Onzekerheid viert hier ook hoogtij. Had gehoopt dat het bij tweede zwangerschap minder zou zijn. Komt denk door het bloedverlies wat ik gehad heb. Nouja nog even doorbijten tot 22 mei, de echo. En dan nog zal ik vast niet helemaal gerust zijn denk ik. Kwaaltjes: vannacht was ik wel erg misselijk en vandaag met vlagen 1 gevoelige borst. Maar vraag me dan ineens weer af of ik het wel echt voel of dat ik het me verbeeld omdat ik het wil voelen haha
Heldere kippensoep met een wit pistoletje met wat margarine. Meer trek ik echt niet nadat ik vanmorgen mijn cracker er weer uit heb gegooid
Succes met de echo! Hier asperge soep en kipfingers. Hier ook misselijk maar als ik eet dan voelt het wel even lekker. Wel moet ik eten waar ik zin in heb. Gister de nazi ging er ook niet in.
We hebben een hartje krachtig zien kloppen! Zo bijzonder ♡ zal als ik thuis ben een foto plaatsen. X
Pfff nog 12 daagjes tot de echo.... Gelukkig Zondag vriendlief jarig en die zaterdag geeft hij een feest... Waar ik niet heen kan helaas maarrr vanaf die dag. 4dagen tot echo hahahaha ben af tellen...blegh heb borrelbuik en hele tijd trwk... Cake met slagroom en fruitjes er op hmmm