Ben net terug... Ze konden niks met zekerheid zeggen. Omdat ik geen krampen heb en nu nog amper bloed... Morgenvroeg krijg ik een echo want de gyn kon niet nu nr het zh komen om die uit te voeren. 5 voor 9 moet ik er zijn. Weet eigenlikk niets meer dus... Pff word een slapeloze nacht
Meis wat een onzekerheid Probeer wel wat te slapen want dat is wel belangrijk.. Ik duim voor je voor morgen! Hopen op goed nieuws! X
Liz hoop dat je toch wat slaap kan pakken. Realiseer je dat als get slecht is, je er niets aan kan veranderen. Heeeeel veel succes morgen en duim voor een goede uitslag!
Pamela1203, jeetje wat is die ex een nare vent zeg. Jij bent schappelijk naar hem toe, dan mag je dat toch ook wel terug verwachten, zeker omtrent de Kids! Die vent heeft een goeie schop onder zn hol nodig. En nu ga ik slapen. Vanmiddag terugweg, dikke vette file natuurlijk. Dinand zwaar teleurgesteld, die dacht dat we een baby mee naar huis konden nemen haha. Arm ding vond ut niet leuk hihi. Onderweg maar wat gegeten en bij thuiskomst Kids op bed gebonjourd. Was bij Dinand gaan liggen om uit te leggen dat de baby nog zo klein is en heel goed moet groeien in mijn buik. En pas als ik een heeeel dikke buik heb het baby'tje er pas uit komt. Maar mama, hoe komtie er dan uit? Dat vertel ik je later nog wel een keer jongen. Toen wilde hij lekker kroegen met me, en vielen mijn ogen ook dicht hihi. Dus de echo liet hier even wat langer op zich wachten! Voor nu, slaap lekker allemaal!
Houdt er wel iemand de lijst bij? Lukt mij helaas niet op de mobiel. Heb van de week bericht in kleur gezet met 1ste echo, nu nog een keer hopelijk kan iemand dit voor mij erop zetten?? Eerste echo 22 mei
Belliebel, wat een mooie echo! Mijn ex is idd een nare vent! Liz, sterkte met het bloedverlies. Hopelijk is alles goed straks bij de echo! Hier weer zo vroeg wakker maar wat wil je ook als je om 21.30 uur al in slaap valt!
Nog drie uurtjes en heb een echo... Heb niet echt bloedverlies meer gehad en donkerbruin maar durf echt niets meer hopen... Pff rot zeg
Liz volgens mij is get wel positief dat er geen helder roos meer gekomen is toch. Dat er nog bruin komt is logisch, dat is het oude. Hoop dat je bloed volkomen onschuldig is/was. Heeeeeeeeeel veel succes zometeen!
Liz ik ga heel hard voor je duimen meid mn kaarsje brand al voor je!!! Ik heb vandaag juist een heeeeeeeele mooie dag Mijn schoonzus (zus vn mn man) gaat trouwen en dat zijn echt de liefste mensen die ik ken, ze is van zichzelf al een plaatje om te zien maar ik dr jurk is het helemaal een plaatje, dus in ga er flink van genieten vandaag, hoop wel dat ik door de vermoeidheid het eind van de dag haal, de kapper komt over 15 min al en om 2 uur vanacht is het afgelopen hahaha dus das word een heeeeeeele lange dag maar ook een hele mooie dus hoop dat dat compenseert Fijne dag allemaal
Mvl, heel veel plezier vandaag! Mijn vriend is morgen jarig en ik weet ook niet hoe ik dat ga volhouden met al die visite, moet ook nog 's morgens werken. Gelukkig de zondag vrij!
Sterkte Liz! Je komt uit België toch? Het gaat daar dus heel anders als hier. Ik heb vier dagen bloedverlies gehad maar kan pas volgende week terecht voor een echo. Wat een verschil! Hoop dat je straks een mooie echo hebt hoor!
Eveline, ik mocht bij mijn vorige zwangerschappen met het bloedverlies steeds voor een echo komen rond de termijn dat het hartje gaat kloppen. Ook gewoon in nl, verschilt denk ik ook van vk. Bij de eerste meteen naar gyn gestuurd door de ha en daarop was toen een beginnende zwangerschap te zien, ik was toen veel minder ver als wij dachten door onregelmatige cyclussen.
In Belgie gaat dat idd anders, ik moest de vorige keer via spoed binnengaan als ik gebeld had naar het verloskwartier. Daar had ik wel een niet echt aangename dokter. Bloed getrokken, dan hebben ze gebeld naar de gyn en heb ik daar zelfs een nachtje moeten blijven op het verloskwartier. Omdat ze dachten dat er eigenlijk nog meer bloedverlies ging komen, had eigenlijk echt niet veel bloed verloren als ik dat vergelijk met mijn ms. Had beter niet geklaagt over niet zwanger voelen. Gisteren plots zo misselijk, een klein beetje overgegeven en het was over. Zal miss door de vermoeidheid geweest zijn. Had zo slecht geslapen. Vannacht super geslapen en toch niet uitgerust.
~ liz ik hoop dat je inmiddels een goede echo hebt gehad! ~ Mooie echo belliebel! ~ veel plezier vandaag mvl Ik vandaag 6 weken! Gister aangemeld voor mvm. Ben benieuwd wanneer ze bellen! Wel een soort van spannend dat je dan weer een test moet doen haha. Laatste was met 4.4! Nog 3 weken tot intake met vk en hopelijk 3,5 tot aan de echo...konden we de tijd maar even doorspoelen! Fijne dag allemaal!