1-15 januari 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Kd2011, oja dat kan natuurlijk!
    Nouja ik hou dan nu maar gewoon 8 weken aan, doen hun ook en dan zie ik het met de echo met 11 weken wel wat het definitief is.

Eveline1986, mooie knaller! Zouden die lichte testen niet komen doordat je gewoon laat hcg aanmaakt?

Thammy, je zult zien dat die 3 weken voorbij vliegen maar als je zo echt niet kan genieten zou ik wel om een vroegere echo vragen!

2. Thammy

Thammy Actief lid

30 apr 2014
    126
    0
    0
    Van alles
    Papendrecht

Vind het allemaal erg spannend, en al helemaal omdat het nooit op de natuurlijke manier zou lukken....dus je gaat je dank zorgen lopen maken, maar VK zei de 14e bij kloppend hartje dat er nog 5% kans is op een miskraam

3. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    De vk zei vanavond bij mij ook dat de kans heel klein is dat het dan nog een mk wordt! Had er ook naar gevraagd hihi
    Maar dan moet je gewoon proberen er vertrouwen in te hebben meis!

4. Iris balk

Iris balk Actief lid

12 apr 2014
    159
    1
    0
    Hallo meiden,

Ik wil graag met jullie meekletsen.
    Ik heb vandaag mijn echo gehad met mooi kloppend hartje dus nu durf ik op de lijst...helaas al 3 mk's gehad dus vond de echo enorm spannend.
    Alles zag er mooi uit ze kwam op 7.0 maar alles is nog zo klein bijna niet te meten maar scheelt maar 1 dagje.was allang blij dat we uiteindelijk wat zagen want ze moest even zoeken.
    Ik ben uitgerekend 6 januari 1e kindje 31 jaar

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Welkom Iris, fijn dat je een goede echo hebt gehad!

6. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Hier ook nog lang tot de echo
    20 dagen vanaf vandaag pfff

Ben dan naar eige berekeningen 9 weken zwanger
    Normaal doen ze hier met 8 maar die week zaten ze al stamp vol het is een vruchtbare tijd hier in het dorp zei ze hahah dus stiekem wel benieuwt wie iker tegen gaan komen want ik heb het al wel verteld aan de wijde wereld maar god weet kom ik daar iemand tegen die dat nog niet heeft gedaan :p blijft toch spannend woon echt in zoon ons kent ons dorp

7. Thammy

Thammy Actief lid

30 apr 2014
    126
    0
    0
    Van alles
    Papendrecht
    Gefeliciteerd Iris!

8. Thammy

Thammy Actief lid

30 apr 2014
    126
    0
    0
    Van alles
    Papendrecht

Ja probeer het ook hoor, maar toch ga je je onbewust druk maken en dat merk ik aan het 3/4uurtjes slapen op een nacht.....

9. Missmystique

Missmystique Niet meer actief

Gefeliciteerd Iris!

Ik heb het zelfde gevoel Thammy. Moet nog twee weken wachten.
    De tijd gaat zo langzaam.

10. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Gefeliciteerd Iris!! Hier begin ik toch ook echt wel nieuwsgierig te worden. Heb de vk gevraagd of ik wellicht deze week nog kan voor echo want het ziekenhuis kan pas volgende week dag voor onze vakantie, als het dan niet goed is kan ik daar na onze vakantie wat mee... Nou ja we wachten het af!

11. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Goedemorgen, vannacht weer een mindere nacht gehad! Hoop toch wel dat ik snel weer gewoon mijn nachtjes kan gaan door slapen! Slecht slapen icm werken en al 3 kids is pittig!
    Ik heb geen vk hier in de gemeente maar in de gemeente waar ik werk, grenst aan de onze. Zij hebben in het gebouw waar wij ons kantoor hebben ook een praktijk. De eerste afspraken zijn daarom wel ergens anders, stel je voor ik kom collega's tegen. Die kans is klein omdat wij niet veel gebruik maken van ons kantoor.

12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Goedemorgen,
    Hier nog goede nachten hoor. Nergens last van gelukkig.
    De tijd vind ik wel ook langzaam gaan maar ik heb gelukkig morgen een vroege echo!
    Straks een sollicitatie dus een spannende week zo
    Fijne dag allemaal

13. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik vind de tijd op zich nog wel snel gaan! Morgen al weer 6 weken, jeej! Tot nog toe geen bloedverlies wat ik bij alle 3 de andere zwangerschappen wel gehad heb, dat maakt mij nu wel een beetje onzeker. Nog 13 dgn en dan weten wij of het echt goed zit!

14. Zyra

Zyra Lid

30 apr 2014
    47
    0
    0
    Nijverdal
    @Thammy je hebt het hartje al gehoord dus niet druk maken meis!!

15. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    Wat super leuk de hartjes in de lijst!!❤️

Wat een buik al @mamavandaisy wel een geruststellend gevoel lijkt me. Hihi misschien zijn het er 2?

@nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!

@eveline succes met je sollicitatie! Spannenddd

16. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Tijd gaat redelijk snel enn ik ben echt af tellen tot de echo hehe vind spannend

17. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.776
    1.365
    113
    Ik ben ook aan het aftellen, maar ik vind het juist erg lang duren allemaal. Volgende week vrijdag pas de intake bij de VK en over 3,5 week (waarschijnlijk, nog geen datum vaststaan) de eerste echo. Je zou er bijna van naar een pretecho bureau gaan om alvast even te kijken of er een hartje klopt. Vandaag trouwens 7 weken!! :)

18. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    Hi hi, grappig ml wil graag dat de flessen van mvm in de woonkamer staan, omdat hij trots is dat we meedoen :D

Gefeliciteerd Iris!

Nog een nachtje slapen en dan echo... ben zo zenuwachtig! Ik hoop zo dat het vruchtje in de baarmoeder zit... en natuurlijk dat we een kloppend hartje gaan zien. Nu ik de uren kan gaan aftellen, word ik steeds zenuwachtiger ;)

19. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Pfff zzzzoooo moe en moet opnieuw beginnen met werken nog tot 18u30. :(
    Vanavond denk ik om 21u in bed.

20. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    #1780 Riette89, 21 mei 2014
    Laatst bewerkt: 21 mei 2014
    Moeheid is hier ook extreem, man man :( Kan wel de hele dag slapen.
    Net was ik buiten en was weer zo beroerd dat ik aan het kokhalzen was,
    Vriendlief was toevallig even kort thuis om spullen op te halen voor zijn werk en rende ongeveer naar me toe met een bezorgde blik van wat er was ;) :)

Heb trouwens ook erg last van nachtmerries de laatste tijd weet niet of meerdere van jullie dat ook hebben? :)

Deel Deze Pagina