Oh bah itakepicture, heel veel sterkte. Gaaaap, ik ben moe. Heerlijk in de zo'n gezeten behalve met mn hoofd hihi. Mn armen hebben een behoorlijk kleurtje gekregen. Benen ook wel iets, maar mn buik wil nog niet echt. Heb een lichte huiden rood haar, dus gaat niet zo snel. Maar toch, die armen gaan elk jaar steeds sneller.
itakepicture veel sterkte! Rustige dag en toch terug versleten. @zonnen: Nee ik zin niet, deed da sowieso al niet. Wel in de zon lopen met short en topje en altijd een laagje zonnecreme. Echt zonnen is niet aan mij besteed.
Wat k*t Itakepictures, heel veel sterkte! @ Zonnen: Ik ben ook vrijdag en vandaag een beetje verbrand van de zon, ik mijd de zo'n niet echt maar zonnen is ook niet aan mij besteed. @Namen: Wij zijn al uit de namen, zowel de jongens als meisjesnaam!
Poeh... begin m nu toch wel te knijpen! Morgen ochtend 8.50 vroege echo... hoop zo dat we een hartje mogen zien kloppen! Spannend zeg... zo maar lekker het bed in en hopelijk lukt slapen wat hihi
@ Zon, ik lig geen uren in de zon (die tijd gunt dochterlief me niet haha) maar ben wel de hele dag buiten geweest vandaag. Lekker op de loungeset, in de zandbak, door het bos geslenterd etc. @ Namen, hebben we nog niet over nagedacht hoor, gelukkig zitten we best op één lijn is bij onze dochter gebleken. @ Miskramen, al 7 miskramen op zo'n 45 zwangerschappen. Best veel vind ik. En dan zijn we nog maar zo'n 5 tot 7 weken zwanger. Hopen dat de komende weken beter voor ons verlopen dames! Teveel vlindertjes op deze manier. @ Ego, gisterenavond weer bloedverlies gehad. Lichtroze tot rood. Het rode was al snel weg en nu is het een beetje bruinig. Ik heb de VK niet gebeld, heb donderdag een echo en ze gaat toch zeggen dat ik af moet wachten. Ik moet helaas wel alleen naar de echo
Heel veel sterkte itakepicture. 7 op 45 is veel inderdaad. Mamavandaisy veel succes en plezier morgen! Wij lopen echt precies gelijk! Haha. Ik moet wachten tot 4 juni helaas. Maar ik ben zeer benieuwd wat er op jouw echo te zien is morgen!
Goedemorgen, hier een slechte nacht gehad, veel wakker en nu ook al weer een tijdje wakker! Mamavandaisy, veel plezier bij de echo en hopelijk al een mooi kloppend hartje! Straks met zoonlief naar de huisarts ivm wratjes onder zijn voet!
Mamavandaisy veel plezier en succes met de echo!!! Hier ook een slechte nacht Optijd naar bed gegeaan gister ook niks bijzonders gedaan maar ben nog steeds helemaal kapot nu dus dat word een zware dag vandaag pffff en wat gaat de tijd langzaam als ik zo moe ben hahaah nog 22 dagen tot mn echo
@Itakepictures: Heel veel sterkte!! @Mamavandaisy: Veel succes bij de echo vandaag! @Namen: Mijn vriend en ik verschillen ook vreselijk met namen.Wat ik mooi vindt, vindt hij niet mooi en andersom. @Hier: Gister een drukke dag gehad.De oude hooizolder waar een bult hooi lag leeg geschept,verder schoongemaakt. En s'avonds nog even gebbqt. Nu weer vroeg wakker,kon niet meer slapen. Vriendlief is alweer aan het werk, en ik ga straks even boodschappen doen.
Hier ook een slechte nacht gehad. Heel onrustig geslapen, vroeg wakker, bah! Morgen om 10.20 afspraak bij de gyn met echo. Ben zo benieuwd! Hoop dat alles goed zit... Knuffel voor alle vlindermama's van deze maand!
Ik heb avonddienst vandaag en morgen, benieuwd hoe ik die door ga komen! Lig afgelopen dagen echt rond 20.30/21.00 uur in bed! De avonden duren bij ons tot 22.30 uur!
Ik heb morgen m'n eerste echo, kan niet wachten!! Vandaag ben ik 6 jaar getrouwd, maar vieren dat niet echt. Zoonlief was weer onrustig vannacht en was een tijdje wakker en aan het huilen. Vandaag maar met hem meedoen met het middagslaapje!
@namen: Meisjesnaam hebben we maar 1 naam die we graag horen, dus als het een meisje word is het makkelijk. Jongensnamen hadden we de vorige keer al een hele lijst, die ik toen weggegooid heb. Nu wachten we nog even om namen te zoeken. @nachtrust: hier goed geslapen enkel vroeg wakker, heb nog even blijven liggen in bed. Er moet nog zoveel gebeuren en heb enkel een voormiddag om het te doen. Zou bete verder doen ipv hier te zitten.
Ik had mijn afspraak op 3juni staan. Maar ivm dat rechtzaak gedoe heb ik hoogstwaarschijnlijk een zwangerschaps verklaring nodig, vandaar mocht ik vandaag al vind het heel erg spannend! Vooral omdat t zo vroeg is en de kans er ook altijd is dat je korter zwanger bent dan je denkt. En we missch dus nog geen hartje zullen zien.
Wat erg om te lezen dat er al zoveel vlindertjes zijn zeg! Sterkte allemaal. Met mij gaat het nog prima, niet echt super moe (lig wel rond 22:00 in bed, maar dat lag ik sowieso al). Vannacht wel heel slecht geslapen, het was zo warm! Ik vind mijn werk wel steeds vermoeiender worden, werk 40 uur op kantoor. Wat betreft de misselijkheid: steeds een beetje een weeig gevoel in de buik, maar gelukkig nog niet overgegeven. Hebben jullie ook de neiging om al positiekleding te kopen? Veel te vroeg (heb het nog niet nodig), maar ik vind het zo leuk .
Ik heb gisteren 2 broeken besteld maar pas mijn eigen broeken dan ook niet meer. Uitgezonderd 1 spijkerbroek maar dat is nu te warm! In mijn privé draag ik veel rokken met elastische band dus dat gaat nog!
Ik denk dat ik die maar ga kopen vanaf 12 weken, als ik het niet vroeger nodig heb. Het zijn dan net solden. Kan ik onmiddelijk een paar mooiere broeken kopen. T-shirts ga ik zelf proberen te maken, heb hier wel enkele meters stof liggen die ik daarvoor kan gebruiken. En voor deze zomer hoop ik dat ik toch nog even in mijn shorts pas, deze zijn momenteel wat langs de grote kant, er kan dus wel nog een klein beetje buik bij.