1-15 januari 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    geen bloed verloren maar testen liepen niet op

2. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Je had eerder ook een cb gedaan die toen wel zwanger aan gaf?

3. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja klopt

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ankie, zat net je bericht bij zwangerschapstesten te kijken. Misschien dat het dan toch foute boel is:(.

Wel knap van je om zo te denken. Beter dat je lichaam zelf opruimt, dan straks met de eerste echo te horen krijgen dat het niet goed is (en er al weken mee gelopen hebt).

Dat is dus ook waar ik het meest "bang" voor ben. Ik mag dan van geluk spreken dat het meteen de eerste ronde raak is, maar dat zegt nog niets of het eventueel wel helemaal goed zal gaan. Ben gewoon erg voorzichtig en durf niet teveel hoop te hebben dat ik donderdag inderdaad een hartje zal zien kloppen. Meer om mezelf een teleurstelling te besparen ofzo.

5. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Maar heb ik al een paar keer niet zien passeren dat hoe verder je bent en hoe hoger je hcg dus word, hoe moeilijker het word voor die testen om het hcg op te sporen en weer te geven ?
    Zou natuurlijk ook kunnen he....
    Wat erg dat er nog enkele dames zo in onzekerheid zitten...
    Ik heb tweemaal getest in het begin... En ik heb het daarop gehouden... Anders maak ik mezelf helemaal tureluur...

Nog twee weken en dan eindelijk de echo :) kan amper wachten...

Verder hier ook moe... Ben net thuisgekomen en ik ga lekker bankhangen en sebiet even iets te eten maken voor de kids... Manlief komt pas vanavond laat thuis... Dus kids op tijd in bed en voetjes omhoog :)

6. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    He ankie wat ontzettend vervelend geen duidelijkheid te hebben. Ik hoop dat je gewoon te veel hcg hebt en alles gewoon goed zit.. sterkte

7. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Man man, wat kletsen jullie veel! Dat wordt nog een hele kunst om bij te houden, met zoveel kletskousen bij elkaar! :D

@Ankie, balen van die testen. Hoe is het nu met je? Geen bloedverlies?

Gefeliciteerd met de mooie echo die ik voorbij zag komen. Zelf mag ik 27 mei voor intake en eerste echo. Ben dan 6.6 weken dus hoop dat er dan al een kloppend hartje te zien is.

Ik heb eigenlijk nog helemaal geen symptomen, heb alleen geen zin om te werken. Zit steeds te denken aan mijn buik, het inrichten van de babykamer, namen voor de kleine, etc. etc. Beetje afgeleid dus ;)

8. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Ankie, dan denk ik dat je toch wel rekening moet houden dat het mis is.

@ Liz, hcg kan inderdaad te hoog zijn maar een negatieve test zul je niet hebben. Ze zeggen ook wel eens hier op het forum dat je na 16 weken negatief test maar dat is ook niet waar. Ik heb vorige zwangerschap met 22 weken nog een positieve zwangerschapstest gehad (wilde het even checken hihi). Het was geen knalstreep, maar wel gewoon een duidelijk streepje dat wel iets lichter was dan de controlestreep.

@ Bellie, Heb trouwens nog een vraagje, kom jij uit 's-Hertogenbosch?

Ik ben ook terughoudend hoor, kan er nog niet van genieten omdat ik er gewoon niet vanuit durf te gaan dat het goed zit. Soms betrap ik mezelf dan ga ik toch naar babyspulletjes zitten kijken of namen bedenken maar dan roep ik mezelf maar terug van 'eeeeerst wachten op een echo met een kloppend hartje'.

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb het zelf met Dinand gehad. Ik heb met 6 weken ook gebloed (was achteraf een adertje). Ik heb toen met 8,5 week nogmaals een keer getest, streepje was duidelijk aanwezig, maar toch geen knaltest meer. Maakte me natuurlijk wel zorgen.

Maar het lijkt me vrijwel onmogelijk om helemaal negatief te testen met dat termijn. Je hebt je gehele zwangerschap toch hcg in je lichaam. Zeker in het geval van een cb zou hij een foutieve uitslag kunnen geven. Dat er 2-3 komt te staan i.p.v. 3+

10. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    pfff ik weet het ook niet meer... ik wacht nog wel even rustig af. (voor hoever dat kan ;))

11. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Dit inderdaad ja...

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Haha, nee kom niet uit 's-Hertogenbosch. Was er alleen gisteren te bewonderen;):D. Kom uit het o zo mooie Waddinxveen haha. Gewoon een gat ergens in the middle of nowhere :p.

Dat heb ik dus ook. Ondanks dat ik nog nooit een miskraam heb gehad, vind ik het allemaal niet vanzelfsprekend om zwanger te worden en te blijven. Je hoort zo vaak dat het vroeg mis gaat, of het hartje niet meer klopt bij de 2e echo. Maar goed, das natuurlijk ook wel wat ze bedoelen dat je onbezorgde leven voorbij is als je zwanger bent. En zelfs als de kids eenmaal gezond en wel op de wereld zijn, maak je je weer zorgen om iets anders. Zullen de hormonen wel wezen denk ik hihi.

13. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ja blijkbaar haha... maarja ik ben eigenlijk nooit bang geweest geen hartje te zien kloppen. Nu heb ik bloedverlies en daardoor heb ik die zorgen en die zal ik deze keer dan denk ik wel blijven houden tot 12 weken. Pff wat kruipt de tijd nu zeg, een week duurt nu ineens heel lang terwijl ze eerst zo omvlogen :D

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Haha, voor mij is het nog 3 dagen in spanning. Zelfs die duren veel te lang. En dan donderdagochtend ook eerst nog werken, zal wel lekker gefocust zijn op mijn werk denk ik (not);)

15. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Zo in the middle of nowhere is het niet hoor, is maar twee bruggen verder :p

Ankie, ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik hoop voor je dat het toch gewoon goed gaat.

Zelf kan ik gewoon nog niet geloven dat ik (nog) zwanger ben. Hoop gewoon heel erg dat het allemaal goed blijft gaan. En echt geloven doe ik het ook pas na mijn eerste echo denk...

16. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel allemaal.. ik hou jullie op de hoogte

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Haha, en laat ik nu 2 bruggen verder aan het werk zijn;)

Beetje jammer dat alleen alle 2 die bruggen weer eens tegenzaten vandaag:)

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik duim voor je ankie!

19. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013