Mijn leeftijd is 33 jaar, 30 april word ik 34 Bedankt voor alle felicitaties! Wish01 ik kan mij de onzekerheid helemaal voorstellen, ik heb voor mijn zoontje ook een miskraam gehad, maakt je echt super onzeker, duimen voor 13 mei
♥ Januari mama's 2015 ♥ 1. gelre1981, 32 jaar, 2e kindje 2. belliebel, 27 jaar, 3e kindje mamalicious, 31 jaar, 2e kindje wish01, 25 jaar, 1e kindje 3. Mandy3, 24 jaar, 1e kindje miepje1983, 31 jaar, 2e kindje Nouralayn, 24 jaar, 1e kindje Bloempje34, ? jaar, ?e kindj Mart, ?jaar, 1e kindje 4. girlwithredhair, 34 jaar, 3e kindje IngeM, 28 jaar, 2e kindje Beertje4387, 27 jaar, 1e kindje 5. Daan83, 30 jaar, 1e kindje Maminoti, 33 jaar, 3e kindje 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. ________________________________________ Afspraken: 06 mei - girlwithredhair -intake MvM 13 mei - Wish01 - echo 15 mei - Mamalicious30 - echo 26 mei - Mandy3 - intake vk 27 mei - belliebel - echo en intake vk 27 mei - Beertje4387 - Echo en intake vk 04 juni - Mandy3 - echo 06 juni - Bloempje34 - echo 13 juni - Bloempje34 - Intake vk
Ja, dank je. Ben ook erg blij dat het weer zo snel is gelukt. mk begon op 18 maart en 5 weken later gewoon weer zwanger Erg spannend allemaal. Ik had al een paar dagen wat kleine dunne sliertjes bloed, af en toe bij het afvegen, dat trok weer weg... toen vanaf donderdags af en toe roestige kleur slijm/bruin en op maandagochtend ook wat rood. savonds bij de echo bleek het mis te zijn... dus hou het in de gaten, maar het kan echt goed nog oud bloed zijn. Mijn duimen draaien voor je!!!
Wel jammer, maar je testjes lopen toch nog steeds op? Dat moet je in gedachten houden. Maar ik herken het wel van een vorige zwangerschap.
Ja m'n kV loopt wel gewoon op.. Alleen nog geen knal hoor Moet ook eigenlijk gewoon stoppen met testen maakt me alleen maar onzeker.
Je bent zwanger meid stop die testen weg. Ik doe het ook niet meer onzekerheid of de streepjes wel goed zijn.
Ik denk dat ik me ook hier melden kan Riette 24 jaar en zwanger van mijn eerste kindje Zondag 27-4 positief getest. En als de uitrekeningen kloppen moet ik 1 Januari bevallen
Ik denk dat je mij bedoelt! Ik heb het vanochtend weer een heel klein beetje gehad. Ik wacht maar rustig af. Als het niet doorzet kan ik in ieder geval volgende week maandag nog een clearblue doen (gisteren zei deze 2-3 weken volgende week hopelijk 3+). Ik kan nu niks anders doen dan afwachten. En daar ben ik niet goed in...! Helemaal niet omdat een vriendinnetje van mij (1 week verder) nergens last van heeft en bij twee andere zwangerschappen dit ook niet had. Je mag niet vergelijken maar dat doe ik toch. Pffff...
Welkom nieuwe meiden! En gefeliciteerd uiteraard!! Belliebel: als je het niet vervelend vind... Aangezien jij dit topic begonnen bent. Ik heb een besloten clubje opgericht zodat we kunnen kletsen zonder meelezers. Persoonlijk vind ik dat prettiger omdat ik niet graag herkend wordt. Jullie zijn ook welkom om te mee te kletsen. Laat maar weten of je mee wilt kletsen, want het is alleen op uitnodiging.
Bah hier steeds erger misselijk, hoef gelukkig nog niet over te geven. Ben benieuwd hoe erg dit gaat worden @wish Ik heb in febr ook ma gehad is nu wel extra spannend ja. Ik probeer wel gewoon te genieten nou. Gisteren laatste test gedaan met cb, nu test ik niet meer. pas als MvM komt
Natuurlijk ga ik proberen optimaal te genieten. Maar dat neemt de onzekerheid niet weg he. Hopelijk mogen we allemaal een gezond kleintje krijgen eind 2014 begin 2015!!!
Ja, Dankjewel! en heb ook gelijk getest omdat ik steeds al van die 'aparte' kwaaltjes had maar ik had werkelijk gedacht hij pakt negatief uit omdat we ook al een paar manden aan klussen zijn Maar toen verschenen er twee streepjes en sprong een gat in de lucht Ik ben nog niet echt misselijk maar heb wel sinds vandaag vreetbuien
Welkom riette en van harte gefeliciteerd! Beertje: hopelijk is er niks aan het handje! Knuf! Hier vandaag een dagje vrij en heb heerlijk kunnen slapen tot half 12 oohooo... zoontje was bij opa en oma (heeft nu vakantie van school). Maar de rest van de dag blijf ik moe en kan ik zo weer slapen als ik eraan toe geef hihihi..