1-15 januari 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gisteravond wat bloedverlies :(
    Mvm komt zo dus ik dacht voor de zekerheid zelf nog even testen.
    Je moet wel even turen naar de controle streep :D

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    haha nou die is wel duidelijk ja :p

3. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Mooie test Mart! Ik heb precies dezelfde testen hier thuis :D

4. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    Nogmaals veel plezier vandaag @thammy!

@mart, even schrikken zeker? Maar wat een mooie knaltest 😁

Sterkte voor de misselijke meiden, vreselijk!! Bij m'n vorige zwschap ook zo erg, tot nu toe last van vlagen maar dat is prima te doen.

Straks naar de HA met m'n ventje. Hij heeft al een paar dagen koorts en nu op z'n romp onder de vlekjes. Ik denk 6e ziekte. Hij heeft geen rode wangen maar wil 5e ziekte uitsluiten daar ik geen antistoffen heb voor dit virus. Gelukkig is het risico op een miskraam niet heel groot maar heb het helaas wel meegemaakt in omgeving.

5. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    Ik ben nog steeds op zoek naar de vind-ik-leuk knop. Heel vervelend 😁😁 sommigen berichten wil ik gewoon liken hihi

6. Rinkeltje

Rinkeltje Actief lid

2 mrt 2014
    134
    0
    0
    Hier even flink in spanning :(

Vanmorgen om 6.00u wakker geworden met steken in m'n baarmoeder. Lichtbruine afscheiding, best veel. Voelt als menstruatiepijn, kramp die tot in m'n tenen voelbaar is. Misselijk en duizelig. Zo bang dat mijn lijf het weer afstoot (ook al weet ik dat dat vast een goede reden zal hebben). Krampen zijn nu iets minder hevig, maar durf niks meer te hopen. Bah, wat een rotgevoel.

7. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    De mvm test knalde ook :)

Rinkeltje: onzeker is dat he. Ik heb ook steeds kramp en donkere afscheiding, en het gaat nog steeds goed. Maar het blijft constant zo onzeker.

Wat een mooie buikjes heb ik trouwens al voorbij zien komen. Ik merk avonds dat mijn broeken wat strakker zitten, maar verder pas ik alles nog. Heb al wel een positiebroek gekocht, voor het geval dat. En ook gelijk een jurkje ;)

8. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Hoihoi!

Hier een stille meelezer :)
    Ankie en joy heel veel sterkte! :(

Voor degene die een echo hebben vandaag veel succes!
    Ik moet nog zo lang wachten op mijn echo! Lijkt hier wel pf iedereen heel vroeg een echo krijgt?!? Ik krijg hem pas tussen 10-13 weken. 6 juni eerste afspraak met de vk en daarna echo plannen. Denk dat het de week erna wordt (rond 10 weken)want vanaf 13 juni gaan we 3 weken op vakantie.

Hier nog weinig kwaaltjes! Weel moe, gespannen borsten en pijnlijke borsten. Gelukkig niet misselijk. Bij de eerste ook niet geweest dus fingers crossed!

9. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hier een vroege echo omdat we uit de mmm komen en een mk hebben gehad. Je kunt ook vragen om een vroege echo. De meeste vks doen het rond de 8 weken wel.

Liefs

10. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Missnova beterschap met je zoontje, vervelend zeg dat hij juist nu net ziek is.

Hier ook een vroege echo door de MMM!

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Thammy, hoelaat had je je echo? Ikke is nieuwsgierig!!!!:D

12. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ik krijg ook geen vroege echo van de VK, alleen als er medische indicatie was om dat te doen. Nu krijg in de intake + echo op 17 juni. Ik heb zelf nog wel een pretecho ingepland met 7,5 week omdat ik wachten tot 17 juni echt vreselijk lang vind en graag wil weten wat daarbinnen zit.

Vanmorgen intake gehad van MvM, de test was niet een knaller maar duidelijk genoeg om mee te mogen doen. Erg leuk! Ik begin nu ook wel echt moe te worden, 's avonds nog iets doen na mn werk is niet echt makkelijk

13. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Krijg ook vroege echo ivm miskraam.
    Ik ben nog steeds niet benaderd door MvM :(

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Dat is ook raar zeg! Ik werd dezelfde dag nog gebeld en ze wilde de dag erna al langs komen!

15. Nouralayn

Nouralayn Actief lid

28 apr 2014
    372
    1
    18
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal, hoe is het hier? Sinds vandaag echt last van misselijkheid :( bah.

Ik heb 26 mei een afspraak staan voor een vroege echo met 8,2 weken :) maar wat duurt dat wachten toch lang!

16. Daan83

Daan83 Lid

8 mrt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor op de lijst 22 mei 1ste echo :)
    Ik krijg vroege echo ivm ziekte van crohn

Ben ook erg benieuwd naar echo foto van Thammy.....

Hier weinig klachten, borsten iets groter en soms gevoelig en heel zelden een vlaag misselijkheid. Mag natuurlijk blij zijn maar was graag misselijk geweest, dan was het iig anders dan de vorige keer......

Nog een week en een dag, dan echo!!!! Ga er vanuit dat we met 7.4 wk wel een kloppend hartje moeten zien.....

De mensen met bloedverlies....... hopelijk gaat het snel over

17. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ben ook heel benieuwd na de echo van vandaag!?

18. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hier gisteren ingeschreven bij mvm. Belde vandaag al. Maandag de afspraak met mvm.

19. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Ik heb mvm zelf gebeld na 3dagen...

20. Thammy

Thammy Actief lid

30 apr 2014
    126
    0
    0
    Van alles
    Papendrecht
    Eeeeen hele goedemiddag dames!

Wat een zenuwen gingen er door me lijf zeg nog 20 min moeten wachten ook pffoee.....

Echo gemaakt, baarmoeder ligt wat meer naar achter maaaaar daar was een heel klein frummeltje te zien, plus een hartje!

Was apart te zien dat je iets zit flikkeren maar als je goed keek dan zag je het op de echo foto is het wat lastiger te zien maar zal hem er vanavond opzetten.

Deel Deze Pagina