________ Afspraken: 08 mei - Noux - intake MvM 12 mei - Riette89 - tweede echo 13 mei - Wish01 - eerste echo 15 mei - belliebel - eerste echo 15 mei - Noralie87 - eerste echo 19 mei - Elita - eerste echo 20 mei - girlwithredhair - eerste echo 20 mei - chanti1990 - eerste echo 22 mei - Nouralayn - intake vk 22 mei - Sieza03 - eerste echo 22 mei - Ankie25 - intake vk 22 mei - Elfenprinses - eerste echo 26 mei - Louloulo - eerste echo 26 mei - Noux - eerste echo 27 mei - belliebel - tweede echo en intake vk 27 mei - Beertje4387 - eerste echo en intake vk 28 mei - JoyofLiving - eerste echo 28 mei - chanti1990 - intake vk 28 mei - NookY - eerste echo 06 juni - Bloempje34 - eerste echo 10 juni - Vosje84 - eerste echo 10 juni - chickenmomma - eerste echo 10 juni - MvanL - eerste echo en intake vk 11 juni - Sieza03 - tweede echo en intake vk 11 juni - Vosje84 - intake vk 11 juni - Nouralayn - eerste echo 12 juni - Eveline1986 - eerste echo 13 juni - Bloempje34 - intake vk 17 juni - Eveline1986 - intake vk 17 juni - itakepictures - eerste echo en intake vk ƸӜƷVlindertjesƸӜƷ mamalicious Mandy3
Omdat ik in Duitsland woon en dat hier anders gaat, En hier is het een ''Frauenartz'' waar je voor problemen of als je dus zwanger bent heen moet, en dat is eigelijk hetzelfde als een gyn. En dat met vergoeden weet ik ook niet hoe dat zit . Ik heb een doorverwijs brief gekregen van mijn huisarts en daar afgegeven bij de frauenartz ,en mijn verzekeringskaart laten zien en toen was het goed. Dusja verder geen idee Dit is mijn Frauenartz,Alleen handig als je duits kan Dr. Itzek-Westhus - Frauenarzt und anerk. Beratungsstelle für Schwangerschaftskonfliktberatung in Papenburg
Jeetje wet een lijst Hoe tof! Ik hoop van harte dat we er allemaal op mogen blijven staan en dat het goed gaat Noralie, ik ben trouwens 25 en dit is mijn eerste kindje. Kan ik de lijst ook zelf aanpassen?
haij ik meld me ook had uit gerekend 7 januari ben ik dus uit gerekend heb 28 mei afspraak bij de gyn