Jeetje, wat vreemd Eveline. Gelukkig voel jij je verder goed. Maar het is toch raar dat je positieve zwangerschapstesten hebt, en er nergens een vruchtje/vruchtzak te vinden is? Hij zou toch ergens moeten zitten lijkt me.
Pak van mn hart! Hcg was vorige week vrijdag 2978 en gisteren 14230. Ben nog een beetje bibberig, maar denk dat ik zo even flink ga janken en een dansje erbij maak! En nu de echo afwachten, nog twee weken.
Spannend Rinkeltje! Was vanmiddag zo moe en beroerd en ben toen even een half uurtje op bed gaan liggen,heeft wel wat geholpen.
Ik zit hier te wachten totdat vriendlief belt dat ik hem kan gaan ophalen bij zijn baas. Ik heb al honger, iedere dag vanaf 16 uur ongeveer waanzinnige honger. Bij de andere 3 had ik juist in de ochtend ontzettende honger! Zo stom dat dat iedere keer kan veranderen.
MVM is geweest! Geen knaltest, maar dat zal er mee te maken hebben dat ik een liter had gedronken voor ze kwam. Ze had gezegd dat dat niet uitmaakte maar t lijkt me logisch. Hele mooie badcape gehad. Maar mijn god wat stinkt die zooi in die flessen! Het ruikt naar enorm bedorven yogi drink. Verder ben ik sinds vandaag echt misselijk. Niet over hoeven geven gelukkig. Maar dat gaat niet lang meer duren vrees ik.
Hahah bedorven yogidrink, ik adem gewoon even door mijn mond als ik de fles vul, dan ruik ik er niks van
Had lekker Spaghetti gekookt,en had best honger! Maar toch een half bord weggekregen ik kon niet meer,stond me dan weer tegen
Kwaaltjes.... hier smorgens veel last van duizeligheid. Sinds al dat gedoe met mijn ex en heen en weer gevlieg naar advocaat enzo veel minder last van kwaaltjes kijkt het. Vast gewoon te bezig. Maar bah wat een stress. Oja wel veel last van borsten en tepels. Maandag is de zitting. Kan eigenlijk niet wachten.. om er maar zsm klaar mee te zijn... kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat mn ex in deze gehele situatie gelijk zou krijgen. Maar goed je weet t niet... hopelijk direct deels goed nieuws maandag zodat we ons kunnen richten op de verhuizing. Woensdag krijgen we de sleutel! Dinsdag neemt mijn dochtertje afscheid op school en vrijdag gaan we met alles over. Hopelijk lukt t allemaal in 1 x over! Hopelijk mogen we! Nja mogen wel want hoef mijn ex absoluut niet om toestemming te vragen...(wettelijk gezien) mja hij heeft nu eenmaal dat verzoek neergelegd en tja.... afwachten!
@riette, mijn man had ook lekker gekookt. Na een half bord ook geen hap meer door mijn keel kunnen krijgen. Nu net heel erg zin in ijs, dus ik loop naar de vriezer. Zegt m'n man, moet jij niet nog je bord leegeten.... archhhh, dat kan ik dan niet hebben he
Ha meisjes, Ben vanmiddag geopereerd en ze hebben het vruchtje toch gevonden in mijn rechter eileider. Deze hebben ze dan ook verwijderd. Ik was 6 weken zwanger ongeveer. Een mogelijke oorzaak kan zijn mijn acute blindedarmontsteking van 9 jaar geleden. Gelukkig zou een volgende zwangerschap geen probleem moeten zijn. Eierstokken zagen er goed uit en ook de linkereileider zag er gezond uit. Wanneer we er geestelijk klaar voor zijn, mogen we gewoon weer proberen! Ik zal wel extra in de gaten gehouden worden. Nu nog 1 nachtje blijven en dan morgen naar huis verwacht ik.
Heftig zeg, maar fijn dat ze het vruchtje wel gevonden hebben! Succes met herstellen! Net heerlijk uit eten geweest, en de kindjes verteld dat er een baby in mijn buik groeit. Ze vinden het keileuk, en voelden meteen aan m'n bui, schattig! Dochter heeft al een knuffel apart gelegd voor de baby... <3 Oja, voor de lijst: 27 mei 2e echo!
Eveline, fijn dat ze het toch nog gevonden hebben en dat alles er goed uit ziet. Kan me voorstellen dat dat helpt bij het sluiten van dit hoofdstuk. Neem even de rust om fysiek en mentaal te herstellen en dan op naar een succesverhaal!
Eveline, heel heftig allemaal maar toch ook fijn om te horen dat ze het vruchtje hebben gevonden en dat alles uiteindelijk goed is verlopen! Veel sterkte komende tijd met het verwerken en ik hoop dat je hierna snel maar goed en gezond zwanger mag worden! Liefs
Eveline fijn dat ze toch het vruchtje gevonden hebben en je eileider hebben kunnen sparen! Neem je tijd om het een plekje te geven!
Eveline, wat fijn dat ze het toch gevonden hebben! Ik wens je een spoedig herstel en als jullie er aan toe zijn een goede zwangerschap!