Kd2011, oja dat kan natuurlijk! Nouja ik hou dan nu maar gewoon 8 weken aan, doen hun ook en dan zie ik het met de echo met 11 weken wel wat het definitief is. Eveline1986, mooie knaller! Zouden die lichte testen niet komen doordat je gewoon laat hcg aanmaakt? Thammy, je zult zien dat die 3 weken voorbij vliegen maar als je zo echt niet kan genieten zou ik wel om een vroegere echo vragen!
Vind het allemaal erg spannend, en al helemaal omdat het nooit op de natuurlijke manier zou lukken....dus je gaat je dank zorgen lopen maken, maar VK zei de 14e bij kloppend hartje dat er nog 5% kans is op een miskraam
De vk zei vanavond bij mij ook dat de kans heel klein is dat het dan nog een mk wordt! Had er ook naar gevraagd hihi Maar dan moet je gewoon proberen er vertrouwen in te hebben meis!
Hallo meiden, Ik wil graag met jullie meekletsen. Ik heb vandaag mijn echo gehad met mooi kloppend hartje dus nu durf ik op de lijst...helaas al 3 mk's gehad dus vond de echo enorm spannend. Alles zag er mooi uit ze kwam op 7.0 maar alles is nog zo klein bijna niet te meten maar scheelt maar 1 dagje.was allang blij dat we uiteindelijk wat zagen want ze moest even zoeken. Ik ben uitgerekend 6 januari 1e kindje 31 jaar
Hier ook nog lang tot de echo 20 dagen vanaf vandaag pfff Ben dan naar eige berekeningen 9 weken zwanger Normaal doen ze hier met 8 maar die week zaten ze al stamp vol het is een vruchtbare tijd hier in het dorp zei ze hahah dus stiekem wel benieuwt wie iker tegen gaan komen want ik heb het al wel verteld aan de wijde wereld maar god weet kom ik daar iemand tegen die dat nog niet heeft gedaan blijft toch spannend woon echt in zoon ons kent ons dorp
Ja probeer het ook hoor, maar toch ga je je onbewust druk maken en dat merk ik aan het 3/4uurtjes slapen op een nacht.....
Gefeliciteerd Iris! Ik heb het zelfde gevoel Thammy. Moet nog twee weken wachten. De tijd gaat zo langzaam.
Gefeliciteerd Iris!! Hier begin ik toch ook echt wel nieuwsgierig te worden. Heb de vk gevraagd of ik wellicht deze week nog kan voor echo want het ziekenhuis kan pas volgende week dag voor onze vakantie, als het dan niet goed is kan ik daar na onze vakantie wat mee... Nou ja we wachten het af!
Goedemorgen, vannacht weer een mindere nacht gehad! Hoop toch wel dat ik snel weer gewoon mijn nachtjes kan gaan door slapen! Slecht slapen icm werken en al 3 kids is pittig! Ik heb geen vk hier in de gemeente maar in de gemeente waar ik werk, grenst aan de onze. Zij hebben in het gebouw waar wij ons kantoor hebben ook een praktijk. De eerste afspraken zijn daarom wel ergens anders, stel je voor ik kom collega's tegen. Die kans is klein omdat wij niet veel gebruik maken van ons kantoor.
Goedemorgen, Hier nog goede nachten hoor. Nergens last van gelukkig. De tijd vind ik wel ook langzaam gaan maar ik heb gelukkig morgen een vroege echo! Straks een sollicitatie dus een spannende week zo Fijne dag allemaal
Ik vind de tijd op zich nog wel snel gaan! Morgen al weer 6 weken, jeej! Tot nog toe geen bloedverlies wat ik bij alle 3 de andere zwangerschappen wel gehad heb, dat maakt mij nu wel een beetje onzeker. Nog 13 dgn en dan weten wij of het echt goed zit!
Wat super leuk de hartjes in de lijst!!❤️ Wat een buik al @mamavandaisy wel een geruststellend gevoel lijkt me. Hihi misschien zijn het er 2? @nieuwe zwangeren gefeliciteerd!! @eveline succes met je sollicitatie! Spannenddd
Ik ben ook aan het aftellen, maar ik vind het juist erg lang duren allemaal. Volgende week vrijdag pas de intake bij de VK en over 3,5 week (waarschijnlijk, nog geen datum vaststaan) de eerste echo. Je zou er bijna van naar een pretecho bureau gaan om alvast even te kijken of er een hartje klopt. Vandaag trouwens 7 weken!!
Hi hi, grappig ml wil graag dat de flessen van mvm in de woonkamer staan, omdat hij trots is dat we meedoen Gefeliciteerd Iris! Nog een nachtje slapen en dan echo... ben zo zenuwachtig! Ik hoop zo dat het vruchtje in de baarmoeder zit... en natuurlijk dat we een kloppend hartje gaan zien. Nu ik de uren kan gaan aftellen, word ik steeds zenuwachtiger
Moeheid is hier ook extreem, man man Kan wel de hele dag slapen. Net was ik buiten en was weer zo beroerd dat ik aan het kokhalzen was, Vriendlief was toevallig even kort thuis om spullen op te halen voor zijn werk en rende ongeveer naar me toe met een bezorgde blik van wat er was Heb trouwens ook erg last van nachtmerries de laatste tijd weet niet of meerdere van jullie dat ook hebben?