Zo, had alleen de prijzen nog niet bekeken voor het bedrukken van een voor en achterkant van een t-shirt. Wat is dat duur zeg! Misschien ga ik het er zelf wel op maken met van dat strijkspul. Stukken goedkoper! Nog 3 kwartier, dan naar huis, portemonnee halen, boodschapjes doen, kids ophalen, naar huis, op bed gooien, en dan languit op de bank. Men wat ben ik moe!
Leuk mandy! Ik had dat gedichtje in lijstje ook in gedachte voor mijn schoonouders. En belliebel voor mijn vader en zus had ik ook in gedachte een t-shirt te doen voor mijn neefje. Maar misschien dat het toch nog wat anders wordt. Morgen gaan we ff mooi fotootje maken van de digi test op mijn buik met mijn hand en die van mijn vriend. Misschien vind ik het wel leuk om zo'n foto in een lijstje te doen en daaronder op de foto het aantal weken te zetten. Als alles goed gaat gaan wij het op vaderdag vertellen dus heb nog even om na te denken. Voor de meiden die het deze week gaan vertellen, geniet ervan!!!!
Welkom nieuwe meiden en een goede zwangerschap gewenst! Leuke ideeen zie ik voorbij komen, hoe het te vertellen. Wij weten het nog niet, maar wachten in ieder geval tot na de 1e echo (ivm 2 eerdere mk's)... ik heb op welke.nl wel wat leuke ideetjes voorbij zien komen, dus daar moet ik me nog maar ff over orienteren Hier de hele dag zware borsten en moe, steken aan linkerkant bij de heup. Morgen onverwachts een dagje vrij en mijn zoontje is bij opa en oma. Ff een dagje rustig aan doen XxX
Meiden ik had net bij het afvegen een beetje een lichtbruinige kleur. Herkenbaar? Kan dit kwaad... Ik vind het allemaal zo spannend. Kan er echt nog niet van genieten. Vandaag wel getest 2-3 weken zwanger en dikke streep....
Hoi! Mag ik ook hier komen kletsen? Ben er een paar dagen achter dat ik zwanger ben. Had net een mooie knaltest. Maar geloven doe ik het nog niet na bijna 2 jaar. Een een praktische vraag: hoe kiezen jullie een vk uit? Wij hebben er meerdere en geen idee hoe ik moet weten wat de beste voor ons is. En kan het natuurlijk ook niet rond gaan vragen
♥ Januari mama's 2015 ♥ 1. gelre1981, 32 jaar, 2e kindje 2. belliebel, 27 jaar, 3e kindje mamalicious, 31 jaar, 2e kindje wish01, 25 jaar, 1e kindje 3. Mandy3, 24 jaar, 1e kindje miepje1983, 31 jaar, 2e kindje Nouralayn, 24 jaar, 1e kindje Bloempje34, ? jaar, ?e kindj Mart, ?jaar, 1e kindje 4. girlwithredhair, 34 jaar, 3e kindje IngeM, 28 jaar, 2e kindje Beertje4387, 27 jaar, 1e kindje 5. Daan83, 30 jaar, 1e kindje 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. ________________________________________ Afspraken: 06 mei - girlwithredhair -intake MvM 13 mei - Wish01 - echo 15 mei - Mamalicious30 - echo 26 mei - Mandy3 - intake vk 27 mei - belliebel - echo en intake vk 27 mei - Beertje4387 - Echo en intake vk 04 juni - Mandy3 - echo 06 juni - Bloempje34 - echo 13 juni - Bloempje34 - Intake vk
Mart, gefelicitereerd en welkom. Wat betreft vk. Wij hebben er hier maar 1 in het dorp. Heb je al gezocht in google? Hebben ze toevallig geen websites? Ander gewoon vinger in de lucht en kijken hoe de wind staat. Mocht de ene vk je echt niet bevallen, kun je altijd nog overstappen naar de ander.
He dames, Ik zou mij ook graag willen aansluiten, vandaag op mijn NOD, positief getest. Zo spannend allemaal. Het is mijn vijfde zwangerschap en hopelijk wordt het ons derde kindje. Het blijft spannend!!! Ik ben 33 jaar. Ik ga alle berichtjes nog snel terug lezen. Groetjes maminot
Yeahh Mart nogmaals gefeliciteerd! Hier hebben we keus uit 2 maar heb met 1 gewerkt en die vind ik erg aardig!
Trouwens girlwithredhair, grappig ik word woensdag ook 34 jaar en heb een kindje uit 2007 en 2009......Vind je het ook gewoon net zo spannend als de eerste keer? En ook benieuwd hoe het straks met het leeftijdsverschil gaat?
Dankje!! Het is nog heel onwerkelijk hiervoor helaas een mk maakt me ontzettend onzeker en hoop dat deze 2 weken voorbij vliegen en we een kloppend hartje mogen zien 13 mei!
mart en maminoti: van harte gefeliciteerd en welkom! beertje: dat bruinverlies kan heel goed nog van de innestelling zijn. Bij mij begon het de vorige x ook zo maar liep het helaas niet goed af... maar ieder lichaam is anders, dus tis echt afwachten!!! Succes!
Thnx meiden! Hebben jullie al kwaaltjes? Ik heb alleen steeds honger en zere borsten. Ga zo maar weer eten
Dankjewel voor je reactie en wat fijn dat je nu weer zwanger bent. Ik moet zeggen dat ik twijfel of dat het bruin is. Heb t aan m'n vriend laten zien. Net nog even geplast en niks aan het handje. Ging dat bij jou aan een stuk door of was het soms ook gewoon weer helder/wit?
Oops beertje, helemaal over je bericht heen gelezen. Bruinig kan geen kwaad. Zolang je geen hele erge buikkrampen krijgt en helderrood bloed verliest, hoef je je nog geen zorgen te maken. Kan heel goed oud bloed zijn.