@liz, heel veel sterkte. @mvl, heel veel plezier vandaag. Probeer je rustig te houden, ook als je jezelf wel goed voelt. Dan houd je energie over voor later op de dag. @beliebel, mooie echo! Ik wil ook, nog 9 nachtjes slapen... Doen jullie ook dromen? Ik droom weer heel veel sinds ik zwanger ben. Vannacht gedroomd over mijn echo. Daar waren ze met zijn 2e.. Wel tweeeiig. Maar eigenlijk heel raar, heb geen tweelingen in de familie. Aan beide kanten niet. Alleen mijn twee vroege miskramen en mijn leeftijd geven een iets grotere kans...
Srry nog 1 reactie zoda ik men directe notificatie even kan uitzetten... Ik wens jullie allemaal echt het allerbeste toe Xx
Liz: wt ontzettend balen. Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel weer raak mag zijn als jullie er aantoe zijn.
MvanL, veel plezier vandaag bij de bruiloft! Ik heb morgen een vrijgezellenfeest, vraag me nog af hoe ik me alcoholloos door de avond ga loodsen zonder op te vallen hihi. Ik denk dat ik mezelf maar de BOB maak...dan heb ik een geldig excuus he! Hebben er vandaag nog meiden echo's?
Vanmorgen last gehad van wat lichte buikkrampen helemaal onder in de buik, daarna steken die ik voelde tot in de vagina. Herkenbaar bij jullie?
He bah Liz,sterkte ermee meid. @MvL, fijne dag,het weer zit in ieder geval mee! Nog een mooie zwangerschaps-outfit kunnen vinden?
Heb al de hele week krampen en steekjes, van onderrug tot vagina, eventjes een bloeding gehad, verder gelukkig nog niet. Maar net genoeg onrust om van die roze wolk af te kukelen. Voor zover ik begrijp zijn pijntjes op zich heel normaal. Vind t wel eng, maar da's meer omdat ik geen flauw idee heb wat te verwachten.
@ Pamela, herkenbaar van vorige zwangerschap! Ik zit toevallig net het eerste maart2012 topic te lezen