Hmmm elita raar maar hoop dat het goed zit ik ben vorige keer 2weekjes terug gezet en met de 15weken echo weer 2 weken voor uit
@ lijst, is het een idee om als er een kloppend hartje op de echo gezien is dat voor de naam in de lijst te zetten? In de juni lijst (waar ik bij mijn mk in zat) deden ze dat ook en ik vond dat erg leuk staan T is maar een ideetje hoor @ namen, wij hebben een meisjesnaam maar nog geen jongetjes naam dat vinden we zo lastig! @ kwaaltjes, zijn er hier nog meer meiden die last van gevoelige en snel stijf wordende tepels hebben? ik hoef het maar even fris te hebben en dan ziet gelijk iedereen dat
@Elita: He wat jammer niet leuk! Maar er kan nog van alles gebeuren. Stay positive! Hopelijk volgende week een mooi kloppend hartje. @Cosy: Dat vind ik wel een goed idee ja @itakepictures: Heel veel sterkte met het verlies lieverd... en hopelijk gauw nieuw geluk voor jullie. @Kwaaltjes: Hier sinds deze week goed misselijk. Ik krijg amper wat naar binnen, met name het ontbijt. Loop echt de hele dag met een hoog gevoel in mn maag, niet fijn! Maarja, alles voor het goede doel he. Verder is hier het bruinverlies gelukkig gestopt, sinds 2 dagen. Nu maar hopen dat het weg blijft. Donderdag intake bij de vk en volgende week maandag mn 2e echo... toch weer spannend!! Verder heb ik mooie MvM testen en echo's voorbij zien komen MamaVanDaisy gefeliciteerd!
Wish mooie echo! Lekker van genieten! @cosy, ja hier ook en ontzettend pijnlijk ook! Had ik bij mijn vorigen nie zo gauw als deze x, pas met de echte kou in de winter...
Bij wat voor termijn was je vorige keer 2 weken terug gezet? En was er toen ook discrepantie tussen grootje vruxhtje en vruchtzak? Probeer iets te zoeken om het toch nog positief proberen in te zien ... Zucht
@cosy: het zijn net twee brandblaren, zo pijnlijk draag meestal tshirt-bh's, dus heel goed zie je het niet, maar zodra ik die uit doe au au au!!!
Rinkeltje & mamavandaisy ben stiekem heel blij dat ik niet de enige ben met een stel radio knoppen in haar trui hihi. Maar het kan idd behoorlijk pijnlijk zijn, vorige week zelfs een kruik gemaakt om ze op te warmen! Was heerlijk
Dat zijn geen leuke berichten Elita! Hopelijk krijg je volgende week beter nieuws! En mooie echo Wish!
Wat fijn wish! Bijzonder dat er ineens toch een tweede vruchtzak was ontwikkeld. op de vorige echo niet gezien?
Elita dat is egt een mega tegenvaller zeg als je je er zo op verheugd Hoop dat je volgende week wel een mooie echo zult hebben!!