Waaahh zo leuk allemaal Ik word blij van al die positieve testen! Ik heb eigenlijk (nog?) niet zo veel last van kwaaltjes, beetje geborrel in m'n buik maar voel me echt prima! In de sportschool kan ik ook nog lekker trainen
Dan zou het nog wel goed kunnen komen toch!! Hcg verdubbelt normaal gesproken om de dag, misschien gaat het bij jou gewoon wat langzamer!
@ Eveline, het klinkt nog niet ernstig in ieder geval maar extra spanning geeft het zeker met dat bloedverlies. @ Noralie, haha dat gaat inderdaad nog een leuke discussie worden als jullie niet beide hetzelfde willen. Lijkt me echt moeilijk om te wachten tot de geboorte. Sowieso vind ik het wel handig om te weten voor de inrichting. Wit is zo wit he.. Wel een heel mooi testje, ik zou overmorgen testen dan zal die vast knallen! @ IngeM, wow wat een verschil! Gefeliciteerd @ Ankie, die rechtse is wel een tintje donkerder maar inderdaad niet veel. Je had misschien beter nog een weekje kunnen wachten om die test te herhalen hihi @ Testen, ik heb nog een roze test liggen, eigenlijk ben ik wel klaar met testen maar misschien dat ik die volgende week nog doe dan zijn ze op Hier net nog bruinverlies.. maar gelukkig geen rood meer.
Hier geen bloed verlies of bruin verlies gehad.... Vorige zwangerschap wel... Heb nog steeds niet zelf getest wacht op mvm anders word het duur geintje als ik blijf testen hahaha
Zag weer een super mooie test voorbij komen! Kwaaltjes; hier aardig last van... veel meer dan bij vorigen! Ben veel vaak misselijk kan bepaalde dingen nu al nie meer uitstaan. Was eigenlijk zo'n beetje verslaafd aan cola :s... maar nu al 4dagen geen druppel.. net geprobeerd omdat ik hoopte dat dat mn maag iets rustiger zou maken. Maar iieelll wat smaakt me dat ineens smerig! Eten naar binnen krijgen ook moeite mee terwijl ik bij de vorigen niet kon stoppen net met eten in het begin. Daarnaast ontzettend veel lage rugpijn wat soms naar voren en benen uitsraalt. Hoofdpijn ook last van maar geen idee of dat met zwanger zijn te maken heeft want ben chronisch hoofdpijn patiënt. Maar goed alles samen is het behoorlijk min nu. Mijn vriend zit gelukkig momenteel thuis en helpt me gelukkig zooo goed met alles! Vorige zwangerschappen alles alleen gemoeten, en een #! $&@&@!! als vriend gehad. Ik zou nu niet weten wat ik zonder mn huidige vriend zou moeten haha.... maar hoop dat dit echt ff tijdelijk is en met 3weken beter is want dan hebben we het heel druk met verhuizen! ..... Zoo ben ik dat ff kwijt...
He dames allemaal gefeliciteerd!! wat gaat het snel met alle reacties hier.... mag/kan ik er nog tussen?? Ben 26 jaar 2e kindje 4jan uitgerekend..
@mammz, heel veel sterkte! @eveline, hopen dat het bij een onschuldige bloeding blijft @testen, wat komen er weer mooie testen voorbij! Hier nog geen test weer gedaan. Laatste was 1-5 @nieuwelingen, welkom!
Pfff ben blij dat ik lekker op de bank lig. Wat ben ik moe en misselijk zeg, blegh. Heb wel trek om iets te eten, maar ik weet niet wat...
ik heb net al een zak chips open getrokken maar het smaakte me niet haha.. heb ook al een lekkere fruitsalade gehad. Hebben jullie nu ook steeds zoiets dat alles vers en gezond moet zijn