Mooi gedicht zeg! Kippevel! Oooh ik had al wel af en toe rugpijn maar vandaag is echt niet te houden.. kan me geen houding vinden. Wel herkenbaar van de vorige zwangerschap... en ben al heel vroeg gaan liggen en slapen met voedingskussen. Deze toen geleend dus helaas niet in huis momenteel. Maar gauw gaan aanschaffen als dit zo aanhoud. Mijn lieve vriendje nu maar af en toe laten masseren daar, haalt al iets druk weg iidg
@liz: mooi gedicht hoor. @dames met bloedverlies. Duim dat het snel over gaat en het niets betekend. Wachten duurt zo lang. Nog 7 dgn dan de eerste echo. Spannend! Kan ook niet wachten. Ik zag ook een mooie echo langskomen. Super leuk zeg.
Wat een mooi gedicht! En Ankie, sterkte zeg, ik hoop dat het allemaal mee zal vallen. Ben zelf heel benieuwd naar de echo, maar moet nog een maandje wachten helaas. Doen ze hier pas met 10 weken.
Liz, prachtig gedichtje, ik zit hier met tranen in mijn ogen... Ankie, dat klinkt niet best... Hoewel je verstandelijk weet dat je lichaam de keuze maakt niet verder te investeren in iets wat niet perfect is, kan het emotioneel best zwaar zijn. Sterkte! Thammy, wat een wonder! Welkom hier! Hopelijk snel een echo met kloppend hartje!
Ik lig al in bed! Ben kapot na 3 drukke en vermoeiende dagen! Morgen de verloskundige bellen voor intake en echo! Hier bij 8 weken de 1e echo! Gisteren heel veel last gehad van hartkloppingen, vandaag gelukkig niet! Moet van de week toch met zoon naar huisarts dus dan even navragen of dit normaal is!
Mooie echo riette, donderdag hier ook een echo, maar ben dan pas 5w.6d. Hopelijk klopt het hartje van ons kindje dan al. Vorige zwangerschap met 6w.1d. een kloppend hartje....
♥ 1-15 januari 2015 mama's ♥ - gelre1981 (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 - Riette89 (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 - Elita (30 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 - Mammievan5 (??jaar) ?e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 - belliebel (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 - wish01 (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 - Eveline1986 (27 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 - miepje1981 (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 - Nouralayn (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 - Bloempje34 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 - Mart (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 - Chickenomma (27 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 - chanti1990 (23 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 - Liz0104 (25 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 - girlwithredhair (34 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 4 januari 2015 - IngeM (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 januari 2015 - Beertje4387 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 januari 2015 - Sieza03 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 januari 2015 - IngeM (? Jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 januari 2015 - Daan83 (30 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 januari 2015 - Maminoti (33 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 5 januari 2015 - Joyofliving (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 5 januari 2015 - Zyra (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 5 januari 2015 - Noux (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 januari 2015 - Vlindertje81 (32 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 - Vosje84 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 - Louloulo (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 - NookY (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 - Zeilbootje (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 -Thammy (? jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 - Cosy (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 - Pandorabeads (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 -Mamatje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 - Noralie87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 - Elfenprinses (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 - ks2011 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 -mireille74 (40 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 -itakepictures (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 -Esther1983 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 -MamavanDaisy (25 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 12 januari 2015 -MvanL (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 12 januari 2015 -Missmystique (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 12 januari 2015 -Droppie Drie(32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 14 januari 2015 -pamela1203 (33 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 -Rinkeltje (33 jaar) ? kindje Uitgerekend op: ? januari 2015 (aantal) jongen, (aantal) meisje, (2) verrassing ♥AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S ♥ 13 mei - Wish01 - tweede echo 15 mei - belliebel - eerste echo 15 mei - Noralie87 - eerste echo 19 mei - Elita - eerste echo 19 mei - Wish01 - derde echo 20 mei - girlwithredhair - eerste echo 20 mei - chanti1990 - eerste echo 20 mei - IngeM - eerste echo en intake vk 22 mei - Nouralayn - intake vk 22 mei - Sieza03 - eerste echo 22 mei - Ankie25 - intake vk 22 mei - Elfenprinses - eerste echo 26 mei - Louloulo - eerste echo 26 mei - Noux - eerste echo 26 mei - Vlindertje81 - eerste echo 27 mei - belliebel - tweede echo en intake vk 27 mei - Beertje4387 - eerste echo en intake vk 28 mei - JoyofLiving - eerste echo 28 mei - chanti1990 - intake vk 28 mei - NookY - eerste echo 28 mei - Esther1983 - eerste echo 28 mei - Liz0104 - eerste echo 28 mei - Missmystique - intake vk 30 mei - Zeilbootje - intake vk 02 juni - Wish01 - vierde echo en intake vk 02 juni - Riette89 - derde echo 03 juni - MamavanDaisy - eerste echo en intake vk 04 juni - Missmystique - eerste echo 06 juni - Bloempje34 - eerste echo 09 juni - Zyra - eerste echo en intake vk 10 juni - Vosje84 - eerste echo 10 juni - chickenmomma - eerste echo 10 juni - MvanL - eerste echo en intake vk 10 juni - Mamatje89 - eerste echo 11 juni - Sieza03 - tweede echo en intake vk 11 juni - Vosje84 - intake vk 11 juni - Nouralayn - eerste echo 11 juni - Esther1983 - intake vk 11 juni - Mamatje89 - intake vk 12 juni - Eveline1986 - eerste echo 13 juni - Bloempje34 - intake vk 16 juni - Esther1983 - termijn echo 17 juni - Eveline1986 - intake vk 17 juni - itakepictures - eerste echo en intake vk Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ -mamalicious -Mandy3 -Mammz
Jemig anders kletsen jullie ff 9 pagina's vol in een dag! Pfff...nou ik ga mn best doen. @ Pamela, fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad! Wat zag je meisje er mooi uit zeg! @ Zeilbootje, ik snap het, spannend dat bruinverlies! Hoe staat het er nu mee? @ Louloulo, hoe staat het met jouw bruinverlies? Hopelijk is het bij één keertje gebleven @ MvanL, jemig 7cm!! @ Itakepictures, leuk dat je moeder zo reageerde! Veel plezier met vertellen aan je schoonouders. @ Joy, lees dat het bloedverlies bij jou ook minder wordt, jippie! Verkoudheid ook minder? O...ik lees nu dat je ook minder verkouden wordt ja, hmzzz hoop dat we allebei goede echo krijgen binnenkort! Mooie testen toch! @ Noux, ja een tweeling lijkt me wel zwaar hoor. Maar ook wel superleuk en bijzonder! Leuk dat jullie voor een verrassing gaan! @ Lijst, bij de maart2012mama's hadden we een aparte website waar alle gegevens bijgehouden werden (voorstelpraatje, afspraken, geslacht etc) @ Ankie, jemig wat spannend zeg!!! Duimen draaien hier...maar een tuurtest klinkt eigenlijk niet best... Wij denken er een beetje hetzelfde over. Als dit toch een miskraam wordt dan vind ik het onwijs jammer, maar ben ik ook blij dat mijn lichaam zelf de keuze maakt het niet verder te laten groeien. Het zal voor iedereen anders zijn maar ik voel het (nog) niet als het verlies van een kindje. Denk dat het wel anders is als je al een goede echo gehad hebt. @ Liz, wij wisten bij de eerste zwschap ook dat we ee dochter kregen maar hebben het geheim gehouden voor de meeste mensen. Behalve onze ouders wisten het maar dat was omdat ik anders niet met mn moeder kon winkelen hihi Prachtig gedichtje! @ MamavanDaisy, hoe is het knippen gegaan? Hahaha kan hij nog normaal over straat? Hopelijk is je rugpijn een beetje gezakt. @ Noralie, werkse! @ Riette, jeeeej wat fijn een goede echo! Je zal het vast al eens gezegd hebben, maar vanwaar de vroege echo;s? @ Nouralyn, gelukkig geen bloedverlies meer, pfff spannend hoor! @ Thammy, wat bijzonder! Welkom en gefeliciteerd
Zo...nu weer even een beetje ego hihi Bloedverlies is sinds gisterenmiddag ineens gestopt. Ik had gisteren de hele dag nog beetje rozig, maar ineens na een uur of 3 helemaal niks meer. En toen vanmorgen en vanavond nadat ik even druk bezig ben geweest in huis, met dochter, met koken etc. had ik een beetje bruinverlies. Maar alleen bij afvegen een minibeetje dus mag eigenlijk niet eens een naam hebben. Toch ga ik morgen even de VK bellen want moest deze week terugbellen. Ik ga vragen of ik volgende week een vroege echo mag omdat ik toch wel ongerust ben. Het kan zijn dat ik een weekje minder ver ben dan ik denk ivm onduidelijke cyclus en eisprong, dus dan heb ik kans dat we deze week nog geen kloppend hartje hebben en maken we ons weer druk. Verder nog steeds niks geen kwaaltjes, maar dat hoeft niks te betekenen weet ik van mijn vorige zwangerschap. Zo en nu eerst kleine babys grote zorgen kijken (ook niet goed voor je gemoedsrust haha)
Eveline ja denk dat het ook zoiets gaat worde enkel men moeder of onze moeders... Moet het zo en zo aan iemand kwijt en idd hoe kan ik anders gaan winkele met men mamsie
Ja misschien stel ik me wel aan ik vergelijk ook teveel met anderen denk ik. Ik zie vaak van die mooie knaltesten voorbij komen waarbij de teststreep soms nog dikker is dan de controlestreep.
Ook even ego: het bloed verlies werd na het eten ineens veel meer. Leek wel alsof ik ongesteld ging worden pfff.... Maar net was het weer terug naar een roze veeg. Nou meiden, ik snap er echt helemaal NIKS meer van! Toch vind ik dit gewoon niet positief, bloedverlies in combi met een zwangerschap... Krijg steeds meer het idee of het gewoon een kwestie van tijd is wanneer het doorzet...
He bah begrijp dat je daar ongerust van wordt Joy, niet leuk! Toch hoeft het niets te betekenen. Bij 1 op de 5 zwangerschappen komt bloedverlies in het eerste trimester voor. Ik zou wel voor deze week nog om een echo vragen zodat je toch gelijk meer duidelijkheid hebt!
Ja ik weet het maar ik durf het ook niet zo goed. Volgende week woensdag staat een echo maar die woensdag daarop ook al.... Misschien dat ik morgen bel dat ik veel meer bloed ben verloren misschien dat ze dan zelf wel zegt kom anders deze woensdag ofzo...
Ja ik snap dat het spannend is maar zo blijf je in nog meer spanning. Ik zou zeker voor as woensdag gaan als dat kan. En er is een kans dat je het hartje dan al ziet kloppen.. hoe fijn zou dat zijn!