He wat naar Joy, natuurlijk hopen we dat het meevalt, maar het klinkt niet echt goed... Hopelijk kan je snel terecht bij de VK.
Joy: wat naar. Inderdaad even bellen. Ben benieuwd, ik hoop voor e op er beste! Ankie: hoe is het nu bij jou??
Oh nee Joy Ik duim voor je dat het toch nog goed uitpakt! *Knuf* @Hier. Heb vreselijk onrustig geslapen vannacht ben volgens mij wel 30 keer wakker geweest,kon me draai gewoon niet vinden. Terwijl ik meestal als een blok doorslaap
Collega heeft zich ziek gemeld dus heb wat cliënten over genomen van haar! Drukke ochtend en veel mensen douchen! Ben nog zo moe!!!
https://www.dropbox.com/sc/5h2ieopzy64j9m9/AAB2GBHRpAVdG77gME5wKN4qa dit is mvm test... Kan het kloppen dat die minder gevoelig is?
Ik vindt het een prachtige test van MvM! Hij is inderdaad gevoeliger! Ik ga hem vanavond doen ben benieuwd! @ joy, vreselijk hopelijk mag je meteen komen voor een echo en heb je duidelijkheid! @ankie, hoe is het bij jou nu??
Nookie ik lees dit heel vaak Joy sterkte! Dikke Knuff! Thammy, wat een bijzonder verhaal! gefeliciteerd! Weet niet meer van wie dat gedichtje was... maar ontzettend mooi! Heb hier echt last van een ochtendhumeur en misselijkheid. Bah... ben ook nog heel moe, zou graag nog even verder slapen... Vanmiddag weer werken. Belliebel, ben je vanmiddag aan het werk? (rond 14.00?)
Oke ga me geen zorgen meer maken hahaha had alleen veel knaller verwacht zoals toen bij men eerste x naja op naar 28mei....
Nooky, mooie test. Bij de zwangerschap van J. had ik ook zo'n test van MvM dus geen zorgen Eveline, fijn dat je volgende week een echo krijgt! Misschien dat je daarna echt kunt gaan genieten. Esther, ja ik hoop ook dat ik vandaag of morgen mag komen dan weet ik meteen waar ik echt aan toe ben.
Oh nee joy hopelijk mag je snel gaan voor een echo ik blijf duimen voor je!! Zwaar werk... Hier niet echt... Werk op een bureau als directiesecretaresse heb er wel wat verantwoordelijkheden bijgekregen zoals klantbezoek, materialen ophalen en werfcontroles... Dat materiaal doe ik al niet meer alleen... Het bedrijf doet renovaties en het zijn vaak heel zware dingen... Dat risico neem ik niet...
Werk: nee hier geen zwaar werk. Afwisselend zittend/lopend. Werk in een woonvoorziening voor jongvolwassenen met een verstandelijke en/of psyschische beperking. Geef een soort kamertraining, na 1,5 tot 2 jaar bij ons gewoond te hebben groeien ze normaliter door naar ambulante woonbegeleiding of zelfstandig wonen. Dus afwisselend ben ik bij de klant thuis en ondersteun bijv. in financiën/administratie/huishouden/koken etc of ik zit op kantoor. Bij mijn vorige zwangerschap had ik heel lieve klanten, mocht ik niks meer doen, alleen aanwijzingen geven vanaf de bank hahaha
even voor de lijst ik ben 29 jaar zwanger van nummer 7 en 30 mei de intake en termijn echo bij de verloskundige