Riette, wat een fijn moment is dat he! Kan niet wachten... De tweede is juist lichter... T-streep zit links he haha. Maar nu is de T-streep net zo donker als de C-streep gelukkig, ik raakte al bijna in paniek
Vanmorgen bij de huisarts geweest. Die raadde aan geen bloedtest te doen, omdat het geen enkele zekerheid geeft. Dus eenmaal thuis de verloskundigenpraktijk (hier in de straat) gebeld. Intake op 4 juni komen en omdat ik aangaf het ontzettend spannend te vinden (gezien mijn miskraam begin dit jaar) mag ik 6 juni komen voor een 8-weken-echo. Zal dus nog een paar weekjes geduld moeten hebben.
Wat fijn Riette! Een kloppend hartje! Joy, stop jij ook eens met testen nu Je maakt jezelf helemaal gek meid! En het geeft ook geen garantie dat het goed gaat daardoor... Echt, je maakt jezelf alleen maar onzeker..
@ Joyofliving: Oops ohja! ik keek aan de rechterkant,haha! want bij mij zit de test streep rechts Maar mooi dat hij toch bijgekleurd is Maar net wat Noux zegt, je moet echt stoppen met testen anders maak je jezelf gek meid.Ik deed het in het begin ook steeds en hield ze naast elkaar of ze donkerder waren of niet en werd zo ongeveer waanzinnig @Noux: Ja ik was en ben natuurlijk nog steeds helemaal happy toen ik het zag Hierbij nog even een fotootje van de nieuwe echo, en de eerste (heb ze namelijk in een fotolijstje)
@Riette; wat fijn zeg, een kloppend hartje! Vanaf nu dus echt genieten. @Joy; overduidelijk toch! Zwangerder kan je niet zijn hihi @Hier; geen bloedverlies gehad, gelukkig. Na gisteravond ook geen lichtroze/bruinige afscheiding meer gehad. Heb net nog wel even contact opgenomen met de vk en ze gaan een echo voor me inplannen met 8 weken.
Ja jullie hebben ook gelijk maarja... Ik verlies nog steeds af en toe roze en dan probeer ik me toch ergens aan vast te houden. Zal blij zijn als het volgende week woensdag is...
Moooooi!! Jalours 😍😍😍 haha wil ook, moet nog 2 weekjes wachten. Hoop wel op een goede echo want de dag erna gaan wij op vakantie!
Pffff meiden, ik ben doodmoe. Heb echt moeite met mijn ogen ophouden! Afgelopen 2 dagen geen last van gehad maar nu alles ineen keer lijkt het wel! Blij als ik vanavond mijn bed in kan. Morgenvroeg ook weer werken.
Zo ik ben ook weer op mijn werk aanbeland. Heb alles behalve zin. Gelukkig maar tot 7 vandaag, kindjes ophalen en door naar huis. Meiden met een goede echo, van harte gefeliciteerd!
@joy, hier is verkoudheid over en bloedverlies ook sinds gisteren, zou het dan toch met elkaar te maken hebben? Kom vanavond uitgebreid reageren op de rest hoor! Zot nu op tel dus niet zo handig
@ Bellie, ja alleen had ik vorige week nog een digitale besteld.. die schijnt nog steeds onderweg te zijn. Al heb ik daar ook niet veel aan want ik had de verkeerde besteld, zonder indicator maarja. Misschien dat ik er nog een leuke foto van kan maken @ Eveline, lijkt er dan wel op hoor. Mijn verkoudheid wordt minder, dus ik hoest en nies minder en mijn bloedverlies wordt ook minder dus.....
Oorspronkelijk geplaatst door Ankie25 Bekijk bericht Hier even weer veel onzekerheid. Heb vanmorgen weer een test gedaan. Ik dacht... ik wil ook wel graag zo'n knaltest. Nou echt waar.. het is gewoon een tuurtest. Hoe kan dat nou?? Ik heb ook geen last van kwaaltjes of iets dergelijks.. maar ook geen bloedverlies gehad ofzo.. (mijn testen van vorige week waren gewoon nog duidelijker) He getver meid, wat een onzekerheid. Heb je je HA of VK al gesproken hierover? __________________ Zelfs de CB gaf aan "niet zwanger" Heb de ha gebeld. Assistent gaf aan dat het wel heel raar was en dat ik morgenvroeg weer moest testen. Ik veeg nu ook iets viezigheid af .. Ik test morgenvroeg en bel sowieso de vk. Afwachten... Ben wel heel nuchter.. als het een miskraam wordt zit het niet goed en is mijn lichaam zo gezond om het af te stoten. Tuurlijk zou ik het jammer vinden
Wat een onzekerheid Ankie en wat raar dat de CB ineens negatief is. Je had toch helemaal geen bloed of iets verloren? Liepen je testen wel op? Of wat je urine misschien heeeeel erg licht?
Werd me vanmiddag toch een partij misselijk Vanmiddag lekker gegeten,broodjes,kwarkje etc. En toen begon het en me darmen dachten ook gezellig mee te doen Gelukkig is het gezakt want ik kon alleen maar of op bed liggen of op de wc zitten