16 - 30 september 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Artife, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Hoihoi

Ik heb vrijdag positief getest, gisteren was de streep nog duidelijker. Vandaag is mijn nod. Volgens de berekeningen ben ik 15 sept uitgerekend maar kan ook 16 sept zijn. En in de forums tot 15 september wordt er al zoveel gekletst dat ik het lastig vind om me daar nog bij aan te sluiten. Het is leuker om met mensen te kletsen die ook net posi getest hebben en vanaf 15 sept uitgerekend zijn!

Kom gezellig mee kletsen!

Groetjes

2. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Ik ben niet uitgerekend in die periode, maar ik wil je van harte feliciteren met jullie zwangerschap! Ik "ken" je nog van dat je bij ons hebt gekletst.. Ik hoop dat jullie eind september een gezonde stoere knul of lief prinsesje in jullie armen mogen sluiten. Het is jullie zo gegund!

3. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Oh, dankje wel budgie. Dat is lief!!!

4. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

Oh, wat hoop ik, dat ik me volgende week bij deze lijst kan voegen. Dan zou mijn uitgerekende datum 23 sept zijn. Duim je voor me? ;)

5. Hee wat leuk! Hopelijk kan ik me volgende week hier melden met een posi test hihi. zou dan 24 sept uitgerekend zijn.
    Hopelijk wordt het een gezellig clubje!

Liefs x

6. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik hoop mee!!!

7. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Jeeej hier vandaag positief getest, EINDELIJK :D
    19september uitgerekend!

Tinebx Gefeliciteerd :)

8. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Super.
    Jij ook gefeliciteerd!!! 16 rondes das ook een hele tijd :O

9. moeder1987

5 jan 2014
    38
    0
    0
    Hey hey

Ik ben 16 sept uitgerekend
    Mijn dochter en zoon krijgen een brusje hahaha
    18 feb naar de verloskundige in het ziekenhuis
    En kraamzorg ook al geregeld want ze stond nog in me FB hahahaha van de vorige keer nog 3.5. Jaar terug

Maar gefeliciteerd allemaal 😊😊😊

10. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ja heeft lang geduurd idd.
    Gelukkig nog voor de vervolgafspraak bij de fertiliteitspoly as vrijdag :D

Moeder gefeliciteerd!

Ik morgen ochtend de huisarts bellen spannend..

11. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Gefeliciteerd moeder!
    Haha handig dat je dat al hebt, moet ik nog regelen maar wacht eerst alles af. Eerst echo! Heb in november mk gehad en had toen nog geen echo gehad dus zal al heel wat zijn nu!!

Echt goed knvs dat je nu zwanger bent!!!

12. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik meld me hier ook graag aan ;). Afgelopen zaterdag op 9 dpo een positieve test gehad. Wel heel licht nog. Maandag opnieuw een test gedaan en die was al duidelijker. Gisteren weer getest en het streepje was weer donkerder. Toen gelijk getest met clearblue en die gaf 1-2 zwanger aan! En alke testen met middag urine gedaan. Echt ongelooflijk. Dit wordt ons 3e kindje. We hebben al 2 zoontjes van 7 en 9 jaar. Mijn nod is denk ik morgen als ik van een gemiddelde cyclus van 29 dagen uitga. Maar dat wisselt soms nog wel, dus kan ook gisteren of vandaag zijn. Denk dat ik rond 17/18 september uitgerekend ben. Ons jongste zoontje is 14 september jarig, dus dat wordt dan nog spannend.
    Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, gezellig dat we zo samen naar ons wondertje kunnen toeleven.

13. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    #13 Veer3, 8 jan 2014
    Laatst bewerkt: 8 jan 2014
    Van harte gefeliciteerd, dames!
    Mag ik me ook melden hier? Lijkt me leuk om samen te kletsen! :)

Mijn naam is 'Veer' en moeder van 2 jongens. Afgelopen zaterdagavond positief getest. Wow! Zo gaaf weer!

Wens voor een 3e is er altijd geweest, gevoel was heel sterk!
    M'n man twijfelde.. 2 gezonde jongens, financieel te redden, wat als een 3e kindje niet gezond zou zijn.. En aangezien de jongste inmiddels 20 maanden is, werd het ook weer wat makkelijker.
    Toch gekozen om er voor te gaan! Gelukkig! 10 december mirena laten verwijderen en dan zouden we er rond februari/maart weer voor gaan.
    Maar goed, voelde m'n borsten wat gevoelig worden, werd duizelig bij het opstaan.. Ik had zo'n voorgevoel vorige week dat ik al zwanger was. Kans was wel heel klein.. Had ovulatietesten gedaan om een beetje inzicht te krijgen.. Op dag 14 was hij positief, dus dag erna waarschijnlijk eisprong en op dag 10 'onveilige' seks gehad, daarna 'veilig'. Kon natuurlijk, maar 5 dagen zaad overleven? Sterk spul dan.

Zaterdag stond ik bij Kruidvat in de rij te wachten en m'n oog viel op de zwangerschapstesten. Zou ik? Ja, neem ze gewoon mee.
    's Avonds nog gedaan (kon uiteraard niet wachten), maar na 5 minuten blanco.
    Stom! Hoe kon ik nou twijfelen... Gewoon ontspiralen dus!? Zie! Duh!
    10 minuten later toch eens kijken, en ja hoor... Een licht streepje! Hoef niet eens te turen! Ehhhh..... Indrooglijntje?! Jee zeg, ik geloof het niet. Het overvalt me enorm!
    Als de kinderen op bed liggen, doe ik de andere test uit de verpakking. En ja, na 5 a 10 minuten weer een 2e streepje!
    Flabbergasted ga ik naar m'n man, stotterend vertel ik het en laat ik de testen zien. Moet huilen en lachen tegelijk! Het overvalt hem net zo, maar... Wat zijn we blij!!!

Maandagochtend oudste naar de peuterspeelzaal gebracht en gelijk door gefietst naar Kruidvat, misschien was die verpakking toevallig niet juist?! Thuis gelijk testje gedaan en jaaaa... Weer positief! Wat een geluk! Heel veel geluk!!

Sorry voor m'n verhaal, ik moet het gewoon kwijt! :)

Blijft zeker spannend, heb de miskramen voor de oudste (met 9 en met 8,5 week) in m'n achterhoofd. Je weet nooit.....
    Maar stiekem voelt het heel goed! ;)

14. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Misschien leuk om straks een lijstje bij te houden met uitgerekende datums?

15. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hier de vk gebeld en die zei omdat ik een korte cyclus had 17sept ben uitgerekend! :D
    SPannenddd!

16. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Hoi veer en solana! Gefeliciteerd!

Leuk verhaal veer! Mijn streepje stond er ook niet meteen hoor maar bij de laatste test binnen de twee minuten!
    Ik heb ook een miskraam gehad en dat hou je inderdaad in je achterhoofd maar in tegenstelling tot vorige keer ben ik nu veel rustiger en voelt het echt goed! Ik weet dat het alsnog kan misgaan maar ik voel me zo goed! Kwaaltjes zijn sterker enzo en vorige keer, voort eerst zwanger en toen maakte ik me elke dag zorgen... Zou het foutlopen? Niet teveel kopen want het kan nog misgaan... En nu zou ik maar al te graag gaan shoppen, alleen kan je nu nog niet gericht shoppen :D kijk al uit naar geslachtbepaling :D

Heb wel schrik hoor dat ik plots weer ga bloeden en het me weer niet gegund is maar ik denk er zo niet heel de tijd aan.... Ik voel dat het goed zit deze keer :)

Ik zal zo eens een lijstje maken!
    Gezellig ! Altijd leuk om met mensen te praten die hetzelfde lopen. Had ik vorige keer ook, was wel hard om er weer uit te gaan toen! Dus wou me nergens meer aansluiten, geprobeerd maar beviel me niet. Omdat ik 15 ben uitgerekend en in die groepjes praten ze al lang dus. Toen dacht ik zelf eens een nieuw groepje opstarten met mensen die het ook net weten!

17. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Lijstje

Zwanger:

Tinebx: 23 jr, 1e kindje, XX SEPTEMBER 2014
    Knvs90: ?, ?, , XX SEPTEMBER 2014
    Moeder1987: ?, 3e kindje, , XX SEPTEMBER 2014

18. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Lijstje

Zwanger:

Solana: ?, 3e kindje, XX SEPTEMBER 2014
    Veer3: ?, 3e kindje, XX SEPTEMBER 2014

Echo's:

Tinebx: Eerste echo: 30 januari
    Knvs90: Eerste echo:
    Moeder1987: Eerste echo:
    Solana: Eerste echo:
    Veer3: Eerste echo:

19. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Heb uitgerekende datum er nog niet bij gezet, is nog niet zeker...

20. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Lijstje

Zwanger:

Solana: ?, 3e kindje, XX SEPTEMBER 2014