1-15 januari 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vosje84

Vosje84 Actief lid

28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Ik heb het een beetje knullig verwoord geloof ik.. Mijn zusje reageerde voorzichtig blij. Het was mijn moeder die direct ging shoppen toen mijn zusje zwanger bleek te zijn.
    Mijn zusje heeft nu een baby van 8 mnd die door hellp met 36 wkn geboren is. Zij heeft voorlopig nog geen zin in een tweede zwangerschap geloof ik;)
    Ik snap ook wel dat mijn moeder zichzelf wat wil beschermen maar de manier waarop ze het zei heeft me nogal onzeker gemaakt.. Helaas ben ik me maar al te goed bewust van het fijt dat het mis kan gaan.

Het was wel heerlijk om het even van me af te schrijven;) bedankt iedereen

2. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant

Dat is geen fijne reactie!
    Ik vind dat iedereen zelf mag weten bij welk termijn ze het gaan vertellen ook ik vertel het vroeg.
    Hopelijk draait je moeder nog wat bij! Laat je niet onzeker maken.

3. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Vosje, wat wish ook al zegt.. Laat je niet onzeker maken. Geniet van je zwangerschap ;)

4. Vosje84

Vosje84 Actief lid

28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Bedankt voor de lieve reacties.
    Ik hoop dat we allemaal een fijne zwangerschap hebben en dat we in januari een hoop prachtige baby's mogen verwelkomen.

5. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Super mee eens! :D

6. Rinkeltje

Rinkeltje Actief lid

2 mrt 2014
    134
    0
    0
    Als als als (duim duim duim) alles goed gaat zit ik ook in de januari-groep. Maandag de huisarts laten weten dat mijn clearblue-test gisteravond positief was! :)

Niet heel hard ons best gedaan, want het is net twee maanden na een miskraam, maar mocht deze blijven plakken, zou ik ook ergens in januari uitgerekend zijn van ons eerste kindje.

Ik ben 33 trouwens, mocht je me aan de lijst toe gaan voegen ;)

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Bloedverlies waren gewoon restjes/stolseltjes in mijn baarmoeder zei de vk! Ze waren op de echo ook te zien dat er nog wat zat, ze zei schrik niet als je ineens nog bloed verliest, ze wees het me ook aan. Toen verloor ik dat met 13 weken nog eens zoals ze zei. Ze gaf mij ook aan dat 1 op de 3 vrouwen dit heeft! Maakte mij ook erg onzeker hoor. Was toen eindelijk na 3,5 jaar zwanger!

8. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Rinkeltje, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Esther, nou gelukkig was het gewoon goed gegaan. Ik wacht de eerste echo wel af, over iets langer als een weekje :)

9. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    @vosje zo een reactie is nu iets wat je echt niet wil als je vertelt dat je wanger bent.
    Mijn moeder was blij en heeft een traantje gelaten toen we het vrijdag vertelden. Van morgen belde ze om te vragen hoe het is. Ofdat ik geen last enzo heb. Vind ik wel lief van haar.

10. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    @ Vosje, he nee dat is geen leuke reactie van je moeder! Dat verwacht je niet. Vind het raar ook...

@ Joy, duimduimduim voor ons meid.

@ Louloulo, dat is lief van je moeder!

@ Testen, ik zag op de vorige pagina nog 2 foto's van testen, zagen er een beetje uit zoals de mijne, geeft hoop.

@ Rinkeltje, welkom en gefeliciteerd!

@ Ego...gisteren hele dag alleen roze bloedverlies, vannacht niks en vanmorgen na het niezen weer helderrood. Ik kijk er niet meer van op maar hoop wel op een vroege echo. Dinsdag ga ik de VK weer bellen.
    Heb af en toe steekjes rechtsonder in mijn buik, zal toch geen bbz zijn vraag ik mezelf steeds af? Nouja, kunnen alleen maar afwachten en hopen op een vroege echo...

Vandaag moederdag en ik ben aan het werk. Haha eigen schuld dikke bult (deel eigen tijd in en had geen rekening gehouden met moederdag). Manlief en dochter liggen waarschijnlijk nog op bed tv te kijken.

11. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    @vosje. Wat balen zeg zo een reactie. Dat is toch niet waar we op hoorn of wat we verwachten als we het aan onze moeder vertellen. Fijn dat het helpt om van je af te schrijven!

Nog 8 dagen dan de eerste echo. Dan weet ik zeker dat het goed zit. Zijn jullie ook zo nieuwsgierig en kan de tijd niet snel genoeg gaan?

12. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Vosje, niet leuk! er kan bij elk termijn wel wat mis gaan, vroeg of laat.... juist ook fijn als je dan bij haar terecht kan als t mis gaat, toch? zo zie ik het in ieder geval. Hoop dat ze bijdraait... vast wel! kan me niet anders voorstellen...;)

Hier mijn testje van vandaag, bijna knaller! hihi geen idee hoe die van action knallen... maar wat ik van die vandaag zo mooi vond is dat de test streep er eerder zat dan de controle streep!!!:D:D:D:D:p

Heerlijk gevoel! Fijne moederdag allemaal!!!!

13. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Zo het word hier steeds drukker wat eengezelligheid :p

Iedereen een hele fijne moeder dag natuurlijk:D

14. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Eveline, het gaat hier ook op en af.. Na hoesten inderdaad ook wat rood, verder niks of roze.. Ben jij ook verkouden?

@ MamavanDaisy, mooie test. Ik ga er van de week ook nog een doen denk ik.

15. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ik had nog redelijk wat ovulatietesten liggen welke ook reageren op hcg. Was ook weer prachtig om te zien hoe er binnen 10 sec een vette streep stond. Raakte eerst bijna in de war omdat ik dacht waar staat die controle streep er nu zo snel tot ik eens goed keek. Lol.
    Maar goed weet ook wel dat die positieve testen niet alles zeggen. Vorige keer mis gegaan maar toch tot 2 weken na de curettage nog positieve zwangerschapstesten (maar gen knaltesten gelukkig)

16. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Elita ja grappig he... Ik had vorige week zelfs een smiley op de cb haha... Kijk

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21 KB
      Weergaven:
      1
  17. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Mooie testen weer. Ik test niet meer na de 6 weken zeggen ze vaak dat het hcg te hoog kan worden voor de testen dus ben benieuwd als ik me inschrijf voor mvm Hoe die test dan zal zijn.

Fijne moederdag allemaal

Liefs

18. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Leuk joyofliving

19. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    @ Joy, ja snotverkouden!

20. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Dan lijkt het er wel op dat het daaraan ligt... Want ik ben ook snotverkouden! ;) en het bloedverlies is ook begonnen vanaf het moment dat ik verkouden werd en begon te niezen enzo

Deel Deze Pagina