Het is dat t weer nog een dikker vest toelaat.... Normaal gesproken wanneer ik rechtop sta of zit echt plat... ook wel weer een beetje leuk hoor! alleen bij de vorige ook zo snel een buik en dan lijkt de zwangerschap nog langer te duren... en ma klagen op t laatst....totdat die buik weg is...dan weer een echt gemis..
Zoooo das echt een buik! Hier nog niet echt hoor! Beetje opgezet door mijn darmen maar valt mee. Hier ook veel vochtverlies!
Meiden, ik ga jullie verlaten.. De VK belde net en zij denk dat het echt een MK is en dat het nu zal gaan doorzetten
Nee ze vond een echo niet veel zin hebben met dit termijn zei ze. Volgende week wilde ze de afspraak wel laten staan om te kijken of dan alles eruit is.
Het is dubbel, vind het super k*t, maar aan de andere kant ben ik ook wel weer 'blij' dat mijn lichaam het nu al doorhad dat het kind niet gezond zou worden, want dat is toch vaak de reden van een miskraam. Ik heb al eens een zwangerschap afgebroken met 23 weken omdat het kindje niet gezond was (ook een aanlegfout in de eerste weken) en dat wil ik echt nooit meer meemaken.
O nee! Wat ontzettend rot! Fijn om te lezen dat je in deze "piep" situatie positief probeert te blijven. Heel veel sterkte
Bedankt meiden! Ik wens jullie nog een hele fijne zwangerschap, met mooie en gezonde beebjes Geniet ervan!