Jaaa, we hebben t de oudste verteld! Via een briefje van haar zusje, dat zij nu ook grote zus gaat worden! ... helemaal blij! Reactie: "ik wist het al wel, (met big smile...).. ik zei toch laatst mama, dat er vast een baby in je buik zit!" Ze beseft zich ook wel dat het altijd mis kan gaan, ze snapt nu ook waarom mama zich nu vaak wat ziekjes voelt. Ze denkt en hoopt dat het een broertje wordt! Hihi ben benieuwd
O, ik was al een tijdje verkouden dus is niet pas gekomen toen ik verkouden werd. Zal eens extra opletten met snuiten en niezen enzo (haha ik ga al zo vaak naar de wc de afgelopen dagen om te checken, dat word zo alleen maar meer natuurlijk hihi. Manlief vindt me al zo geobsedeerd)
Hai meiden, ik lees al even mee. Afgelopen maandag had ik een positieve test (2 dagen voor nod) en nu mijn testen mooi oplopen durf ik er steeds meer op te vertrouwen dat ik echt zwanger ben! Gisteren opgegeven voor MvM en mijn moeder al verteld dat ik zwanger ben van de derde. En een goede vriendin is op de hoogte, zij is ook zwanger en we waren ook tegelijk zwanger bij de eerste twee kinderen. Ik vertel het mijn kids pas na een goede echo en als het zichtbaar wordt. Mijn gegevens voor de lijst: 32 jaar, 3e kindje, uitgerekend 14 april 2015 Fijne (aanstaande) moederdag allemaal!
@ Eveline, kom je ook overal tegen op Google dat je door hoesten en niezen bloedverlies kunt krijgen. Net als een bloedneus en laat ik bou ook de hele zondag vorige week een bloedneus hebben gehad @ Droppie, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop alleen niet voor je dat je zo'n lange zwangerschap hebt tot april 2015 @ MamavanDaisy, aah leuk die reactie toch. Mijn zoontje heeft het geloof ik ook wel door. Hij zegt dat ie een zusje krijgt? Ik zo een zusje? Waar moet die dan zitten volgens jou? 'In mama's buik' Ik heb het gewoon in het midden gelaten of ik niet weet of er een kindje in mijn buik zit.... Wacht eerst op de echo met een kloppend hartje
Haha ja ik google me suf. Bloedverlies kan komen door alles geloof ik...maar de enige manier om te weten of het nog goed zit is een echo...
Echt steken onderin bij de lies? Of nog wel je buik? Ik heb zelf net een bbz gehad, en wil je niet bang maken, maar bij mij begon het net zo. Ook alleen maar lichte streepjes op de test. Toen begon het bloeden en gewone buikpijn. Dat stopte Ik dacht aan mk. Test was daarna alleen maar donkerder geworden. Kreeg ik weer buikpijn maar toen onderin bij de lies. Waar je eierstok/eleider zit. Toen bleek bbz om een lang verhaal kort te houden. Maar hopelijk is het bij jou geen bbz. Maar zou wel de vk bellen als je het niet vertrouwd en al helemaal als je buikpijn bij je lies krijgt; of pijn in je schouder!
Hoe werkt dat met pijn in je schouder dan? Hoort dat er bij? Ik heb sinds vandaag rugpijn. Hoop dat het nog overgaat, dat het niet de komende maanden blijft .
Ja wel in mn buik, onderin. Maar zijn echt hele lichte steekjes hoor. Ben nu natuurlijk overal op gefocust door het bloedverlies. Denk dat ze me anders niet eens opgevallen waren @ Zeilbootje, pijn in je schouder komt dan volgens mij van de druk die in je buik wordt opgebouwd als er bloed in je buik komt door het 'knappen' van je eileider
Dat moet iid januari zijn! Denk dat ik nog een beetje met mijn laatste menstruatiedatum van 8 april in mijn hoofd zat. Die heb ik net opgezocht omdat ik die morgenochtend aan de vk door moet geven... Dames met bloedverlies; kan idd door verkoudheid komen. Door de zwangerschap is de doorbloeding beter, als er dan een adertje springt komt er wat meer bloed vrij. Hoop dat jullie snel door een mooie echo gerust worden gesteld!
Niet bijgelezen, ik kan jullie echt niet bijhouden sorry! Maar wilde deze nog even laten zien... De aller- allerlaatste; mijn Moederdagcadeautje.
Ik had wat gegevens doorgegeven om in de lijst te verwerken maar daar is misschien per ongeluk overheen gelezen: Ik ben 28 jaar, heb de intake bij vk op 28 mei, en de eerste echo op 4 juni. Welkom nieuwe zwangeren!
Jeetje, is weer lekker gekletst hier! @ nieuwe dames, welkom en ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @ dames met bloedverlies, fijn dat het nog bij geen één van allen is doorgezet! @ echo, zijn er nu al dames voor een echo geweest eigenlijk. Kan het even niet meer bijhouden @ kwaaltjes, de nieuwe kwaaltjes bieden zich hier al aan. ochtendmisselijkheid en opgezette buik. Ook steeds ontzettend moe halverwege de middag. Maar wil er nog niet aan toe geven... @ buik, die van mij is best al aan het "groeien" de eerste foto die ik heb gemaakt was met 4+2 en de 2de van vandaag met 6 weken. Zie hieronder het verschil
Groot verschil al! Hier vanavond voor het eerst echt misselijk. Kwartier geleden begonnen en het ebt wel weer weg en komt weer op.
Ik zou zeker je vk bellen voor een vroege echo. Ik denk niet dat je je heel druk moet maken voor een bbz. Degene die ik ken die dat gehad hebben zeggen ook dat je dan echt veel pijn hebt met een typische pijn in je schouder. Maar ik snap wel dat het je onzeker maakt datbloedverlies elke keer!
Dat is echt vervelend! Maar als ik andere verhalen lees van vrouwen, mogen wij niet klagen. Maar voel het nu wel meer opkomen naarmate de dagen en weken voorbij gaan.
Zo weer bij! Hier vandaag de ouders verteld. Ze zijn helemaal in de wolken. En zoals verwacht moest sm het 5 x lezen voordat ze doorhad wat er echt stond. We zijn ze wezen verrassen op het station in ''s-Hertogenbosch. Kwamen vandaag terug van vakantie. Dinand en Fabienne zagen opa en oma al staan en begonnen meteen te roepen en te rennen, zo lief! Wel grappig dat al die mensen die erbij stonden dat we de jasjes uittrokken van Dinand en Fabienne ons ook meteen feliciteerde haha. Donderdag de eerste echo, oh ik knijp hem echt haha. Laat de komende dagen maar snel voorbij gaan! Oh, en mn buurvrouw is ook zwanger, 3 dagen later uitgerekend dan ik haha. Vind het echt superleuk!!!