Even teruglezen: Wish, hier slank van mezelf. Ik ben 1,80 lang en 68 kg. Kwaaltjes: Steeds meer misselijk. Ook hier is het in de auto erger dan wanneer ik er niet in zit. Ontzettende last van mn borsten en plopjes in mn buik en steekjes bij mn liezen. Oh ja, en soms een heerlijke vreetbui haha. Eveline, woow, je test ziet er nu een stuk beter uit Vertellen: Morgen met moederdag gaan we het mijn ouders en zijn ouders vertellen. Ik heb gisteren de t-shirtjes gemaakt, en ze zijn goed gelukt al zeg ik het zelf :
Leuk gedaan Bellie! Mijn man begon al over een peettante enzo.. Zover was ik nog niet haha maar hij vond het wel leuk voor mijn zusje (die word dit jaar 15) vond haar eerder altijd te jong dus ze is nog van geen van mijn kinderen peettante en hef zag er dus ook niet naar uit dat ze dat ooit nog zou worden. Ik heb maar 1 zusje dus dit keer zou ik dat haar wel willen vragen. Nu is er anderhalve week een fotograaf geweest op de verjaardag van mijn zoon en heeft ook foto's gemaakt van haar samen met mijn jongste zoon, de oudste wilde niet meer maar heb wel losse foto's van hem.. Nu wilde ik daarvan een collage maken en in 1 vakje dus tekst of ze peettante zou willen worden van deze kleine en daarmee maken we dan ook de zwangerschap meteen bekend aan haar en mijn vader en stiefmoeder. Maar nu vraagt ze al dagen of die man nog niet is geweest met de foto's pff ik kan misschien nog 1 a 2 weken rekken dat ie nog niet geweest is maar daarna zal ze het niet meer geloven want hij had gezegd dat ie na ong 1-2 weken zou komen. Ze wilde sowieso de foto van haar samen met Jesse of ie nou lelijk is of niet dus ik kan er ook niet van maken dat ze niet mooi waren Irritant joh haha... En nu?
Joy, zoiets zou ik er ook van maken. Zeggen dat het door familieomstandigheden wat langer duurt allemaal
Pfff de gehele dag al een misselijk gevoel. Ml wilde patat eten, maar alleen het idee al om dat te eten, jek. Dus heb broodjes hotdog gehaald. 1 is voor mij genoeg, als ik het überhaupt naar binnen krijg
Oehhh de lucht van patat naast je is dan ook al misselijkmakend he! Hier begin ik af en toe een vlaag van misselijkheid te krijgen! Gister bruiloft gehad en was echt kapot! Zo moe! Dus ja niets laten merken en om 23.50 weggeglipt! Duurde tot 1.00
Het is trouwens geen goeie foto van ons moppie hoor haha, ze kan niet zo goed stilzitten deze is leuker !
Ah wat een leuk meisje heb je Esther! @ Zusje, dat is inderdaad een goede ja dat de fotograaf even niet kan. @ Bloedverlies, nog steeds zo nu en dan met afvegen maar het is vooral slijm met wat rozig
Ik heb zelf bij ons moppie een week lang bloedverlies met stolsels gehad, zegt dus niets ons trots kwebbelt flink wat of nu! Thanks! Show haar graag
Hey lieve dames, heb een tijdje niks geplaatst, maar wel meegelezen fijn dat alles goed gaat met iedereen. Hier nog wel dagelijks lichtroze/lichtbruine afscheiding (met soms tussen pauzes van een dag), en dat nu al een week. Volgens de vk is het niks en is het zelfs normaal als dit niet overgaat in helderrood bloedverlies. Nog even getest en had een knalstreep, dus dat stelt me wel gerust. Ze gaf wel aan dat ik een vroege echo kon krijgen, misschien volgende week.. dus dat zou fijn zijn.
Wauw, ben alweer 6 weken wat gaat dat hard zeg. Hoewel ik denk dat ik iets minder ver ben.. ik had mijn ei vermoedelijk op 17 april.