Mooi dat je echo er zo goed uit zag Noralie! @Hier: Ben vreselijk moe vandaag, maar ik heb toch lang en goed geslapen. kom gewoon niet in de voeten vandaag, en de misselijkheid was vandaag deze keer gelijk bij het opstaan bij me
Heb jij met je miskraam geen recht op een vroege echo met 7 weken cosy... 5 juni klinkt voor mij zelfs nog ver weg haha! Maar met bijna 9 weken heb je dan wel zekerheid.
Ik weet dat ik daar recht op heb maar dat wil ik zelf niet , (ik kreeg eerst de optie van 28 mei ). Waarschijnlijk moeilijk te begrijpen voor veel meiden maar ik heb liever zekerheid over de termijn, bij 9 weken moet je echt een kindje met hartje zien. Bovendien kan ik de 5e naar dezelfde instelling waar ik vorige keer een second opinion kreeg. Dus ik weet zeker dat ze er super goede apparatuur hebben
Ik was eigenlijk heel blij dat ik vandaag al mocht komen. had al doemscenario's van bbz en lege baarmoeder in me hoofd Ben nu heel erg gerustgesteld dat alles er zo goed uit ziet en totaal anders als met mijn vorige zwangerschap. Toen was de vruchtzak veel kleiner tegenover het vruchtje. 1,4cm tegenover 6,2mm. Nu zagen we een best wel grote vruchtzak ong. 1,2 cm met een mini vruchtje. 3-4mm.
Oh, dat moet goed komen! Op zaterdag is inderdaad de markt in Tilburg, in het centrum. Als je superlekker en uitgebreid wil High Teaen is Prinsheerlijk een aanrader. Niet duur en heel erg goed. Is wel op zondag gesloten. Tapas is lekker bij La Cubanita. Mocht je op zondag daar nog willen eten als afsluiting, hebben ze een all-you-can-eat arrangement voor 17,50 pp dacht ik. Verder leuke kroegjes en eetcafeetjes op de Korte Heuvel. Erg leuk straatje, en lekker eten bij Cafe Stoffel, Polly Magoo, Studio, Tortillas... Fijn terras bij Tribunaal. Qua uitgaan heb ik geen idee, ik ben zelf van de rock/metal en ik ga altijd naar een kroegje dat buiten het kroegencentrum zit. Als je nog meer wil weten, stuur maar een PB!
Kan ik me ook goed voorstellen Noralie! Echt super om nu als zo'n verschil te zien. Ben je nu echt goed gerustgesteld? Ik heb er deze keer een goed gevoel bij en ben daardoor rustig. In tegenstelling tot de vorige keer toen had ik die doemscenario's ook, alsof ik toen al aan voelde dat het niet goed zou komen.
Helemaal gerustgesteld ben ik denk ik pas over 2 weken als het hartje klopt en ik volgens termijnmijn loop.
Bedankt voor je tips! Klinkt allemaal super leuk, heb net ff op de site gekeken en ziet er goed uit! En tapas eten is altijd heel erg gezellig dus dat is zeker een kanshebber Denk dat het helemaal goed gaat komen met ons in Tilburg! Heerlijk, heb er zoveel zin in, ben ook heel benieuwd hoe zo'n weekendje weg is als je zwanger bent, das toch net ff iets anders haha.
Noralie gefeliciteerd met je goede echo! Belliebel, hoe was de jouwe? Hier nog 7 nachtjes slapen. En ik heb nog 2 testen in huis. Die moet ik goed zien te verdelen komende week hahaha
Hoi meiden, Ik zou ook graag op de lijst willen. Eindelijk na ruim een jaar zwanger! Zo blij Nu hopen dat alles goed gaat. Ben helemaal ontspannen dus dat helpt vast mop81, 32 jaar,1e kindje, uitgerekend 7 januari 2 juni eerste echo, spannend!
Wat een dag wat een dag... ik kreeg vandaag onverwachts post van de rechtbank. Mijn ex heeft een verzoek gedaan voor verbod van mijn verhuizing, zorgregelingen en het gezamenlijk gezag! :x hmmpf Hij is er zo goed als nooit geweest voor de kinderen. Woon dan ook al sinds dec 2010 alleen met de kids en hij heeft nooit een omgangsregeling of gezag aangevraagd. Hij zag de kids alleen als het hem uitkwam, en 9vd 10 x zei hij af. Sinds ik en mijn nieuwe vriend serieus een relatie hebbeb begon die ineens al meer interesse voor de kids te hebben. Hij weet dus ook al even dat we gaan verhuizen. Ja wat verder weg maar dat is waar ik ben opgegroeid en mijn familie zit. Hier waar ik nu woon heb ik helemaal niks. Ben van mijn eerste ongepland en jong zwanger geraakt en terwijl relatie niet goed liep hem toch de kans gegeven en omdat hij niet wilde verhuizen zelf naar hem ben gekomen tegen einde can zwangerschap. Nu wil hij me dus blijkbaar ook nog dwingen om hier te blijven! Mijn huidige vriend woont daar al waar ik en mijn kids naar toe gaan en hebben dus een kleintje op komst. Voor ons beiden is fam heel belangrijk en iedereen zit daar. Het zou toch niet zo kunnen zijn dat ze me het kunnen verbieden te verhuizen??? :x Nja flink wat stress gehad vandaag en kreeg er letterlijk buikkrampen van! hopelijk krijgt dit een goede afloop!
heftig zeg. Ik weet niet of hij dat zomaar kan verbieden. Denk dat hij niet zo sterk staat aangezien hij amper interesse toont als ik het goed begrijp. Succes! Belliebel hoe is het ?