Bedankt voor jullie reacties! Lief dat jullie zo meeleven. De klap zal hier morgen ofzo wel komen als het achter de rug is.
Nou met alle gierende zenuwen, stelde de gynaecoloog voor om maar meteen te gaan kijken Kan het nog moeilijk bevatten dat er iets groeit in mij en dat het er precies uit ziet zoals het hoort te zijn. Hartje gehoord en gezien, wat is dat bijzonder. Er mag een hartje voor mijn naam en de 2de echo krijg ik 11 juni
De meeste ziekenhuizen doen dat niet meer omdat anders de kans groter is dat je het nog een keer krijgt..
He gadsie Eveline! Had net pas tijd om alles terug te lezen, maar het zit je ook niet mee Heel erg veel sterkte en als je je hart wilt luchten ben je altijd welkom! (Ook als je niet zwanger bent) Grote digitale knuffel voor je
Echt? Ik ook! Ik wil ook het liefst de hele dag appelsap, sinaasappelsap of smoothies drinken. Apart zeg,ik dacht dat ik de enige zou zijn!
Oh Eveline, zie nu je bericht pas. Wat naar allemaal zeg. Heel veel sterkte gewenst en succes morgen met de kijkoperatie. We denken aan je!
Vanmorgen nog iets roze afscheiding in inlegkruisje maar met afvegen niks meer. Straks paar uurtjes werken en dan weekend! Vanmorgen misselijk, pijn aan de borsten en wel een gevoelige onderbuik!
Hier nog niet iets wat ik alleen maar wil! In de ochtend geen honger maar tegen 16 uur wel en dat houdt dan de hele avond aan!
Evelin ik heb een kaarsje voor je branden en hoop dat alles vandaag toch nog (voor zover mogelijk) een beetje meevalt voor jullie!! Hier ook verslaving voor fruit sappen hahaha Maar in tegenstelling tot andere eet ik sochtends juist heel goed en lekker veel en slaap ik zo vast dat ik een bom nog niet hoop ontploffen, maarben altijd al een goede slaper geweest haha minn man zegt altijd dat ik daar mn beroep van moet maken ik ga er meestal om half 10 in en slaap zodra ik mijn kussen aanraak en om half 6 kan ik moeilijk wakker worden haha Het enige wat ik erg vind is dat ik eind van de dag strond misselijk ben en last heb van een mega harde buik denk dat dit komt omdat mijn werk denk. K net wat te zwaar is Daardoor lig is iedere avond misselijk op de bank
Hopelijk is het maar eenmalig, maar mijn ontbijt is even vlot uitgegaan als het er in ging. bah. Ik voelde het opkomen na mijn tas koffie gedronken te hebben. Het lucht wel op als je het zo voelt aankomen.
Yeah vandaag mijn laatste werkdag en dan 2 weken vakantie! Woensdag vertrekken wij voor 10 dagen naar turkije maar eerst de echo nog dinsdag !!
Ik heb helemaal geen klachten in de ochtend. Voel me helemaal goed. Niet misselijk, geen buikpijn. Alle klachten komen een beetje smiddags opzetten. Ik heb nog niet hoeven overgeven. Alvast fijne vakantie Esther!
Goedemorgen, Nou ik heb redelijk door geslapen tot 5u en toen nog even tot half 7... Gebroken ben ik... Af en toe voel ik me ook totaal niet zwanger raar is dat... Om 10.30 komt MVM
Iedereen aan de appelsap dus!!! Eveline: hoe is het nu? Begrijp ik goed uit je verhaal dag je opgenomen bent? Daan mooie echo! Was deze inwendig of uitwendig? Thammy: nog even gepiest op een stokje voor de zekerheid?? Esther: lekker hoor! Lekkere zo'n bestemming wij gaan een maand weg deze week, gaan een rondreis maken. Zie nu wel erg op tegen het vele rijden. Te meer omdat ik gister al zo beroerd was in de auto en uiteindelijk ook gister voor het eerst gespuugd heb.
Wat heerlijk, al die vakanties die gaan komen. Ik ben ook al aan het aftellen, nog 4 weken voor we gaan! Ik merk wel dat ik, net als sommige anderen, steeds iets misselijker wordt. Als ik maar bezig ben op mijn werk en steeds kleine beetjes eet gaat het wel, maar echt helemaal weg is het nooit. Gelukkig nog niet hoeven overgeven, al lucht dat soms ook juist wel op. Ik zit trouwens ook veel aan de rauwkost, jullie? Tomaatjes, komkommer, ik vind het heerlijk nu!
@ Eveline: Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen!! @Hier: Vannacht weer eindelijk doorgeslapen,dagen ervoor werd ik midden in de nacht steeds wakker. Om 10.45 een afspraak bij de tandarts waar ik als een berg tegen op zie. Omdat ik als kind al problemen met mijn tanden heb.