1-15 januari 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier een waddinxveense hihi

2. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Oh das ook om de hoek ;)
    Als de baby's geboren zijn kunnen we wel een keer meeten, als jullie dat ook leuk vinden :)

3. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Wat fijn wish, een hele opluchting!!! Krijg je nu volgende week ook een echo?

4. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant

Ja dinsdag weer met 6.4 hopelijk klopt het hartje dan.

5. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Fijn wish! Ik had maandag zo'n pijn aan 1 kant. Zou het dan toch bestaan bandenpijn zo vroeg in de zwangerschap haha..

@ Echo, bij mijn vk wordt standaard een echo gemaakt tussen 7-8 weken. Ze hebben ook eigen apparatuur.

6. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    O waddinxveen is hier ook niet gek ver vandaan. Ik kom uit Lekkerkerk.

Fijn dat je een goede echo had wish! Toch spannend als je zo'n pijn had.

Meeting ben ik altijd voor in, ook een bollebuikenmeeting is leuk. Maar goed dat komt over een tijdje wel denk ik.

Onze VK heeft eigen echo-apparatuur maar die staat op andere locatie als waar ik heen ga dus zullen ze niet zomaar doen. Ach, dan maar wachten. Er zit niks anders op.

Hieronder zoals beloofd een buikfoto van 38 weken (met 39+4 bevallen) en een foto van dochter waarop ze eigenlijk haar nieuwe zonnebril moest showen maar ze laat haar favo knuffels zien :D

7. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Ja lijkt me heel leuk en gezellig dames

8. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Wow die buik foto wat een geweldige buik!!!

Ik d8 echt dta ik het inbeelde dat mijn buik al begint te groeien maar zie dat er hier al meerdere dames laat van hebben ben heeeeeeel benieuwt naar al wat dit weekend komen gaat wand dan gaan we het gewoon iedereen vertellen. Whhaaaaa spannend!!

Ben zo blij en vind het zo leuk al jullie verhaaltjes te lezen !!!

9. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Met bolle buiken idd ook leuk, kunnen we vergelijken ;)

10. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zoooo 7 pagina's bijlezen :$

Welkom en gefeliciteerd nieuwe meiden!

Veel mensen uit het groene hart :)

11. Nouralayn

Nouralayn Actief lid

28 apr 2014
    372
    1
    18
    Noord-Brabant
    Wat een gezellig geklets hier en zoveel nieuwe zwangeren erbij! :D Ik vind het zo jammer dat ze hier niet standaard vroege echo's doen bij 8 weken. Het lijkt nog zo ver weg die 10 weken :(

Hier gelukkig geen bruin/roze verlies meer gehad. Heb voor de zekerheid nog wel even gebeld met mijn vk vanmorgen maar volgens haar kon het echt niet kwaad en is het slechts een adertje wat gesprongen is. Ik ben weer een stuk geruster en voel me nog flink zwanger :D

Hoe is het hier met iedereen?

12. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier bloedverlies met vlagen bij afvegen... Nog geen stolsels of zo maar denk een miskraam :( ben er flink kapot van

13. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Hoi dames!

Hoe gaat het met jullie? Hier moe, moe, moe en down door de onzekerheid (heeft vast met elkaar te maken).

14. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ahhh mammz dat meen je niet. Getverderrie :(

Nouralyn: met mij gaat het goed. Zere borsten en af en toe krampjes. En begin nu wat vermoeider te raken. Besef nog steeds niet dat het raak is en begin door mijn weinige klachtjes ook onzeker te worden. Ben echt aan het aftellen naar de echo. Hoop zo een hartje te zien!

15. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Het hoeft nog niet he mammz, maar vervelend is het wel! Sterkte...

16. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is best veel dus echt hoop heb ik niet meer.. Wacht maar ff af.

17. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Oh nee Mammz.. dat meen je niet! :(
    Ik duim voor je en hoop mee dat het toch nog goed zit!

18. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Gefeliciteerd allemaal! Hier bij mijn eerste zwangerschap een week flink bloedverlies gehad, helder rood met kramp maar mijn dochter loopt hier toch echt vrolijk rond!

19. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hier moe af en toe misselijk en af en toe stekende tepels.... voor de rest... stress ik meer dan me eerste zwangerschap.. zit het wel goed...is het wel echt... hopenlijk belt mvm snel en heb ik zelf ook daad werklijk posi test in me handen( de dokter had getest)

20. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Eveline, jeetje jij had ook een buik zeg!

@ Buik, de mijne is nu meer opgeblazen zeg maar daarom wel wat dikker maar nog niet zo dat ik kan zeggen dat het al van de zwangerschap is. Lijkt er meer op alsof ik teveel gegeten heb haha.

@ Noura, wat fijn dat je geen bruin/roze meer hebt gehad. Ook al kan het onschuldig zijn toch ga je dan aan van alles denken he.

@ Mammz, ik heb dat ook gehad hoor, 3 dagen lang. Ook 3 x rood zelfs. Zolang het alleen bij afvegen blijft denk ik dat het nog niet zo erg is. Ik weet het natuurlijk ook niet want ik moet ook nog maar zien of ik straks een kloppend hartje te zien krijg, maar ik heb vandaag niks geks meer gehad. Dus het kan dadelijk ook nog gaan stoppen. Heb je nog een test gedaan?

@ Miepje, gelukkig heb ik dat nog niet echt vermoeidheid. Ik merk het alleen wel savonds, ik kan het niet meer later dan 23 uur maken dan vallen mijn ogen echt dicht maar verder overdag enzo nog weinig last van gelukkig. Begin wel met de dag misselijker te worden. Net was ik boodschappen doen en pfff... al dat eten, het vloog me gewoon aan. Ging vanmiddag babyhapjes maken en de geur van de groente gadverdamme, ik hielt gewoon maar mn adem in met uitscheppen. Ging anders echt over mn nek. Verder heb ik zeurende liezen, beide kanten nu, dus ik denk de pijn die ik van de week voelde echt bandenpijn was.

Deel Deze Pagina