Net is MvM hier geweest en ik ben goedgekeurd! Kan gelijk beginnen! @ mamavandaisy, ik vond mijn buik al flink, maar jij kunt er wat van. Mooi hoor! Tweeling?
Here the same!! Vanmiddag op t werk zelfs overgegeven! Avondeten gaat nu goed.. heb alleen zo'n last van m'n darmen.. ze borrelen de hele dag!
Begin van de dag gelukkig nog nie zo erg hoor, zal vd week eens ochtend fotootje maken. Bij mijn vorige vroeg iedereen zich al af of t er nie twee waren. Had ik ook al gauw een buik. Denk dat t ook komt omdat mn vel nog snel rekt bij mn buikje, tussen de eerste en tweede zit 6jaar en kon merken dat bij de vorige t snel ging maar mn buikvel mega strak stond vanaf t begin, nu valt t nog mee die spanning erop. Hoop eigenlijk dat t echt de darmen zijn en t een beetje bijtrekt... ene kant natuurlijk wel leuk een buik maar weet nog bij de vorige dat t daardoor tien x langer leek te duren....
@IngeM: Wat een mooie echo! Gefeliciteerd! @MamaVanDaisy: Waaauw im jealous! Wat een mooie buik heb je al.. lijkt al zeker 20 weken. @Hier: Vanmiddag een half uur moeten staan wachten bij de apotheek, er ging van alles mis met de recepten.. en ik werd me daar toch een partijtje misselijk! Heb echt letterlijk staan kokhalzen daar. Blij dat ik net alles kon binnenhouden.
We weten dat het er bij hoort, maar kan toch behoorlijk vervelend zijn! Hele dag misselijk, niet kunnen slapen en slecht eten... Hier wordt je humeur ook niet beter van en dan gieren de hormonen ook nog door je lichaam
Jeetje, ik dacht dat ik een buikje had! Bij mij is het 's avonds ook al behoorlijk zichtbaar. Bij een derde is alles toch een beetje uitgelubberd en denken die buikspieren "joehoe, zwanger, herkenning, lekker ontspannen!" Vanmiddag voor het eerst misselijk na de lunch en in de trein van het werk terug naar huis. Blegh! Gelukkig niet over hoeven geven, maar ik stop voor de zekerheid toch maar een zakje, water en kauwgom in mijn tas!
Hier ook steeds kots misselijk vooral vandaag extreem. Gelukkig tot nu toe nog niet over hoeven geven. Kokhalzen dat wel. Eten is nu helemaal een ramp met dit warme weer, heb alleen maar dorst,dorst,dorst!
Bij mij is de misselijkheid nog met vlagen, vooral als ik honger heb heel erg. verder die vermoeidheid is killing, vooral nu ik in de nachtdiensten zit, echt niet te doen. Ga van de week maar eens aankaarten bij mijn leidinggevende of ik niet al uit de nachten mag, want trek dit echt niet!!!
Joehoe een goede echo gehad. Hartje knipperde heel mooi en armpjes en beentjes hadden zich al iets gevormd. Hihi heel mooi om te zien. . Het bewoog ook al iets. Ik ben iets vooruit gezet naar 8.0 weken. Maar weten jullie hoe dat zit? Want volgens de ovulatietest zou ik nu 7+3 moeten zijn. Dat kan toch niet afwijken? Ik kom nu uit op 30 dec maar mag hhier wel blijven mee kletsen toch hihi..
Chanti pas bij 10 weken wordt de datum vastgesteld definitief. Blijft vreemde methode mijn inziens want bij mij wordt de datum niet aangepast ivm ivf en er dan 100% zekerheid is omtrent termijn. Terwijl mijn dochter 2 weken voorliep vanaf 10 weken in de grootte.
Mooie echo! Misschien vroege innesteling gehad? Ik kwam erachter door tempen dat mijn ei al sprong op de dag van knaller en dus niet 24-48 uur erna. Dat scheelt ook alweer 2 dagen! En idd vanaf 10 weken kunnen ze echt het termijn goed bepalen. Maar fijn dat alles goed was!
Ivm bloedverlies elke keer, vandaag toch weer een testje gedaan. De laatste want donderdag heb ik een echo. Hier dus mijn rijtje testen (en ik had er nog 2 van action gedaan maar die heb ik er niet tussen gelegd, appels met peren vergelijken)
Mooie echo. Termijn is nu lastig. Ene meting kwam 7.2 uit andere 7.1 het is zo mini dat het nog niet te berekenen is.
Pfff ik vind die 3 weken wachten tot me 10 weken echo echt te lang! Mag van vriend lief niet ergens eerder een echo weer laten maken hij zegt niks voor niks laat ze er die tijd tussen want dan heb je al het goed is een mooie echo bij de 10 weken.... Hoe kom ik die 3 weken door? Maak me zorgen