1-15 januari 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Hier mag je ook je kind niet meenemen (bij inwendige echo's niet i.i.g.) eerste x ook niet vanwege als het niet goed is.

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    O dat het niet mag daar had ik niet eens over nagedacht, misschien morgenochtend vroeg eerst maar eens bellen daarover...

3. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier wordt ook geadviseerd geen kinderen mee te nemen!

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik kan op de website niets erover vinden...

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Nou toch maar een vriendin gevraagd om op te passen. Had eigenlijk net besloten om die kleine mee te nemen maar door jullie antwoorden weer aan de twijfel. Even gegoogled en lees inderdaad vaak dat je kindjes niet mee mag nemen.
    Heb tegen vriendin gezegd dat ik enorme kiespijn heb en morgen naar de tandarts moet en ik dochter geen trauma wil bezorgen haha

6. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Hihi, leugentje om bestwil toch!:D
    Hoop dat je morgen een super mooie echo ziet. Ik mag om 13.10 uur:D

7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Dan ga ik na mijn echo voor jou duimen Sieza!

8. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Nou na vele misselijke dagen kon ik het overgeven toch niet meer tegen houden.
    Hopelijk vanacht niet tot midden in de nacht misselijk morgen om 6 uur gaat de wekker.

Succes met de echo morgen dames!

9. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    @ misselijk, ben ik nog maar 1x geweest gelukkig. Maar ik heb echt geen eetlust overdag en brood gaat er echt met lange tanden maar het avondeten daarentegen vind ik heerlijk ;). Gekke hormonen!

@ ff zeuren: Er zit een mug in de slaapkamer :x en ik wilde net gaan slapen! Grrrr

10. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Succes morgen eveline1986, sieza03 en derest die morgen een echo hebben!

Ik wist ook niet dat je de 1e keer geen kinderen mee mag nemen. Ons meisje van 18 maanden hebben we gewoon meegenomen en zeiden ze niks over..
    Maar die is toch nog te jong om het te begrijpen.

Was trouwens wel grappig,, gisteren was de vk verlaat en moesten we met wat mensen wachten. Mijn dochter begint net wat te kletsen en trok nogal de aandacht. Toen prikte ze ineens een vinger tegen mn broek (bij mn kruis). Ik vroeg wat doe je? Zegt ze: 'mama luier!'
    'uhh mama heeft geen luier!' Mensen lachen hihi

11. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Iedereen die vandaag een echo heeft veel succes en plezier!!

Hier nog 19 dagen wachten tot intake en eerste echo :$ lijkt wel een eeuwigheid pffff

12. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    gisteren om 21u gaan slapen. Zalig goed geslapen. Eens zien hoelang ik het nu vol hou na bijna 9u te hebben geslapen.

@echo's vandaag: Veel succes! Hopelijk allemaal een goeie echo met een hartje.

13. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.776
    1.365
    113
    Nooit geweten dat je (waarschijnlijk) geen kinderen mee mag nemen naar je echo. Dan is de 'tandarts' een betere oplossing ja.

Wel leuk die echo's. Ik ben erg benieuwd!

14. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Jemig ik ben wel zenuwachtig zeg. 😁

15. Thammy

Thammy Actief lid

30 apr 2014
    126
    0
    0
    Van alles
    Papendrecht
    Spannnennndd!

Pfff wie heeft er hier ook slapeloze nachten?
    Eerste 3 weken alleen maar nachtmerries en nu mag ik blij zijn als ik 4 uurtjes slaap ik ga om 23u naar bed om 2u slaap ik dan nog eens 80x wakker en dan om 6u klaar wakker.

Vannacht werd ik wakker van steken in mijn buik.

Ik vraag me af waar mijn extreme misselijkheid blijft ik heb wel een soort van niet lekker gevoel maar verder mag ik niet klagen.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier heb ik Dinand en Fabiënne wel gewoon meegenomen naar de echo. Puur omdat ik ook al wist dat het via de buikwant gedaan werd. Tja, als het fout had gezeten, dan had ik tranen gelaten, maar opzich vind ik het niet erg dat ze zien dat mama even verdriet had. Ik vond het juist wel een troostende gedachte dat als het niet goed zat, ik me kids even had kunnen knuffelen.

Meiden met een echo vandaag, succes en veel plezier.

Misselijkheid: Ik heb er in de ochtend eigenlijk niet heel veel last van. Ik vind de geur van koffie alleen echt vre-se-lijk. Normaal ben ik echt een koffieleut, maar nu dus niet meer. Pas na de middag begint het bij mij op te spelen. Weet ik niet wat ik moet eten of drinken. Alles smaakt anders momenteel. En dan dat avondeten, jakkes. Ik merk wel dat ik dezelfde dingen vies vind als bij de zwangerschap van Dinand. ML had een zakje borrelnootjes gepakt. Ik ben een end bij hem uit de buurt gaan zitten. Men, wat stinken die dingen zeg.

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Eveline, hoelaat mag je?

Thammy, Jep hier ook! En dat terwijl ik zo vreselijk moe ben. Normaal geen probleem met in slaap vallen, en nu lig ik maar te draaien tot ik de juiste houding heb gevonden. Ik verheug me ook op wat langere nachten. Nu kan ik ook niet slapen als het mannetje niet naast me ligt...dus om 9 uur naar bed gaan, heeft ook geen zin haha.

18. Thammy

Thammy Actief lid

30 apr 2014
    126
    0
    0
    Van alles
    Papendrecht

Ja vreselijk! Word er echt gek van......als dit nog een tijd doorblijft gaan ga ik dit wel met de Vk bespreken want anders trek ik dit niet.

Nou is het ook zo dat ik sinds 3 dagen gestopt ben met roken! Eigenlijk totaal geen moeite mee gehad alleen af en toe zoiets van jum lekker even een sigaretje maar dan denk ik aan dat kleine moppie en dan is die trek in een sigaret snel weg.

19. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Om 10.15u mag ik gelukkig al!

Slapen: wel vroeg wakker hier maar ik had de schuld gegeven aan dat het vroeg licht is eigenlijk hihi

20. Thammy

Thammy Actief lid

30 apr 2014
    126
    0
    0
    Van alles
    Papendrecht

Spannend Eveline!

Haha alleen vandaag vroeg wakker ?

Deel Deze Pagina