1-15 januari 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Jeetje evelien schrikken zeg!! Ik ben hard aan het duimen voor je dat ukkie zich gewoon goed heeft verstopt! Sterkte, Knuffel!

2. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Mart gefeliciteerd!

Eveline, sterkte! Hopelijk geen bbz. Het klinkt wel zoals het bij mij ook is gegaan. Ook niks in de baarmoeder en vocht in (buik) holte wat bloed bleek te zijn..
    Alleen ik wist al dat het mis was voor jou moet het wel flink schrikken zijn. Bah! Hopelijk valt het mee

3. Nouralayn

Nouralayn Actief lid

28 apr 2014
    372
    1
    18
    Noord-Brabant
    @Cosy: Klopt idd, zie dat het nog niet is bijgewerkt. Ik had 16 mei zelf een niet medische echo gepland, dus eerste echo. 26 mei vroege medische echo (die stond al gepland), tweede echo dus, en 11 juni de termijn echo, dus de derde echo :D Kom net van de intake bij de vk, geen bijzonderheden.

@Eveline: Ah nee meis wat enorm schrikken... hopen dat het beebje zich toch ergens verstopt heeft en alles oké is. Liefs.

4. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    En ja hoor, enn sterk kloppend hartje! Zooooo blij :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,7 KB
      Weergaven:
      3
  5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Mooi, wat moet dat een heerlijk gevoel zijn!

6. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Prachtig!

7. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Gefeliciteerd dames met een mooie echo! :D genieten!!

8. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Huh Eveline hoe kan dat dan? Je hebt toch meerdere posi testen gehad en je menstruatie is toch ook uitgebleven. Ben erg benieuwd wat eruit komt.

Sieza: ook gefeliciteerd!!

Thnx meiden. Ben echt in de wolken!

9. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ah Sieza wat mooi!
    En Daan volgens mij ook een kloppend hartje he?
    Heerlijk meiden, gefeliciteerd!

Hier een daagje verloskundige, gynaecologie, ziekenhuis etc etc. achter de rug. Zal proberen alles duidelijk te vertellen.
    Verloskundige zag vanmorgen (naar haar zeggen) zeer grote follikels en vochtblaasjes in mijn buik. Ze zag niks in de baarmoeder wat leek op een zwangerschap, beëindigde zwangerschap, beginnende zwangerschap oid. Echt helemaal niks. Nu doet mijn VK nog niet heel lang zelf echo's maken dus zij heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis.
    Hier kon ik al gelijk terecht bij een ervaren echoscopiste (echografiste, hoe heet zo iemand?) en die heeft ook inwendige echo gemaakt. Zij zag echter helemaal niet gek veel vochtblaasjes en ook geen grote vochtblaasjes. Ook geen extreem grote follikels of cystes bij de eierstokken. Eierstokken zagen er keurig uit juist vond ze. Wel zag ze een enorm dik baarmoederslijmvlies wat kon wijzen op een heeeeel prille zwangerschap. Maar dat klopt weer niet met het verhaal van mijn zwangerschapstesten (30/4 voor het eerst positief getest, oplopende testen. Eergisteren een knaller).
    Dusss doorgestuurd naar een gynaecoloog. Die heeft bloeddruk gemeten, gevoeld, gekeken etc etc etc. Uiteindelijk heeft hij uitgesproken dat hij vermoed dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb.
    Om daar achter te komen moest ik bloed gaan prikken. En nu...zit ik eigenlijk net thuis en wordt ik zo gebeld met de bloeduitslagen. Aan de hand daarvan wordt het vervolgbeleid bepaald. Waarschijnlijk moet ik zaterdag ofzo nog een keer bloed gaan prikken in het ziekenhuis en dan misschien maandag weer om te kijken wat mn HCG doet.
    Maar ik hoop dat er snel duidelijkheid is. Ik heb vanaf het begin van deze zwangerschap geen goed gevoel. Het bloedverlies maakte me niet geruster natuurlijk en nu weet ik vrijwel zeker dat je me wel bij de vlindermama's kunt zetten. Er bestaan natuurlijk wondertjes maar ik ga er niet vanuit.

Ik ben er zelf redelijk nuchter onder. Het komt niet als totale schok. Tuurlijk vind ik het jammer, moet je weer afscheid nemen van een bepaald beeld wat je had, van ideeën die je al had maar ik heb niet het gevoel een kindje te zijn verloren. Ik heb gewoon de pech dat het even niet goed is gegaan. Het is wel vreemd dat ik eigenlijk niet weet of ik mezelf nog zwanger kan noemen ja of nee...

Als ik meer weet dan kom ik het wel even melden maar voor nu denk ik dat ik jullie als januarimama wel ga verlaten.

Ik hoop dat jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap hebben en zal omstreeks januari wel weer eens komen spieken (als jullie dan niet verhuisd zijn naar een besloten forum tenminste) voor alle prachtige (want dat worden het ongetwijfeld) baby's!!

10. Thammy

Thammy Actief lid

30 apr 2014
    126
    0
    0
    Van alles
    Papendrecht
    Jeetje Evelien, poee krijgt er kippenvel van en weet even niks te zeggen...

Ben er echt stil van...

Sterkte meis!

11. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Jeetje Eveline, wat een verhaal! Ik wens je veel sterkte komende dagen! Dit moet echt killing zijn!

12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Het valt wel mee eigenlijk.
    Ik weet nu zeker dat het niet goed zit. Het is alleen ff afwachten wat het vervolgbeleid wordt.

13. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    @Sieza Super! Gefeliciteerd, mooie echo!

@Eveline: Ik ben er ook helemaal stil van.
    Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen!

14. Nouralayn

Nouralayn Actief lid

28 apr 2014
    372
    1
    18
    Noord-Brabant
    Heel rot Eveline.. enorm veel sterkte gewenst met alles en hopelijk gauw groot geluk voor jullie! Is het inmiddels bevestigd dat je een bbz hebt?

15. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Dus toch.. Sterkte! Konden ze op de echo niet zien waar het wel zat? Eileiders, eierstokken of in de buik ofzo?

16. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    Een vruchtje in de baarmoeder! Een kloppend hartje!!!!
    Ben zo gelukkig! Kan het nog niet helemaal geloven...

Gefeliciteerd ook Sieza en Mart! Kunnen jullie ook niet stoppen met glimlachen?

Zo vervelend Eveline! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat het geen bbz is! Heel veel sterkte!

Bijgevoegde bestanden:

17. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Alle dames met een goede echo gefeliciteerd

Eveline heel veel sterkte!! Hoop dat je snel duidelijk heid hebt en verder kan
    En natuurlijk dat je snel een gezonde zwangerschap tegemoet gaat zien!

18. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Hallo allemaal, mag ik ook op de lijst?
    27 jaar, 1e kindje, 8 januari 2015

2e echo + Intake VK op 28 mei

Ik heb 20 mei een eerste echo gehad vanwege krampen en pijn in buik/rug en wat bruinverlies.
    Er waren toen 2 vruchtzakjes te zien, 1 met de normale grootte en een vruchtje en een kleiner leeg vruchtzakje.
    Het vruchtje zag er goed uit maar had nog geen kloppend hartje, was allemaal ook nog erg klein. Volgende week krijgen we een nieuwe echo om te zien of de kleine gegroeid is, en we hopen dan een kloppend hartje te zien. Erg spannend nog...

19. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Wat een mooie echo's! Gefeliciteerd dames met de mooie echo's en kloppende hartjes.

Eveline heel veel sterkte!
    Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

20. Thammy

Thammy Actief lid

30 apr 2014
    126
    0
    0
    Van alles
    Papendrecht
    Niks voor mij zo vroeg, maar ik ben al aan het koken......enorme trek!

Deel Deze Pagina