1-15 januari 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik vind het ook een goed idee om de regel gewoon te kleuren naar het geslacht. Eerlijk gezegd mag van mij ook wel de afsprakenlijst weg.. Als iemand een echo of wat dan ook heeft gehad dan wordt dat denk ik toch wel hier verteld ;)

2. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.776
    1.365
    113
    Wij willen het ook niet weten! Ik heb ons maar vast groen gemaakt, Noux ;). Al is het nu nog voor iedereen een verrassing en had ik de lijst ook helemaal groen kunnen maken, haha.

3. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Hahha wil het absoluut weten Hahha :) god ik tel echt af naar de eerste echo.. Zometeen ff winkel ff fruitjes halen enzo ben vooral moe en heb borbelbuik misselijk heel af en toe en heel licht....

4. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Zo na een weekendje weg te zijn geweest, ben ik er weer!!!
    Fijn dat jullie de lijst hebben bijgehouden....

5. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.776
    1.365
    113
    Trouwens, volgens de lijst zijn er vandaag en morgen al echo's! Ben erg benieuwd hoe die zijn!

6. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier even weer veel onzekerheid.

Heb vanmorgen weer een test gedaan. Ik dacht... ik wil ook wel graag zo'n knaltest. Nou echt waar.. het is gewoon een tuurtest. Hoe kan dat nou??
    Ik heb ook geen last van kwaaltjes of iets dergelijks.. maar ook geen bloedverlies gehad ofzo.. (mijn testen van vorige week waren gewoon nog duidelijker) :(

7. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Pamela wow wat was je meisje prachtig!!! Fijn dat je zulke leuke reacties hebt gekrege op de zwangerschap :)

Zeilbootje ik ben 25 :) ik zie in de lijst 28 staan dus dacht ik meld het even

Noux spannend seg :) misschien wel een meerling :)

Vandaag misselijk Pff jeetje zeg... :) neem het er met plezier bij... Wij willen het wel weten maar zijn van plan om het geheim te houden voor het grote publiek.., haha benieuwd of dat lukt :)

8. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Misschien maak je teveel HCG aan..dat kan ook nog... Dan kan de test het niet meer aan.. Zolang je geen bloedverlies hebt, of buikpijn, is er denk ik niets aan de hand..Stop met testen!!

9. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Miss is je hcg gewoon te hoog geworden voor een test.

10. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    oke :)
    je hebt gelijk

11. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Pamela je dochter zag er prachtig uit!! Spannend meiden, de tijd kruipt wel he haha. Morgen intake MvM!

12. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Idd die tijd kruipt. .. ik vind het nogal vervelend en moet echt wat afleiding gaan zoeken. Doordat verhuizing op planning staat over drie weken en alle spullen die niet nodig zijn momenteel al enige tijd geleden alvast die kant op zijn gegaan, is het nu vooral wachten wachten en nog eens wachten.
    Kan nu vast wel bedden en een kleding kast uit elkaar halen. Maar goed slaap nog lievet ff op een bed en dan hebben we volgende week niks meer te doen. Haha oooh wat erg is dit.
    Grote opruiming en schoonmaak is dus al gedaan toen we de meeste spullen hebben ingepakt.....
    Daarnaast ben ik veel misselijk beroerd duizelig. Anders had ik me wel op lekkernijen maken gestort. Maar dan nog.... veel keukengerei ook al weg.
    Hopelijk loop vd week mooier weer dan kunnen we er nog een beetje op uit ofzo.
    Vanavond ga ik me uitleven op mn vriend... zijn haar knippen enzo... haha dat wordt de eerste x dat ik een man zijn haar knip. Whaaa haha fingers crossed... hopelijk hoef ik m morgen niet door te sturen naar een kapper.

Zal mn meisje op bed doen. En dan zelf ook ff plat op de bank ofzo. :)

13. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Al mijn energie bij elkaar verzamelen om te gaan werken. Bah! 32 u. werken deze week :(

14. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Ken het gevoel... Ik 38u werke deze week... Het is wel een zittende job meestal dus valt al bij al goed mee. En idd die tijd kruipt vooruit... Blijft mar dure :(

15. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Pamala, wat zag je meisje er mooi uit!!

Ankie, zolang er geen bloed is.. geen zorgen maken.

Ik ben ook wel benieuwd naar de echo's. Ik mag nog twee weekjes wachten daarvoor

Noralie, valt tegen dan hé. Ik moest me vanmorgen ook echt bij elkaar rapen voordat ik naar mijn werk ging. Vanmorgen maar 4 uurtjes hoeven werken maar manman wat ben ik beroerd. Net alsof ik een griepje onder de leden heb. Moe en wat misselijk... Owja... en een buik van hier tot tokio... ben bang dat anderen heel snel veranderingen zullen gaan zien...

16. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Heb om 11;40 mijn tweede echo gehad.
    Alles zag er super uit de vruchtblaas was goed gegroeid en,
    Het hartje klopte!! :D ben helemaal happy!!

Mijn volgende echo is 2 Juni ;)

17. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.776
    1.365
    113
    Gefeliciteerd Riette89! Wat fijn dat het hartje klopt!

18. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Mijn test lijkt ook lichter te worden vinden jullie ook?

Riette, gefeliciteerd!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,6 KB
      Weergaven:
      4
  19. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ow laat maar, hij wordt al donkerder.... wat een k*t-test haha

20. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Dank jullie wel!!
    Ik zat al helemaal op die monitor te koekeloeren en toen zag ik wat flikkeren dus toen wis ik het al,:Den gelijk daarna zei de Gyn ja het hartje klopt :D

@Joyofliving: Ja de tweede is donkerder :D

Deel Deze Pagina