1-15 januari 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Fijne koningsnacht gehad iedereen? Hier super:D!

Om mezelf te verhullen had ik alcohol vrij biertje gehaald, niemand heeft het gezien van onze naaste buiten en 2 andere vrienden. Totdat Dinand opeens zei: mama jou baby komt nog niet uit je buik he! Eeeeen bedankt. Toen zei mn buurvrouw: ik dacht het al, je hebt namelijk echt een buik.

2. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    hihi... Maaruh, weet Dinand het al dan?

Ps. mochten wij een jongetje krijgen dan wordt het nog steeds Dinand hihihi...

3. Daan83

Daan83 Lid

8 mrt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal duidelijke testen, wat super!!!!
    Volgende maandagavond met cb digitaal met indicator en haal voor de knaller ook nog ff kv 2 voor 5 :D

Hahaha Belliebel daar sta je dan.......

Doen jullie mee met mvm? Ik ga me volgende week weer aanmelden

Vandaag wat vlagen van misselijkheid, had ik bij mijn MA niet. En wat zeurdig gevoel in mijn buik, dat herken ik dan weer wel

4. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Haha belliebel wat gaf je als reactie?
    Vanmorgen nog een keer getest maar stop er wel echt mee. Raak er een beetje gestrest van als die niet snel genoeg opdroogd haha.
    Lopen ze goed op?

Hier eigk vrij weinig kwaaltjes alleen wat menstruatie buikpijn en ik voel me borsten eigenlijk alleen maar als ik ze aanraak. Maakt me onzeker zie iedereen met een rits kwaaltjes.

Liefs wish

Bijgevoegde bestanden:

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Lopen goed en mooi op wish, streepjes zijn maar streepjes hè, pin je er niet teveel op vast;). Hier ben ik ook nog wat onzeker hoor, maar dat zul je helaas je hele zwangerschap houden. Het prille begin is: als het maar blijft zitten. Dan ga je naar de 20 weken echo uitkijken en denken je: als er maar geen afwijkingen te zien zijn. Daarna wil je het liefste zo snel mogelijk de 24 weken voorbij zijn, want dan proberen ze het kindje in leven.te houden. Dan ben je weer blij met 28 weken, want dan zijn de overlevingskansen goed, en aan het eind dank je, als er maar niets fout gaat met de bevalling. En als het kindje er dan eenmaal echt is, dan moet je alles op moederinstinct gaan doen. Kortom, je "zorgeloze" leven is vanaf nu voorbij haha.

Komt goed meid, probeer er van te genieten.

Haha, de meiden zaten me aan te kijken, wat zegt dinand nou? Dinand was hier degene die tegen me zei: mama er zit een babybroertje in je buik hè! Maar sinds ik die bevestiging inderdaad heb, blijft Dinand stug volhouden dat het baby'tje er voorlopig nog niet uitkomt en goed moet groeien. Nou ben ik zelf vrij nuchter, gaat het goed, dan gaat het goed. Het zou niet leuk zijn als het fout gaat, maar gebeurd dat wel, dan is het vruchtje gewoon niet goed geweest.

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh en wat betreft kwaaltjes, geniet er nog maar even van, dat kan over 2 weken als een blad aan de boom omdraaien. Bij dinand tot 11 weken misselijk geweest, maar nooit boven de pot gehangen, bij fabienne tot 22 weken en hing ik elke dag boven de pot. Dat begon ergens rond de 5/6 weken bij mij!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    De laatste test net gedaan:D

8. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    ja je hebt ook gelijk.
    mooie cb belliebel!! ik wilde er eigenlijk nog een doen maar ik doe het toch maar niet word ik alleen maar onzeker van!
    We gaan duimen dat we binnenkort allemaal een mooie echo mogen hebben!

9. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL

Mooi wish! Mijn test is momenteel hetzelfde als jou! Vind het alleen zo jammer dat ik geen knaller nog heb..
    En zelfde hier met kwalen hoor. Nergens last van alleen m'n buik fan af en toe..

10. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Wauw super er staat al 2-3 zelfs!!
    Ik heb ook nog een cb liggen.. Wil ook graag 2-3 zien :)

11. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Dit zijn mijn oplopende testen van kruidvat. Wel oke toch?
    De rechter 3, de linker is nog een action. Maar die lopen bij mij njet zo mooi op als de kV.
    Bekijk bijlage 391012

12. gelre1981

gelre1981 Lid

4 apr 2014
    10
    0
    0
    Gelderland
    Wow, mooie testen allemaal!

Ik vond het ook wel even wennen om gisteren alcoholloos te feesten. Terwijl ik aan het wijntje bij het eten of in de avond geen behoefte meer heb. Alcoholvrijbier heb ik dan weer niks mee, dan maar een sapje of wat fris.

Koffie en cola heb ik nog wel behoefte aan, dat had ik ook bij mijn andere zwangerschappen, maar ik hou nu wel een max aan. Thee zoveel mogelijk anders dan zwarte.

En inderdaad, zorgen blijf je je altijd maken, dat doen mijn ouders ook nog steeds, hoewel nergens voor nodig ;)

13. gelre1981

gelre1981 Lid

4 apr 2014
    10
    0
    0
    Gelderland
    Lopen idd mooi op, Mandy! Wel grappig, bij mij werkt de Actiontest juist het best en het snelst, lekker goedkoop.

14. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL

Ja idd wel lekker goedkoop. Dit zijn m'n action testen.
    Wil zo graag een knaller haha!!

Bekijk bijlage 391013

15. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Lopen goed op mandy!

16. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ik meld me graag hier!!

Ik heb vorige week positief getest!!
    Volgens de eerste berekening van de VK ben ik 1 januari 2015 uitgerekend, maar volgens mijn eigen berekening 4 januari haha. De echo's zullen uitsluitsel brengen!

Dus mag ik op de lijst?!

Inge, 28 jaar, 2e kindje 4-1-2015 uitgerekend!

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Welkom en gefeliciteerd inge!:D Ik zal je strakjes op de lijst plaatsen!

18. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Gefeliciteerd inge! Leuk dat je gezellig mee komt kletsen.

19. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Gefeliciteerd Inge!!
    Meiden hebben jullie ook zon last van je darmen en wisselende ontlasting?

20. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Had ik de vorige keer heel erg kan liggen aan de hormonen.
    Nu valt het mee.

Deel Deze Pagina