Ik vind het ook een goed idee om de regel gewoon te kleuren naar het geslacht. Eerlijk gezegd mag van mij ook wel de afsprakenlijst weg.. Als iemand een echo of wat dan ook heeft gehad dan wordt dat denk ik toch wel hier verteld
Wij willen het ook niet weten! Ik heb ons maar vast groen gemaakt, Noux . Al is het nu nog voor iedereen een verrassing en had ik de lijst ook helemaal groen kunnen maken, haha.
Hahha wil het absoluut weten Hahha god ik tel echt af naar de eerste echo.. Zometeen ff winkel ff fruitjes halen enzo ben vooral moe en heb borbelbuik misselijk heel af en toe en heel licht....
Zo na een weekendje weg te zijn geweest, ben ik er weer!!! Fijn dat jullie de lijst hebben bijgehouden....
Hier even weer veel onzekerheid. Heb vanmorgen weer een test gedaan. Ik dacht... ik wil ook wel graag zo'n knaltest. Nou echt waar.. het is gewoon een tuurtest. Hoe kan dat nou?? Ik heb ook geen last van kwaaltjes of iets dergelijks.. maar ook geen bloedverlies gehad ofzo.. (mijn testen van vorige week waren gewoon nog duidelijker)
Pamela wow wat was je meisje prachtig!!! Fijn dat je zulke leuke reacties hebt gekrege op de zwangerschap Zeilbootje ik ben 25 ik zie in de lijst 28 staan dus dacht ik meld het even Noux spannend seg misschien wel een meerling Vandaag misselijk Pff jeetje zeg... neem het er met plezier bij... Wij willen het wel weten maar zijn van plan om het geheim te houden voor het grote publiek.., haha benieuwd of dat lukt
Misschien maak je teveel HCG aan..dat kan ook nog... Dan kan de test het niet meer aan.. Zolang je geen bloedverlies hebt, of buikpijn, is er denk ik niets aan de hand..Stop met testen!!
Pamela je dochter zag er prachtig uit!! Spannend meiden, de tijd kruipt wel he haha. Morgen intake MvM!
Idd die tijd kruipt. .. ik vind het nogal vervelend en moet echt wat afleiding gaan zoeken. Doordat verhuizing op planning staat over drie weken en alle spullen die niet nodig zijn momenteel al enige tijd geleden alvast die kant op zijn gegaan, is het nu vooral wachten wachten en nog eens wachten. Kan nu vast wel bedden en een kleding kast uit elkaar halen. Maar goed slaap nog lievet ff op een bed en dan hebben we volgende week niks meer te doen. Haha oooh wat erg is dit. Grote opruiming en schoonmaak is dus al gedaan toen we de meeste spullen hebben ingepakt..... Daarnaast ben ik veel misselijk beroerd duizelig. Anders had ik me wel op lekkernijen maken gestort. Maar dan nog.... veel keukengerei ook al weg. Hopelijk loop vd week mooier weer dan kunnen we er nog een beetje op uit ofzo. Vanavond ga ik me uitleven op mn vriend... zijn haar knippen enzo... haha dat wordt de eerste x dat ik een man zijn haar knip. Whaaa haha fingers crossed... hopelijk hoef ik m morgen niet door te sturen naar een kapper. Zal mn meisje op bed doen. En dan zelf ook ff plat op de bank ofzo.
Ken het gevoel... Ik 38u werke deze week... Het is wel een zittende job meestal dus valt al bij al goed mee. En idd die tijd kruipt vooruit... Blijft mar dure
Pamala, wat zag je meisje er mooi uit!! Ankie, zolang er geen bloed is.. geen zorgen maken. Ik ben ook wel benieuwd naar de echo's. Ik mag nog twee weekjes wachten daarvoor Noralie, valt tegen dan hé. Ik moest me vanmorgen ook echt bij elkaar rapen voordat ik naar mijn werk ging. Vanmorgen maar 4 uurtjes hoeven werken maar manman wat ben ik beroerd. Net alsof ik een griepje onder de leden heb. Moe en wat misselijk... Owja... en een buik van hier tot tokio... ben bang dat anderen heel snel veranderingen zullen gaan zien...
Heb om 11;40 mijn tweede echo gehad. Alles zag er super uit de vruchtblaas was goed gegroeid en, Het hartje klopte!! ben helemaal happy!! Mijn volgende echo is 2 Juni
Dank jullie wel!! Ik zat al helemaal op die monitor te koekeloeren en toen zag ik wat flikkeren dus toen wis ik het al,en gelijk daarna zei de Gyn ja het hartje klopt @Joyofliving: Ja de tweede is donkerder