Wauw mooie echo kwam daar voorbij! Ik ben net terug uit het ziekenhuis, had helse pijn in me schouder en druk op me borst en heb dit eerder gehad en moest toen meteen bellen als het weer zou gebeuren. Bloeddruk was super netjes! Alles klonk goed. HA denk aan een ontstoken aanhechting van een spier. Pfff morgen om 11.45 is het zo ver, krijg me 2e echo en dan hoop ik echt dat er wat moois in mijn buikje zit
Spannend @thammy! Veel plezier morgen bij je echo! Dat je maar een prachtig kloppend hartje mag zien! Sterkte en beterschap met je pijnlijke schouder! Truste meisjes! Tot morgen!
Thammy, succes morgen met je echo, en veel plezier natuurlijk! Ik ben helemaal opperdepop! Slaap lekker allemaal!
Wat een mooie buik foto's al En wish watmoet dat een mooie ervaring zijn geweest zeg!!!! Ik kan haastnietmeer wachten tot mn echo 10 juni hahaha Gister sangemeld voor mvm kreeg meteen een mailtje wanneer ik deze week of volgende week tijd heb Zijn er hier eigelijk dames uit omgeving eindhoven?
Nog 12 keer slapen tot de echo. Ik ben echt aan het aftellen. Vandaag een nieuwe mijlpaal bereikt ik ben 6weken. *doet een vreugde dansje* Nu heb ik een vraagje, eigenlijk voel ik mij echt niet zwanger. Zijn er nog personen die zich eigenlijk niet anders voelen? Heb wel hier en daar een kwaaltje (meestal in vlagen), maar eigenlijk mij echt zwanger voelen, nee dat heb ik niet. Moest ik vanaf 's middags de vermoeidheid niet hebben zou ik echt zeggen dat ik niet zwanger ben. Mooie echo Wish! Zo jaloers.
Louloulou. Ik had vorige week ook weinig klachten. De week daarvoor was ik s avods wel vroeger moe en een een klein beetje misselijk. Nu sinds gister kotsmisselijk. Je zal vast wel iets meer klachten gaan krijgen en anders gewoon niet, dan is dat geluk. Fijn dat je de 6 weken gehaald hebt!ik doe je vreugdedansje mee
Hier sinds gisteravond zo'n niet lekker gevoel, darmen beetje van slag! Dadelijk de kindjes naar school brengen en dan thuis wat rommelen! Ik sla de dankmis maar even over deze keer!
Goeiemorgen! Nou natuurlijk al klaar wakker.....brrrrr zenuwachtig! Nou ik twijfel hoor of het zenuwpijn is wat de HA mij verteld heeft, heb nu weer een bepaald gevoel op me borst wat daar echt niet bij past maar ik kijk het wel rustig aan....... Jullie een beetje een goede nacht gehad?
Succes tammy! Ben heel benieuwd Hier net de ogen los en gelijk weer misselijk, wordt met de dag erger... Maar heb t er voor over! Nog 8 dagen tot de echo en kunnen we het eindelijk vertellen
@sieza Bah vreselijk die misselijkheid, tot nu toe heb ik het alleen in de avond en hoop dat dat zo blijft hahahah... Mijn grootste angst wat ik al me hele leven heb is overgeven
Goedemorgen meiden! Succes met de echo vandaag Thammy! En Wish, super mooi, gefeliciteerd! Ik voel me ook nog niet zwanger. Heb alleen aan het einde van de dag een beetje een opgeblazen buik, maar verder merk ik het nergens aan. Dat had ik met de eerste twee kids ook, dus ik maak me er niet druk om. Ik geniet nog even van de laatste dagen (hopelijk weken) zonder misselijkheid. Daar kijk ik zoooo tegenop! Maar goed, eerst maar eens aftellen tot een goede echo. Nog 13 dagen...
Door het bloedverlies van afgelopen donderdag tot zondag, heb ik weer testdrang. Anders had ik de 4e gestopt met testen...ik heb volgende week donderdag de eerste echo dus ik test komende zaterdag en volgende week dinsdag nog een keer en dan moet het maar afgelopen zijn De laatste test is hier nog niet helemaal opgedroogd
Zwanger voel ik me ook niet trouwens, maar ik had met de eerste ook geen klachten tot ik 7 weken was. Toen ineens gevoelige/pijnlijke borsten en elke avond om 21u in bed door vermoeidheid. Pijnlijke borsten was met en week of 2 over, de vermoeidheid heeft nog wel eventjes geduurd. Nu écht helemaal nergens last van al heb ik het idee dat borsten iets gevoeliger worden, maar misschien is dat ook omdat ik er zo op let hoor Thammy succes en veel plezier bij de echo vandaag!
Hier heb ik als een blok geslapen, en tot nu toe nog niet misselijk, maar meestal komt het bij mij zo tegen de middag opzetten Zit nu lekker aan de Danone Activia @ Thammy: Veel succes bij de Echo vandaag!